Brunello Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med den logikken burde jo fotball-VM vært en knøttliten sport i Norge. Høres ut som medgangsupporteri..... Anonymkode: c71ae...296 Fotball på aller høyeste nivå, formel 1, noen friidrettsøvelser og alpin utfor er nesten de eneste idrettsgrenene mange ser på uten å heie på et lag eller en person fra samme land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 Brunello skrev (20 minutter siden): Fotball på aller høyeste nivå, formel 1, noen friidrettsøvelser og alpin utfor er nesten de eneste idrettsgrenene mange ser på uten å heie på et lag eller en person fra samme land. Det er jo fortsatt mange nordmenn med. Aryan Tari? Johan-Sebastian Christiansen? Elham Amar? Nordmenn er fortsatt med, og det er vår plikt som nasjon å heie. Viktigere nå enn med Carlsen til og med...... Anonymkode: c71ae...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Artig konsept dette med kjendis-VM i sjakk Nå leser jeg jo at Magnus kanskje kommer tilbake i morgen også, så hvem vet hva resten av romjula bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 Magnus skal spille VM i lynsjakk likevel 🙏 Anonymkode: 71f8a...5e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #25 Del Skrevet 29. desember 2024 Morgendagens sending er reddet så får vi håpe Magnus tar seg videre til siste dag. Kjendisturneringen var forsåvidt ok, selv om jeg er lei de fleste programmer med kjendiser gjør ditten og datten. Men de burde funnet en litt jevnere lineup. Anonymkode: d2221...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 1. januar #26 Del Skrevet 1. januar Haha, delt gull! Jeg elsker det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #27 Del Skrevet 1. januar Nevian skrev (38 minutter siden): Haha, delt gull! Jeg elsker det! Jeg syntes egentlig det var en stor nedtur, men i det minste en opptur at Niemann hater det. Ville selvsagt aldri blitt noen som helst deling fra Carlsen med Niemann. Anonymkode: d2221...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. januar #28 Del Skrevet 1. januar Det var en gøyal avslutning på noen svært nervepirrende runder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #29 Del Skrevet 1. januar Jeg håper det blir en engangsgreie at hele finalen kunne ende med remis. De bør spesifisere i reglene at man ikke kan avtale delt gull, ellers ender det gjerne med det hver gang med mindre det er to finalister som misliker hverandre. Det ødelegger også spenningen når man venter på et nytt parti og det plutselig ikke kommer. Kanskje de bør få tilbake armageddon også. Anonymkode: d2221...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 4. januar #30 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 18.03): Jeg håper det blir en engangsgreie at hele finalen kunne ende med remis. De bør spesifisere i reglene at man ikke kan avtale delt gull, ellers ender det gjerne med det hver gang med mindre det er to finalister som misliker hverandre. Det ødelegger også spenningen når man venter på et nytt parti og det plutselig ikke kommer. Kanskje de bør få tilbake armageddon også. Anonymkode: d2221...e80 Det blir garantert en endring på regelverket til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå