AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #1 Del Skrevet i går, 19:34 Fikk gløgg med 0.5% alkohol, og kan ikke drikke alkohol av pga. jeg er alkoholavhengig. Men vil jeg merke virkning? Pleier ikke å bli trigga om jeg drikker 0.0, selvom smaken kan minne om alkohol. Men har bevist unngått det over fordi jeg er redd for å bli påvirket. kan man bli påvirket av 0.5%? Anonymkode: 3e3bb...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:44 #2 Del Skrevet i går, 19:44 Tja, jeg hadde blitt påvirket 😊 Dersom du lurer er det best å la være. Gløgg er ikke verdt det altså. Anonymkode: be03e...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet i går, 19:46 #3 Del Skrevet i går, 19:46 Man kan absolutt bli påvirket, det er jo ikke alkoholfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:49 #4 Del Skrevet i går, 19:49 Nei. Anonymkode: 62fee...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:51 #5 Del Skrevet i går, 19:51 Hold deg unna. Anonymkode: a0b40...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:52 #6 Del Skrevet i går, 19:52 0,5 prosent er volumet i et godt gjæret nybakt brød. Om du blir trigget eller ikke kommer nok mest an på assosiasjonene. Har du ruset deg på gløgg tidligere? Anonymkode: 2e654...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:57 #7 Del Skrevet i går, 19:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 0,5 prosent er volumet i et godt gjæret nybakt brød. Om du blir trigget eller ikke kommer nok mest an på assosiasjonene. Har du ruset deg på gløgg tidligere? Anonymkode: 2e654...835 Ja! Det var egentlig på gløgg blanda med rødvin det hele startet i juletider for 5 år siden. Så etterhvert ble det kun vin, så sprit osv. Man har fint kunnet drikke vanlig gløgg fra butikken uten å ha bli trigget. Samme med alkoholfri vin. Men har holdt meg kun til 0.0 fra Vinmonopolet. Dette er en gløgg som er fra Vinmonopolet med svært få %. Det handler kanskje mer om jeg er redd for å miste kontroll. Men samtidig vet jeg at jeg har blitt sterk til å håndtere triggere. Men ett år som avholds er heller ikke så mye, men har blitt overraskende sterk. Ts Anonymkode: 3e3bb...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja! Det var egentlig på gløgg blanda med rødvin det hele startet i juletider for 5 år siden. Så etterhvert ble det kun vin, så sprit osv. Man har fint kunnet drikke vanlig gløgg fra butikken uten å ha bli trigget. Samme med alkoholfri vin. Men har holdt meg kun til 0.0 fra Vinmonopolet. Dette er en gløgg som er fra Vinmonopolet med svært få %. Det handler kanskje mer om jeg er redd for å miste kontroll. Men samtidig vet jeg at jeg har blitt sterk til å håndtere triggere. Men ett år som avholds er heller ikke så mye, men har blitt overraskende sterk. Ts Anonymkode: 3e3bb...8c8 Da dropper du det. Men 0,5% alkohol går som alkoholfritt, man blir ikke beruset av det. Anonymkode: 88f0c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå