AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:42 #21 Del Skrevet tirsdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå sitter vel alle med sine kjære rundt middagsbordet. Og skal ha gaver etterpå og koser seg med sine. Her sitter jeg alene. Ingen julehilsen eller noe annet. Bare trist og lei meg. Tenker drikke meg full. Nyt julen🎄❤️🌟 Anonymkode: cb3c6...553 Mange er alene, inkludert meg. Barna er med faren sin i år. Hvorfor fokusere på hvor fælt du har det? Du er vel alene mye ellers også? Jeg har kost meg med god mat, drikker vin og ser serier pluss sender meldinger med folk. Null stress. Men hvis du virkelig vil dyrke ensomheten; vær så god! Jeg for min del orker ikke selvmedlidende folk. Anonymkode: 0e6c3...e03 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:01 #22 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 Feirer alene fordi jeg orker ikke mer. Masse styr på jobb, masse drama med kjæresten til broren min og en venn av meg døde for litt siden. Må rett og slett ha litt alenetid, late som det ikke er jul og bare lade batteriene. Det var deilig å våkne i dag og bare se på filmer og spise god mat. Gjøre litt hjemme spa. Julen kan være den beste men også den værste ferien. Men uansett, ta vare på deg selv. Ikke drikk deg full Anonymkode: ad08d...519 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:04 #23 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg er også alene. På sykehus med brukket ankel. Har ligget her i over en uke. Skulle blitt operert igår, egentlig, men det ble flyttet til idag og igjen til i morgen. Har grått i hele dag, verste julaften ever. Håper jeg får operere imorgen og ikke blir flyttet enda en gang 😢 Har ligget konstant i senga i 9 døgn. Har gigantiske skruer på beinet som holder bruddet sammen siden gips ikke funket, så kommer ikke ut av senga annet enn når jeg skal nr 2 på do. Har kateter til tissingen. Ånei det er kjipt ja! 😬 Neste år så får du feire dobbelt så mye! God bedring Anonymkode: ad08d...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:13 #24 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 Vanligvis er jeg hos slektninger på julaften men i år er jeg alene på grunn av sviktende helse. Er jo litt kjedelig, men føler meg enslig (ikke ensom) året rundt, så er som en vanlig dag for min del. Anonymkode: 90e02...8d0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:16 #25 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mange er alene, inkludert meg. Barna er med faren sin i år. Hvorfor fokusere på hvor fælt du har det? Du er vel alene mye ellers også? Jeg har kost meg med god mat, drikker vin og ser serier pluss sender meldinger med folk. Null stress. Men hvis du virkelig vil dyrke ensomheten; vær så god! Jeg for min del orker ikke selvmedlidende folk. Anonymkode: 0e6c3...e03 Lol.. du har da kontakt med noen. Hvem tror du TS sender meldinger til? Anonymkode: 23eb8...dfb 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:25 #26 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her sitter jeg alene. Ingen julehilsen eller noe annet. Bare trist og lei meg. Tenker drikke meg full. Anonymkode: cb3c6...553 Du tenker at det å drikke seg full er en hensiktsmessig mestringsstrategi? Istedenfor å gjøre noe godt for deg selv, som å gjøre noe du liker, se en film etc? Anonymkode: dd064...6f5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 20:30 #27 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Jeg har også vært alene. Prøver å unngå alt julestyret på tv, netflix og pc har holdt meg med selskap. Det sniker seg inn minner fra barndom og før i tiden...kan ikke gjøre stort med dem. Det er fortid. Alt jeg har er her og nå. Musikk på ørene gjør alt bedre. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:48 #28 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Jeg har også vært alene. Prøver å unngå alt julestyret på tv, netflix og pc har holdt meg med selskap. Det sniker seg inn minner fra barndom og før i tiden...kan ikke gjøre stort med dem. Det er fortid. Alt jeg har er her og nå. Musikk på ørene gjør alt bedre. Og et hoppetau, kanskje Julekjolen har du og byttet ut ser jeg? Anonymkode: f0d72...53b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:59 #29 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du tenker at det å drikke seg full er en hensiktsmessig mestringsstrategi? Istedenfor å gjøre noe godt for deg selv, som å gjøre noe du liker, se en film etc? Anonymkode: dd064...6f5 Å se en film er vel heller ikke noen hensiktsmessig mestringsstrategi. Anonymkode: 23eb8...dfb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 21:09 #30 Del Skrevet tirsdag kl 21:09 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og et hoppetau, kanskje Julekjolen har du og byttet ut ser jeg? Anonymkode: f0d72...53b Nå i jula hopper jeg kun over hoppetauet og kommer sterkt tilbake første mandagen i det nye Hoppeåret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:18 #31 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 Jeg hadde lett drukket meg full. Jeg syns gjør det. Anonymkode: 05c5c...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:19 #32 Del Skrevet tirsdag kl 21:19 Til dere med sviktende helse. Har dere familie og hvorfor kan dere ikke være med dem selv om helsa svikter? Anonymkode: 05c5c...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet tirsdag kl 21:26 #33 Del Skrevet tirsdag kl 21:26 Jeg har feira julaften og nyttårsaften alene i mange år og det er ikke frivillig. Prøver å tenke på at det ikke er jul men det er vanskelig. Alle høytider er ekstra harde å komme gjennom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet tirsdag kl 21:33 #34 Del Skrevet tirsdag kl 21:33 Hvordan klarer dere som er alene å takle det? Jeg har familie, men ingen barn i familien. Likevel syns jeg det blir litt stusselig uten. Hyggelig, men noe som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:34 #35 Del Skrevet tirsdag kl 21:34 Tusen takk til alle dere som har svart meg ❤️ Anonymkode: cb3c6...553 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:41 #36 Del Skrevet tirsdag kl 21:41 Jeg er så pisselei folk som svarer i slike tråder som dette og sier at de koser seg med å feire alene og at det blir hva du gjør det til. Om man klarer å holde humøret oppe og ha det hyggelig alene, har man det ikke sånn som TS, men det er så jævlig ekkelt og uempatisk å svare sånn. Æsj. "Bare ta på deg julepysjen, jeg synes det er kjempekos, har tent noen stearinlys..." Blæh. Noen er alene og synes det er drittrist, og sånn er det. Jeg var ikke alene denne jula, men det tok meg endel å komme dit, måtte jobbe med meg selv og tap og gammelt gruff, det er ikke gjort i en håndvending eller på ei jul. Og, ja, det har skjedd at jeg har drukket meg småpussa og gått og lagt meg og. Jeg drikker nesten aldri, og blir aldri full, så å gjøre det en bekmørk kveld... vel, det funka for meg. Det var ikke en langvarig mastringsstrategi, det var for å ta brodden av dritten, og det funka der og da. TS: Stor klem til deg. Føles det jævlig, så skjønner jeg det, og kjenner det igjen. Det er lov å kalle en spade for en spade og. Anonymkode: cbe10...516 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet tirsdag kl 21:43 #37 Del Skrevet tirsdag kl 21:43 Hadde tatt meg et lite glass vin eller to og sett på Grinchen og relatert og kosa meg. Skjønner det er litt kjipt, men håper du koser deg litt iallfall 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:45 #38 Del Skrevet tirsdag kl 21:45 Sender en julehilsen til alle ensomme sjeler. 🎄Vi får trøst oss med at julen snart er over. Anonymkode: 17ce8...95f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet tirsdag kl 21:55 #39 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Jeg hadde noen å være sammen med i kveld, men var forberedt på å være alene. Og det hadde vært helt ok det og. Har vært alene før pga jobb og sånn. Koser meg uansett jeg, og lager en så god jul jeg kan. Men, skjønner at det kan være sårt .. Jula er litt rar sånn. Stort forstørrelsesglass på alt. Håper kvelden din ble litt ok, ts - jeg kan skjønne at det ikke alltid er stas å være alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:12 #40 Del Skrevet tirsdag kl 22:12 Kommet meg igjennom dagen. Litt film, litt mat og drukket litt. Innrømmer og at jeg har synes synd i meg selv for denne pyton situasjonen. Anonymkode: cb3c6...553 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå