AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #21 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk for tips og råd!:) Der må jeg bare spørre deg,hvorfor tror du man har kvinneguiden i det hele tatt?😹 Har du sett poster og tråder her inne før? Anonymkode: 35006...686 Ingen ting å takke for. Ja, jeg har vært på kvinneguiden lenge. Men det er sjeldent jeg har sett noen her bli så opprørt som du blir. Det virker ikke som om det gjør deg noe godt å blottlegge deg her. Anonymkode: 69340...0da 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #22 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen ting å takke for. Ja, jeg har vært på kvinneguiden lenge. Men det er sjeldent jeg har sett noen her bli så opprørt som du blir. Det virker ikke som om det gjør deg noe godt å blottlegge deg her. Anonymkode: 69340...0da Enig. I tillegg til å ikke ta innover seg noen av refleksjonene som dukker opp. TS kjører samme runde igjen og igjen og igjen, fullstendig uten selvinnsikt. Du du være helt utslitt av det tankekjøret og dramaet ditt Ts.. Anonymkode: b145c...d66 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #23 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg vil gjerne gi deg råd, men innlegget er så langt og kaotisk at jeg ikke helt klarer å henge med uten å bruke masse krefter og tid. Kan du kanskje skrive innlegget ditt på nytt, men bare bruke 20% så mange ord? Anonymkode: c32da...d2c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #24 Del Skrevet 25. desember 2024 Du fortsetter i samme stil, ser jeg. Folk prøver å svare, men uansett hva de skriver, så går du rett i angrep på dem. Disse tekstene dine er vanskelig å lese/forstå hver eneste gang. Du tar aldri til deg råd og tips som er skrevet til deg i beste mening, du går som sagt kun i angrep, hvorfor det? Anonymkode: 7d572...2c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #25 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette var veldig usammenhengende... MÅ være et nett troll.. Plis hold deg unna tråden min,du skremmer meg. Jeg anmelder hvis du skriver noe mer.. Anonymkode: 35006...686 Seriøst ts. Du skal anmelde en person fordi hun sier du skriver usammenhengende? Du blir skremt av en kommentar om at du skriver rotete? Hvis du oppfører deg i nærheten av like koko i virkeligheten som her inne, er det ikke veldig rart at du sliter med å opprettholde/få venner. Du klikker jo fullstendig hvis noen ikke er enig eller prøver å gi deg et råd, rett i frontalangrep. Og da snakker vi om folk som bare sier helt uskyldige ting. Disse trådene du lager er noe av det mest absurde på KG. Anonymkode: f2073...3a7 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #26 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hæ? Er du full?? Du må jo lese hva jeg faktisk skriver-Hvor har du det fra at jeg har kontaktet henne mye? Aldri gjort,og det er noe du har fra ditt eget hode... Jeg har meldt henne litt,og ikke akkurat mye-om hva du skriver med <like mye venninne>,så er jo dette også helt off topic.. Jeg skrev jeg ville høre fra andre om par middager vs single... Anonymkode: 35006...686 Er du som skriver som om du er full.dette er dessverre totalt uforståelig. Hun har ingen venninner men inviterer med et par? Da har hun vel venninner da. Jeez Anonymkode: fa0db...545 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå