AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #1 Del Skrevet i går, 15:30 Og har det deilig? Spm til dere med stille/lavmælt partner. Feks under bj. Anonymkode: 04a68...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #2 Del Skrevet i går, 15:33 Under samleie så merker jeg det best på pusten egentlig. BJ er ikke en del av sexlivet vårt, så det vet jeg ikke. Anonymkode: 40f03...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:29 #3 Del Skrevet i går, 18:29 Han puster tyngre og raskere, får mer intest ansiktsuttrykk, lager mer lyder, beveger hoftene mer eller raskere Anonymkode: f3228...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:31 #4 Del Skrevet i går, 19:31 Min puster raskere, får et spesielt ansiktsuttrykk mens han lukker øynene. Lydene kommer ikke før rett før han kommer. Anonymkode: 39e7c...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet i går, 20:45 #5 Del Skrevet i går, 20:45 Pusten endrer seg, puls øker (kan høre hjertet rase avgårde med øret mot brystkassa hans), ansiktsutrykk, munn/form på leppene, koselyder, strammer muskler, lukker hendene hardt. Pikken blir ekstra hard, precum øker og rett før begynner ballene å trekke seg sammen og opp. Hvis vi edger litt så han er «nesten der» lenge kan han bli rødflammet på bryst og hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå