Gå til innhold

Kjæresten har ikke tatt kontakt og ønsket god jul enda idag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er med barnet sitt. Du for ønske han god jul da. Det er jo ikke en konkurranse eller et psykologisk spill. 

Anonymkode: 89bd8...f6d

Barnet er nesten voksen og er sammen med søskenbarna sine, og snakker nok lite med faren. Det er ikke et psykologisk spill jeg driver her, dette var et mønster hos han, og poenget er at jeg ikke føler meg sett og verdsatt. Ser heldigvis at de fleste her forstår hva jeg mener.

Anonymkode: 03b52...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste i Norge feirer jul. Hadde ikke denne mannen brydd seg om jula, ville TS ha visst det allerede.

Anonymkode: c2339...d11

Han feirer jul, men er ikke så «julete» som meg. Han vet derimot at jeg er veldig glad i  julen, og at jeg liker å glede andre i julen, og at jeg setter pris på de små magiske øyeblikkene julen bringer osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitter du alene hele julaften og venter på melding? Det er jo trist….

Anonymkode: d8830...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, så nå er spørsmålet da; skal jeg måtte være den første denne gangen også? Jeg vil jo ønske han god jul, selvsagt. Men da må jeg altså sende den første meldingen, ser det ut som. Har ingen planer om å si fra om dette her og nå i julen, men det legges jo på minne hos meg blant 1000 andre skuffelser..

Klokka har ikke passert 17 enda. Det er da julen ringes inn. Inntil da så er det hverdag. Jeg ønsker ingen god jul før etter kl 17. Det er en godt innarbeidet tradisjon i min familie/slekt. Jeg vil tro at det fortsatt er vanlig hos mange andre også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hulderen skrev (9 minutter siden):

Klokka har ikke passert 17 enda. Det er da julen ringes inn. Inntil da så er det hverdag. Jeg ønsker ingen god jul før etter kl 17. Det er en godt innarbeidet tradisjon i min familie/slekt. Jeg vil tro at det fortsatt er vanlig hos mange andre også. 

Blant min storfamilie og mine venner, ønsker vi hverandre god jul fra lillejulaften til litt ut på dagen julaften. Etter kl 17 har julen ringt inn ja, og da er alle opptatt med sine nærmeste og med julefeiring. En kjæreste burde man hatt jevnlig kontakt med på lillejulaften og julaften, syns jeg. En kjæreste skal jo være den nærmeste etter egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har vært kjærester i 1,5 år, så ganske ferskt. Det har vært utallige skuffelser helt fra start, som totalt sett gjør at jeg føler meg lite sett og lite verdsatt. Men det er vanskelig å si fra, for man føler seg bare klagete om man skal si fra om en og en skuffelse, det er totalen av alle skuffelsene som gir den dårlige følelsen. Er i tenkeboksen ang hele forholdet, og det hjelper ikke at han ikke gidder å ønske meg god jul en gang.

Kan bare ikke FATTE og BEGRIPE hvorfor du er sammen med han??

Er det ikke tusen ganger bedre å være singel,? glad i seg selv og ikke avhengig av en mann som absolutt ikke gjør livet ditt godt !

Min kjæreste har sendt 5' meldinger, ringt 2 ganger og vi har avtalt å ringes i kveld...

Han feirer med barn  barnebarn, x kone og x svigerforeldre....

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

simone1 skrev (4 minutter siden):

Kan bare ikke FATTE og BEGRIPE hvorfor du er sammen med han??

Er det ikke tusen ganger bedre å være singel,? glad i seg selv og ikke avhengig av en mann som absolutt ikke gjør livet ditt godt !

Min kjæreste har sendt 5' meldinger, ringt 2 ganger og vi har avtalt å ringes i kveld...

Han feirer med barn  barnebarn, x kone og x svigerforeldre....

😂😂😂😂👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dojakitty skrev (5 minutter siden):

😂😂😂😂👏🏼

Hvorfor ler du så du griner, @Dojakitty? Får du næring av å le på bekostning av andre? Syns forresten du skrev at du hadde fått noja av en kjæreste som forventet god jul-melding, jeg? Her siterer du ei som har skrevet om en fantastisk kjæreste som har sendt mange meldinger og ringt to ganger allerede idag, du er klar over det?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel heller den berømmelige dråpen enn at den ene enkeltsaken i seg selv er så ille. Virker som du generelt er skuffet over hans innsats for forholdet. Kanskje greit å trekke seg tre skritt bakover og se om han faktisk tar initiativ, eller om det hele hviler på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Egentlig er det jo ikke hvem som har tatt kontakt, eller om det er nødvendig eller ikke med melding eller om han er opptatt med barn eller ikke som er viktig her. Det viktigste er at dere ikke passer sammen. 

Du ønsker og har behov for meldinger, hyggelige ord og føler deg lite sett når dette uteblir. For ham faller det sikkert ikke naturlig. Begge deler er jo for så vidt greit, men det blir jo ugreit når forskjellene mellom dere blir så store. Det virker jo heller ikke som han har noen ønsker eller tanker om å prøve å møte deg på det ettersom 1,5 år er lang nok tid til å skjønne at sånt betyr mye for deg.

Jeg er som deg, og jeg kunne aldri vært sammen med et menneske som ikke sendte meg en hilsen på julaften eller 17. mai. Jeg er en sånn person som trenger det, rett og slett og synes det hadde vært stusselig uten. Det finnes heldigvis menn der ute som også er flinke på det. Mannen min var på julebord en kveld her i desember. Første gang han har vært ute med venner på evig lenge. Var sikkert full rulle og god stemning, men han tok seg likevel tid til å sende meg en melding utover kvelden og spørre hvordan det gikk med meg og si god natt. Helt uoppfordret, fordi han hadde lyst. :)

Anonymkode: daee3...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...