Gå til innhold

Kjæresten har ikke tatt kontakt og ønsket god jul enda idag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enten er det sånn som dette, eller så er han oppriktig glad i meg og vil oppriktig at det skal være oss, men at han ikke har peiling på hvordan han skal være en god kjæreste. Jeg aner ikke.

Hvorfor vet han ikke hvordan han skal være en god kjæreste? En katt klarer å vise deg at du er deres verdens midtpunkt flere ganger om dagen og de sover sånn 18 timer i døgnet og vasker seg i sikkert i en time og så er de ute og henger i nabolaget i flere timer.

Jeg kjenner ikke kjæresten din, men det er noe som skurrer. Har dere fremtidsplaner sammen?

Anonymkode: 61524...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Virker som om du er veldig mye mer interessert og investert enn det han er, det kommer mest sannsynlig aldri til å bli bedre.

Anonymkode: 99bd4...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ts her. Jeg måtte være den som skrev til han igår. Ventet til julen ringte inn omkring kl 17.00, skrev kort «god jul, glad i deg», fikk omtrent det samme tilbake. Idag har jeg ikke hørt noen ting, og idag gidder jeg IKKE sende noe til han heller. Han burde jo ha vært litt interessert i å høre hvordan jeg hadde det igår? Eller hvordan jeg har det idag? Det er 1.juledag, og man bør skrive noen fine ord til kjæresten sin. Er skuffet og drittlei! Og som nevnt over, så dreier dette seg selvsagt om totalt av alt i forholdet vårt, det er mange skuffelser gjennom året.. Men samtidig er det stunder der han både viser og forteller at han er veldig glad i meg, så jeg syns det er vanskelig, fordi jeg får miksede signaler. Jeg tror han er veldig glad i meg og at jeg er viktig for han, men han er en elendig kjæreste fordi han ikke viser det godt nok. Leit😔

Anonymkode: 03b52...688

Start det nye året med blanke ark og finn deg en kjæreste som både gir og tar. Det fortjener alle som prøver å få til et godt forhold med en partner, hjelper aldri hvis det kun går en vei. 

Hadde aldri orket å investere i et forhold hvor ikke partneren min er like raus som meg. Og raushet handler ikke bare om å spandere middag ute. 

Anonymkode: 851e2...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei ts, hørte du noe mer fra kjæresten?

Anonymkode: e204f...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde lignende med en jeg datet engang, jeg bestemte meg for å ikke være den første til å sende melding en dag, for å se hvor mange timer det tok han. Viste seg, nesten to uker gikk det. Han klagde da på at jeg ikke hadde tatt kontakt. Det hadde ikke han heller. Etter en uke i stillhet var jeg ferdig med å date han. 

Det er veldig sårt å trist å være den eneste som tar kontakt! Håper du gjør det som er best for deg! Ett forhold skal heller ikke være fult av skuffelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 14.52):

Barnet er nesten voksen og er sammen med søskenbarna sine, og snakker nok lite med faren. Det er ikke et psykologisk spill jeg driver her, dette var et mønster hos han, og poenget er at jeg ikke føler meg sett og verdsatt. Ser heldigvis at de fleste her forstår hva jeg mener.

Men dette lurer du ikke på? Bare hvorfor ikke DU får melding... ? 

Anonymkode: 56519...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men dette lurer du ikke på? Bare hvorfor ikke DU får melding... ? 

Anonymkode: 56519...0f4

Lurer på? Har du hatt en 16-åring? De er sjelden særlig opptatt av foreldrene. 

Jeg hadde reagert på flere dager uten noe særlig kontakt, det handler vel ikke om han ønsker god jul eller ikke. Man burde være interessert i kjærestens liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 13.34):

Det er alltid jeg som er den første til å kontakte og ønske god helg, god tur, god 1.helg i advent, god påskeaften, ha en flott 17.mai, god jul, og lignende. Vi er sjelden sammen på sånne anledninger fordi han er sammen med barnet og familie et godt sted unna der jeg holder til. Jeg skriver alltid litt ekstra koselig ved sånne anledninger, prøver å skape god stemning, få han til å føle seg sett og elsket osv. Men han er så sløv på disse tingene (sløv på mye annet også). Jeg blir mer og mer skuffet i både små og store situasjoner. Skrev et langt og koselig julekort til han som jeg sendte med gaven hans, hvor jeg skriver kjærlige og varme ord og ønsker god jul. Jeg fikk en vanlig til/fra-lapp på min gave. Helt ok det, hvis man klarer å uttrykke kjærlighet på andre måter, eller å ønske kjæresten sin god jul og ønske meg en fin julaften. Nå tenkte jeg for en gangs skyld at jeg ikke skal være den første som tar kontakt idag, og la han ta initiativ. Men jeg har fortsatt ikke hørt noen ting fra han. Og klokken har passert 13.30. Er ikke dette veldig spesielt? Jeg vet det kan høres ut som en bagatell, men det er så masse sånt hele tiden, og det gjør at jeg føler han ikke ser meg og tenker på meg, men er mest opptatt med seg og sitt. Ingen god følelse.

Jeg tror dette skyldes en forskjell i personlighet. Har selv ei god venninne som sender sms tilnstadighet med "ha en god helg/fin dag/fin ferie/god jul osv". Jeg svarer kun for å værf høflig, for jeg ser ikke poenget med slike meldinger. Vet din kjæreste at det er viktig for deg å få disse meldingene? Det er ikke sikkert han er klar over hva det betyr for deg. 

Anonymkode: db526...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS, folk er forskjellige. Jeg forslår at du forteller ham rett ut hvor mye du verdsetter at han sender deg en oppmerksomhet ved høytider. For noen er dette en selvfølge, for andre er dette ikke det.

Slutt med hinting og «nå kan han gjøre det først». Vil du ha en endring MÅ DU SNAKKE med ham og fortelle ham det rett ut hva du forventer av ham.

Det samme gjelder for øvrig sexen. Du vil aldri få god sex med en annen person dersom du ikke deler hva du liker og ikke liker.

Anonymkode: 92f3f...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS, folk er forskjellige. Jeg forslår at du forteller ham rett ut hvor mye du verdsetter at han sender deg en oppmerksomhet ved høytider. For noen er dette en selvfølge, for andre er dette ikke det.

Slutt med hinting og «nå kan han gjøre det først». Vil du ha en endring MÅ DU SNAKKE med ham og fortelle ham det rett ut hva du forventer av ham.

Det samme gjelder for øvrig sexen. Du vil aldri få god sex med en annen person dersom du ikke deler hva du liker og ikke liker.

Anonymkode: 92f3f...39e

Ja jeg skal prøve å snakke med han om dette når vi sees igjen, når det passer seg sånn. Jeg tror vi har en god del å jobbe med, ikke bare akkurat dette med å ta kontakt ved høytider eller når han er ute og reiser o.l. Det er mange behov jeg (og folk flest) har i et forhold, som ikke blir møtt her. Jeg tror oppriktig at det ikke dreier seg om at han ikke er glad nok i meg eller bryr seg nok, men at det bare er sånn han er. Jeg må nok uttrykke behovene mine tydeligere, også får vi se om han er villig til å møte meg på noe av det. Er ikke helt sikker pr idag at dette er et forhold som vil vare, for å være ærlig😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei ts, hørte du noe mer fra kjæresten?

Anonymkode: e204f...f06

Ja vi har hatt litt kontakt gjennom noen små meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...