AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #61 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 13.24): Mannen steker ribba. Jeg gjør ALT annet. Til og med krydring av ribba, han bare steker den. Så kommer folk og spiser og roser han høyt opp i skyene for den middagen har han virkelig lykkes med. Og han sitter der og tar i mot. Irriterer meg grenseløst. Anonymkode: f0b7c...3b3 Slik var fordelingen her i noen år også. Mannen fikk den reneste hallelujastemningen fra svigermor og mor når han hadde forberedt maten, selv om han kunne bruke både 3 og 4 timer bare på å lage småtterier, samtidig som kjøkkenet så ut som et bomba horehus etter ham. Etter noen år så sa jeg at nok er nok, så nå koser jeg meg på kjøkkenet i timevis med å lage noe småtterier mens jeg ser på netflix, mens han stresser rundt for å få ordnet absolutt alt annet med husvask, borddekking og unger 😇😇 Anonymkode: 51c9e...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. desember 2024 #62 Del Skrevet 29. desember 2024 Samarbeid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #63 Del Skrevet 29. desember 2024 Kvinnen (altså jeg). Lager stort sett middagen ellers også. Anonymkode: e5102...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #64 Del Skrevet 29. desember 2024 Mannen. Lager både julemiddag og som oftes all middag. Anonymkode: 6a213...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #65 Del Skrevet 29. desember 2024 Pappa lager alltid julematen. Anonymkode: 79c0e...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #66 Del Skrevet 29. desember 2024 Mannen både handler, forbreder og lager julematen, fordi han liker og kan å lage mat. Jeg hverken liker eller kan å lage mat. Anonymkode: 20c19...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #67 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor mener du det skal være vanlig bare fordi det er det dere gjør? Nei det er ikke vanlig, ikke noe mere vanlig enn at den ene står for matlaging mens den andre gjør noe annet. Anonymkode: 888da...341 Sa aldri at jeg mener det skal være vanlig, hvor tok du det fra? Har alltid laget sammen med kjæreste/mann i alle forhold jeg har hatt så regnet bare med det var vanlig, ikke verre enn det. 🤷♀️ Anonymkode: be1d0...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #68 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sa aldri at jeg mener det skal være vanlig, hvor tok du det fra? Har alltid laget sammen med kjæreste/mann i alle forhold jeg har hatt så regnet bare med det var vanlig, ikke verre enn det. 🤷♀️ Anonymkode: be1d0...e61 Du skrev "trodde det var vanlig?" Som en antagelse. Nå vet du at det et ikke nødvendigvis det nei, ikke verre enn det😊 Anonymkode: 888da...341 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #69 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg lager middagene. Han lager sild, sylte og salater til julelunsj/frokost Anonymkode: d2447...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå