Gå til innhold

Skuffet over barnefar på julaften

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han ønsket ikke god jul til sønnen sin i dag. Ingen telefon eller melding. Jeg inviterte far til julefeiring i dag, men han takket nei. 

Så sint på meg selv fordi jeg fikk barn med en slik mann. 

Og når barnet og far først treffes, så er far veldig autoritær og kommanderende. 

Anonymkode: ec0e2...caa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Huff, det høres vanskelig ut.

Ikke vær så sint på deg selv, han var neppe slik da du ble kjent med ham og før du fikk barn med ham.

Hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: 2929c...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Huff, det høres vanskelig ut.

Ikke vær så sint på deg selv, han var neppe slik da du ble kjent med ham og før du fikk barn med ham.

Hvor gammelt er barnet?

6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

6 år.

Da er det kanskje ikke så stort savn for barnet, hvis han ikke er så grei når de først treffes. Har dere vært fra hverandre lenge?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme situasjon her dessverre.

Jeg gikk fra han i fjor og siden jeg ikke ønsker å ta han tilbake, så straffer han barna med svært lite kontakt.

De har sett han to ganger på ett år og ikke tatt kontakt de siste mnd og ingen oppmerksomhet i dag.

Jeg føler med deg og kjenner veldig på samme følelser som deg, man kan dessverre ikke forutse hvem som blir slike «fedre»

Anonymkode: d1dc7...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vokste opp med en forelder som var bra og en som... ikke var fult så bra. Det gikk helt greit, det. Ble trist iblant, men hadde jo en. Ikke vær sint på deg selv for et valg du tok for nesten syv år siden, og du er der for barnet ditt, du, og du bryr deg jo åpenbart. Det er fint å tenke på et barn som har en mamma som bryr seg så mye om barnet sitt at hun blir sint på barnets vegne (så lenge du ikke eksploderer foran barnet, da, men det tror jeg ikke du gjør).

Når man tenke på det sånn er du jo både en god mamma og barnet ditt er heldig ❤️ 

Anonymkode: f03c3...dff

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...