AnonymBruker Skrevet i går, 15:15 #1 Del Skrevet i går, 15:15 Gjestene skulle komme kl 15, nå er de over en time forsinket og de har fremdeles ikke kjørt hjemmefra. De ville selv komme kl 15, da de ønsket tidlig feiring. De har 5 minutter å kjøre. All maten er ferdig ( la inn en times forsinkelse), men når vi ringer vet de ikke hvor sene de blir. Dette er ikke noe nytt, de er kronisk sene, men hadde et håp om at de skulle klare julemiddagen med 1 time slingringsmonn. Ungene våre venter og venter… 😛 Hvor mye for den tenker dere er innafor på julaften? Anonymkode: ca38b...f2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #2 Del Skrevet i går, 15:19 Dette er ikke greit. Hadde ringt de og sagt at maten er faktisk ferdig nå så bør de komme rimelig kjapt. Anonymkode: dc4b8...87a 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #3 Del Skrevet i går, 15:19 Alt mer enn en halvtimes forsinkelse er direkte uforskammet, kanskje mindre også. Og blir man forsinket, gir man beskjed, i min verden. Og jeg er Sunnmøring, her er det normalt å være inntil en halvtime for sen. Anonymkode: 5600c...d93 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #4 Del Skrevet i går, 15:20 Oj det er jo veldig spesielt. Jeg er jo litt på den at man skal alltid være tidsnok å si ifra om hvor sen man blir om man blir bittelitt litt sene. Anonymkode: 912be...92c 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #5 Del Skrevet i går, 15:24 Har de barn? Det er delvis relevant for hva jeg vil svare Anonymkode: 49a21...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #6 Del Skrevet i går, 15:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har de barn? Det er delvis relevant for hva jeg vil svare Anonymkode: 49a21...e4e Tenker det ikke er relevant når TS også har barn. Jeg hadde blitt så gretten! Mat blir ikke bedre av å stå og varmes opp når det er ferdig Anonymkode: 42daf...21a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #7 Del Skrevet i går, 15:27 Hadde sagt at nå kan de bare glemme å komme hvis de ikke kan respektere deres tid. De burde ha en god grunn for å komme så sent, som feks at de måtte akutt på legevakten. Anonymkode: 2658a...3e3 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:28 #8 Del Skrevet i går, 15:28 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gjestene skulle komme kl 15, nå er de over en time forsinket og de har fremdeles ikke kjørt hjemmefra. De ville selv komme kl 15, da de ønsket tidlig feiring. De har 5 minutter å kjøre. All maten er ferdig ( la inn en times forsinkelse), men når vi ringer vet de ikke hvor sene de blir. Dette er ikke noe nytt, de er kronisk sene, men hadde et håp om at de skulle klare julemiddagen med 1 time slingringsmonn. Ungene våre venter og venter… 😛 Hvor mye for den tenker dere er innafor på julaften? Anonymkode: ca38b...f2e Har noen sånne i vår familie og, kom for sen til dåpen,konfirmasjonene og bryllupet... Hver eneste jul med de er 1-2timer forsinkelser.. Anonymkode: 430ff...682 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet i går, 15:29 #9 Del Skrevet i går, 15:29 På julaften? Dette er da ALDRI ok. Send dem en sms; "Vi spiser nå"! 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:29 #10 Del Skrevet i går, 15:29 Orker ikke forsinkede folk. Og om de er et kvarter forsinket uten å gi beskjed/svært god grunn, så kan man bare gå i gang og spise. Er jo festmat. Anonymkode: fc808...269 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:35 #11 Del Skrevet i går, 15:35 Gi de en vekkerklokke i neste gaveannledning. Anonymkode: 64979...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:36 #12 Del Skrevet i går, 15:36 Man må gi beskjed så tidlig som mulig om man vet at man blir forsinket. Om noen blir 15-20 min forsinket og dem fleste gjeste er der, så mener jeg det er greit å bare begynne å spise. Anonymkode: 1e371...653 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:39 #13 Del Skrevet i går, 15:39 Hadde faktisk bare begynt å spise uten de Anonymkode: fb7b6...02a 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:00 #14 Del Skrevet i går, 16:00 Nå er de visst på vei. 2 timer forsinket. De har ett barn på 3 år, vi har to barn på 3 og 6 år. Ingen forklaring på hvorfor de ble forsinket. Anonymkode: ca38b...f2e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 #15 Del Skrevet i går, 16:07 Veldig spesielt. Anonymkode: a38de...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:10 #16 Del Skrevet i går, 16:10 Hadde ærlig talt ikke akseptert det. Fryktelig dårlig gjort å sette premissene for feiringen - at den skal skje tidlig - og så være over to timer sene. Hadde begynt å spise og hadde tatt en ordentlig prat hvis det skulle vært aktuelt å feire jul sammen neste år også. Det har konsekvenser også, dine egne barn venter og er utålmodige. Antar de er ydmyke ved ankomst, og ting kan selvfølgelig skje, men da må man gi beskjed på en helt annen måte. Anonymkode: 1ad16...4e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #17 Del Skrevet i går, 16:11 Da hadde jeg spist før de kom. Å komme forseint til varm mat er frekt i seg selv. På julaften finnes det ikke slingringsmonn i det hele tatt. Anonymkode: d624d...e88 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:15 #18 Del Skrevet i går, 16:15 Jeg kan vente med maten i kanskje 15 - 20 minutter, men så begynner jeg å spise. Anonymkode: 4bfff...b24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:16 #19 Del Skrevet i går, 16:16 Med mindre de har en nyfødt, er det helt uakseptabelt. Jeg hadde spist uten de. Anonymkode: 89888...e84 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Siden det er de som absolutt ville middagen skulle være kl 15 og de ikke kommer før hele to timer senere og maten har vært ferdig siden kl 15...... Så er de UTROLIG frekke om de ikke har noen god forklaring. Nå er det gjort da, så egentlig ingen vits i å lage alt for mye styr. Men hadde nok vegret meg over å invitere dem neste jul. De må selvsagt få høre hvor kjipt det er å må vente to timer på mat da. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå