AnonymBruker Skrevet i går, 18:41 #1 Del Skrevet i går, 18:41 Hei. Er 19 uker på vei nå. Var på juleselskap, der jeg ble servert riskrem som jeg spiste godt av. Fant ut i etterkant at grøten var kokt tidlig på dagen og stått i romtemperatur flere timer frem til verten pisket kremen, rørte i grøten og serverte. Kan det utvikle seg farlige bakterier for babyen i grøten? Anonymkode: c0142...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:43 #2 Del Skrevet i går, 18:43 Nei. (Herregud) Anonymkode: d6b2d...24c 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:46 #3 Del Skrevet i går, 18:46 Litt vel hyaterisk...😂 Anonymkode: 22736...02d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:47 #4 Del Skrevet i går, 18:47 Hysterisk, mente jeg. Anonymkode: 22736...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #5 Del Skrevet i går, 18:51 Sikkert best å sykemelde seg resten av svangerskapet og å legge vertskapet for hat. Anonymkode: 7b8b3...0a6 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoytekylling Skrevet i går, 18:52 #6 Del Skrevet i går, 18:52 (endret) . Endret 20 timer siden av Skoytekylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:53 #7 Del Skrevet i går, 18:53 Nei, sannsynligheten er liten for at du blir syk av dette. Og du er førsteforsvaret for babyen og tar unna alt slikt, så om det er en mikroskopisk sjanse for at du blir dårlig, er den uendelig liten for at babyen tar skade. Det verste som skjer at du blir litt uvel. Babyen påvirkes sannsynligvis mer av ditt indre stress rundt slikt. Anonymkode: b6b40...145 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:55 #8 Del Skrevet i går, 18:55 Skoytekylling skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: c0142...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 #9 Del Skrevet i går, 18:56 Ja 😆😆er nok bare hysterisk. Har bare hørt om giftstoffer i risgrøt som ikke er stått kaldt. Men trenger nok bare bekreftelse på at jeg overtenker 🙈🙈 Anonymkode: c0142...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:58 #10 Del Skrevet i går, 18:58 Det går nok helt fint Anonymkode: b0f79...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:58 #11 Del Skrevet i går, 18:58 Skoytekylling skrev (1 minutt siden): Ja hehe er hysterisk for tia😆 er bare at jeg har hørt at risgrøt ikke skal spises om den ikke har står kaldt, pga giftstoffer. Og denne hadde stått ute så og si hele dagen. Men søker nok bare bekreftelse på at jeg bare er hysterisk ja🙈🙈 Hvilke giftstoffer er det du tenker på? Anonymkode: 1df53...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:00 #12 Del Skrevet i går, 19:00 Skoytekylling skrev (7 minutter siden): Ja hehe er hysterisk for tia😆 er bare at jeg har hørt at risgrøt ikke skal spises om den ikke har står kaldt, pga giftstoffer. Og denne hadde stått ute så og si hele dagen. Men søker nok bare bekreftelse på at jeg bare er hysterisk ja🙈🙈 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja 😆😆er nok bare hysterisk. Har bare hørt om giftstoffer i risgrøt som ikke er stått kaldt. Men trenger nok bare bekreftelse på at jeg overtenker 🙈🙈 Anonymkode: c0142...615 Hvorfor legge ut dobbelt? Anonymkode: 1df53...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:01 #13 Del Skrevet i går, 19:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke giftstoffer er det du tenker på? Anonymkode: 1df53...ccb Vet ikke🙈 er noe jeg leste på nett en gang. Som kan utvikle seg i ris, poteter og pasta Anonymkode: c0142...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:01 #14 Del Skrevet i går, 19:01 Hva slags giftstoffer er det du tenker på? Håper du har holdt disse tankene inni deg, ellers fremstår du antakeligvis som gal ovenfor vertskapet... Anonymkode: 7b8b3...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:02 #15 Del Skrevet i går, 19:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor legge ut dobbelt? Anonymkode: 1df53...ccb Sorry🤦♀️ så ikke det før nå. Skjønner meg ikke helt på denne nettsiden enda Anonymkode: c0142...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:03 #16 Del Skrevet i går, 19:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke🙈 er noe jeg leste på nett en gang. Som kan utvikle seg i ris, poteter og pasta Anonymkode: c0142...615 Det er bokstavelig talt MILLIONER av mennesker som dør hvert år fordi de spiser ris eller pasta som har stått i romtemperatur. Millioner. Anonymkode: d6b2d...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:03 #17 Del Skrevet i går, 19:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags giftstoffer er det du tenker på? Håper du har holdt disse tankene inni deg, ellers fremstår du antakeligvis som gal ovenfor vertskapet... Anonymkode: 7b8b3...0a6 Er nok denne jeg leste en gang https://www.mattilsynet.no/mat-og-drikke/forbrukere/kokt-ris-og-pasta-som-star-fremme-kan-lage-giftstoffer Anonymkode: c0142...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden Kokt ris skal ikke stå lenge i romtemperatur før den kan bli farlig å spise. Jeg ville fulgt litt ekstra med på formen Anonymkode: 468d9...234 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva slags giftstoffer er det du tenker på? Håper du har holdt disse tankene inni deg, ellers fremstår du antakeligvis som gal ovenfor vertskapet... Anonymkode: 7b8b3...0a6 Vanlig kunnskap at ris og pasta ikke skal oppbevares i romtemperatur. Det skal hurtig settes til kjøling. Trodde dette var noe alle visste Anonymkode: 468d9...234 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vanlig kunnskap at ris og pasta ikke skal oppbevares i romtemperatur. Det skal hurtig settes til kjøling. Trodde dette var noe alle visste Anonymkode: 468d9...234 Tull. Har du noen gang hørt om koldtbord? Anonymkode: d6b2d...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå