AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:30 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:30 Jeg har nedsatt luktesans og smakssans og det er så ekstremt kjipt. Jeg hadde feber for halvannen uke siden og har vært forkjøla etter det. En ting at jeg ikke smaker kaffen og redbullen om morgenen, men jeg får ikke lukte barna mine eller katta. Jeg er avhengig av å lukte på dem hver dag. Lukter heller ikke om ting er dårlig, fordi jeg ikke lukter noe. Jeg snyter meg, tar nesespray, men ingenting hjelper. Hva kan jeg gjøre ? Anonymkode: b4d06...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:38 #2 Del Skrevet tirsdag kl 16:38 Det er jo typisk covid bivirkning. Anonymkode: efce6...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:56 #3 Del Skrevet tirsdag kl 16:56 Du kan teste tilskudd av sink. Ellers kan du ta tida til hjelp og la kroppen få hente seg inn etter sykdom. Halvannen uke er ikke så lenge. Anonymkode: 82221...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #4 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 Du er avhengig av å lukte på barna dine og katten din hver dag..? Anonymkode: bca40...8e5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:24 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er avhengig av å lukte på barna dine og katten din hver dag..? Anonymkode: bca40...8e5 Ja. Ingenting rart med det. Anonymkode: b4d06...f33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:24 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan teste tilskudd av sink. Ellers kan du ta tida til hjelp og la kroppen få hente seg inn etter sykdom. Halvannen uke er ikke så lenge. Anonymkode: 82221...727 Takk for rådet. Har sink her hjemme, gjelder bare å ta den da 😅 Anonymkode: b4d06...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:28 #7 Del Skrevet tirsdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for rådet. Har sink her hjemme, gjelder bare å ta den da 😅 Anonymkode: b4d06...f33 Er ikke noe quick fix, kan ta uker å få opp nivåene. Du må bare være tålmodig, ta med måltid. Anonymkode: 82221...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:34 #8 Del Skrevet tirsdag kl 17:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg snyter meg, tar nesespray, men ingenting hjelper. Hva kan jeg gjøre ? Det du kan prøve er å gjøre tunga di helt ren fordi der sitter smaksløkene. Skrubb/børst den godt med tannkrem eller munnskyll Anonymkode: d30ae...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:38 #9 Del Skrevet tirsdag kl 17:38 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det du kan prøve er å gjøre tunga di helt ren fordi der sitter smaksløkene. Skrubb/børst den godt med tannkrem eller munnskyll Anonymkode: d30ae...37a Trodde den var helt ren, den er litt kjip om dagen for jeg var fått geografisk tunge. Har elektrisk tunge skyll skraper så kan prøve den og Anonymkode: b4d06...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:55 #10 Del Skrevet tirsdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Ingenting rart med det. Anonymkode: b4d06...f33 Jo, det er det. Du er besatt av å lukte på andre. Anonymkode: 2c866...569 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:50 #11 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jo, det er det. Du er besatt av å lukte på andre. Anonymkode: 2c866...569 Ja. Det er helt normalt å lukte på egne barn og på katten sin. Anonymkode: b4d06...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:27 #12 Del Skrevet tirsdag kl 21:27 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo typisk covid bivirkning. Anonymkode: efce6...c04 Det er typisk øvre luftveier-infeksjon-bivirkning. Det forekom dog hyppigere (og varte gjerne lengre) ved tidligere covid-varianter, ikke så vanlig nå lenger. Anonymkode: efdaa...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tubaluba Skrevet tirsdag kl 22:26 #13 Del Skrevet tirsdag kl 22:26 Jeg lukter ikke på ungene mine nå som de er store tenåringer, men katta sniffer jeg inn ved den minste anledning. Skjønner godt at du savner det. Pus lukter himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Tubaluba skrev (11 timer siden): Jeg lukter ikke på ungene mine nå som de er store tenåringer, men katta sniffer jeg inn ved den minste anledning. Skjønner godt at du savner det. Pus lukter himmelsk! Nemlig ❤️ godt det er flere som skjønner det 😊 pus lukter litt kake, og jeg savner det så mye 😅 Anonymkode: b4d06...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja. Det er helt normalt å lukte på egne barn og på katten sin. Anonymkode: b4d06...f33 Er det ikke. Anonymkode: 2c866...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå