AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:33 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:33 Ja, jeg har virkelig koset meg med julemiddagene, spiste meg skikkelig mett. 3 dager på rad. Men ikke fråtset utenom. Fatter ikke at det er mulig.....god jul😅🎄 Anonymkode: 39f23...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:36 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:36 Det er vann pga salt og fett, jeg spiste pinnekjøtt og ribbe, og masse sukker til dessert, dagen etter fikk jeg ikke på meg klærne en gang 😅 Anonymkode: 432c2...95a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:37 #3 Del Skrevet tirsdag kl 16:37 Gravid Anonymkode: 69c68...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:35 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:35 Jeg har også lagt på meg i det siste. Går litt i vinterdvale, blir sofaen etter jobb. Pluss førjulskosen…. Er heldigvis matlei nå og har planer om å bruke romjula til litt mer aktivitet siden jeg ikke er på jobb. Gå tur hver dag og trene litt styrke etterpå. Kanskje vekter også, hvis jeg kommer meg på et treningssenter, se om de har no introtilbud… trenger et spark bak. Anonymkode: 242de...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:10 #5 Del Skrevet tirsdag kl 21:10 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gravid Anonymkode: 69c68...90a Mannen er sterilisert så det er ikke mulig Anonymkode: 39f23...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:12 #6 Del Skrevet tirsdag kl 21:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er vann pga salt og fett, jeg spiste pinnekjøtt og ribbe, og masse sukker til dessert, dagen etter fikk jeg ikke på meg klærne en gang 😅 Anonymkode: 432c2...95a Akkurat det samme her. Så rart hvordan kiloene banker på kort tid. Får ikke den 7000 kcal - 1 kg til å stemme. Vet jeg ikke har spist 42000 kcal på 3 dager liksom. Anonymkode: 39f23...5fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bippeti Skrevet tirsdag kl 21:17 #7 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Akkurat det samme her. Så rart hvordan kiloene banker på kort tid. Får ikke den 7000 kcal - 1 kg til å stemme. Vet jeg ikke har spist 42000 kcal på 3 dager liksom. Anonymkode: 39f23...5fa Mye salt sikkert, så binder kroppen vann. Pluss mer innhold i tarmene. Mye forsvinner igjen om du skjerper inn. Tallene på vekta viser ikke bare kalorier tatt opp i kroppen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:23 #8 Del Skrevet tirsdag kl 21:23 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg har virkelig koset meg med julemiddagene, spiste meg skikkelig mett. 3 dager på rad. Men ikke fråtset utenom. Fatter ikke at det er mulig.....god jul😅🎄 Anonymkode: 39f23...5fa Ikke kg,men vann. Du har ikke lagt på deg 6 i fett. Anonymkode: f85be...c98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:25 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg har virkelig koset meg med julemiddagene, spiste meg skikkelig mett. 3 dager på rad. Men ikke fråtset utenom. Fatter ikke at det er mulig.....god jul😅🎄 Anonymkode: 39f23...5fa Kan trøste deg med at det ikke er 6 kg med rent fett, det er umulig. Meste vekten min har svinget på en dag er 3-4kg, men har selvsagt ikke lagt på meg flere kilo fett på en dag av den grunn. Spiser du mye salt feks, så vil kroppen holde på mye vann Anonymkode: e642d...b49 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet tirsdag kl 21:31 #10 Del Skrevet tirsdag kl 21:31 Det er vann. Jeg har forspist meg mye her også og tør ikke å gå på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:32 #11 Del Skrevet tirsdag kl 22:32 Mesteparten er vann ja. Jeg tar et par spirix jeg har fått på resept så forsvinner det😊 Anonymkode: 21a94...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:38 #12 Del Skrevet tirsdag kl 23:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mesteparten er vann ja. Jeg tar et par spirix jeg har fått på resept så forsvinner det😊 Anonymkode: 21a94...ad0 Hva er det? Ok folkens, jeg har et par dager nå "fri" fra middagsamlinger. Beste tips til å få ned vannvekta enn å spise mindre og trene? Anonymkode: 39f23...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:44 #13 Del Skrevet tirsdag kl 23:44 Er 6-8kg tyngre i jula enn vanlig. De er borte etter ei uke med normal mat🤪 Anonymkode: 04bd6...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:08 #14 Del Skrevet i går, 00:08 Du har ikke gått opp 46200 kalorier... Anonymkode: 5e395...b2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:03 #15 Del Skrevet i går, 01:03 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen er sterilisert så det er ikke mulig Anonymkode: 39f23...5fa Har du vært utro? Anonymkode: 69c68...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er det? Ok folkens, jeg har et par dager nå "fri" fra middagsamlinger. Beste tips til å få ned vannvekta enn å spise mindre og trene? Anonymkode: 39f23...5fa Drikke masse vann for å skylle gjennom Anonymkode: 8761b...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er det? Ok folkens, jeg har et par dager nå "fri" fra middagsamlinger. Beste tips til å få ned vannvekta enn å spise mindre og trene? Anonymkode: 39f23...5fa Mindre salt og mer vann Anonymkode: d1b1c...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du vært utro? Anonymkode: 69c68...90a Hahahaha morsom du Anonymkode: 39f23...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå