AnonymBruker Skrevet i går, 12:34 #1 Del Skrevet i går, 12:34 Det er alltid jeg som er den første til å kontakte og ønske god helg, god tur, god 1.helg i advent, god påskeaften, ha en flott 17.mai, god jul, og lignende. Vi er sjelden sammen på sånne anledninger fordi han er sammen med barnet og familie et godt sted unna der jeg holder til. Jeg skriver alltid litt ekstra koselig ved sånne anledninger, prøver å skape god stemning, få han til å føle seg sett og elsket osv. Men han er så sløv på disse tingene (sløv på mye annet også). Jeg blir mer og mer skuffet i både små og store situasjoner. Skrev et langt og koselig julekort til han som jeg sendte med gaven hans, hvor jeg skriver kjærlige og varme ord og ønsker god jul. Jeg fikk en vanlig til/fra-lapp på min gave. Helt ok det, hvis man klarer å uttrykke kjærlighet på andre måter, eller å ønske kjæresten sin god jul og ønske meg en fin julaften. Nå tenkte jeg for en gangs skyld at jeg ikke skal være den første som tar kontakt idag, og la han ta initiativ. Men jeg har fortsatt ikke hørt noen ting fra han. Og klokken har passert 13.30. Er ikke dette veldig spesielt? Jeg vet det kan høres ut som en bagatell, men det er så masse sånt hele tiden, og det gjør at jeg føler han ikke ser meg og tenker på meg, men er mest opptatt med seg og sitt. Ingen god følelse. Anonymkode: 03b52...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:39 #2 Del Skrevet i går, 12:39 Det er julaften og han er med barnet sitt - selvfølgelig er fokuset og oppmerksomheten hans der. Anonymkode: 4c03c...c27 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #3 Del Skrevet i går, 12:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er julaften og han er med barnet sitt - selvfølgelig er fokuset og oppmerksomheten hans der. Anonymkode: 4c03c...c27 Altså, hvor lang tid tar det å sende en koselig julemelding på et par setninger til kjæresten sin? Barnet er forøvrig 16 år og sammen med søskenbarna sine. Anonymkode: 03b52...688 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #4 Del Skrevet i går, 12:41 Last ned tinder Anonymkode: 5d961...ab4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:42 #5 Del Skrevet i går, 12:42 Skjønner godt du er skuffet. Kjæresten min er heller ikke god på kjærlige ord og han pleier ikke utbrodere så veldig heller. Han sendte i det minste God Jul 🎄🤗 Problemet her er ikke at han er ordknapp, men at du ikke føler deg verdsatt. Hvor lenge har dere vert kjærester? Anonymkode: b2d8e...1fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet i går, 12:42 #6 Del Skrevet i går, 12:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er julaften og han er med barnet sitt - selvfølgelig er fokuset og oppmerksomheten hans der. Anonymkode: 4c03c...c27 Det tar virkelig ikke mange sekunder å sende en melding. Jeg forstår godt at ts er skuffet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #7 Del Skrevet i går, 12:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er julaften og han er med barnet sitt - selvfølgelig er fokuset og oppmerksomheten hans der. Anonymkode: 4c03c...c27 Selvsagt er hovedfokuset der, men om man ikke klarer å ta en hyggelig telefon eller sende en melding for å ønske kjæresten sin god jul så er han faktisk ganske sløv, selv om barneflokken består av 3 ville hester… Anonymkode: b2d8e...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:46 #8 Del Skrevet i går, 12:46 Min kjæreste har alltid ødelagt jul, bursdager osv. Han gir aldri gaver eller oppmerksomhet og ønsker heller jeg skal sitte alene. Avviser meg alltid og blir kald. Ødelegger alt som er rundt sånne spesielle tider. Aldri feiret jul sammen, men allikevel har han tatt vekk gleden over alt. Jeg ba han ryke og reise i år! Nekter å godta dette mer. Beste julegaven jeg kunne gitt meg selv. Anonymkode: bcda1...3cd 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:46 #9 Del Skrevet i går, 12:46 Mann her, er ikke så flink til å skrive lange kjærlige julekort, men å skvise ut en God jul-sms før julaften kl 13.30 klarer jeg. Du har min medfølelse ❤️ Anonymkode: ab9c4...3c8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #10 Del Skrevet i går, 12:47 Helt ærlig, så hadde dette kosta han 30 sekunder. Han prioriterer ikke det for deg engang. Folk behandler deg etter hvor stor verdi de mener du har for dem. Du har alltids tid til en melding eller en kjapp prat. Så jeg ville vært sur også. Anonymkode: b10e7...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:47 #11 Del Skrevet i går, 12:47 Du kunne jo spørre eksen hans om hvorfor det ble slutt....han så henne ikke og brydde garantert ikke nok. Anonymkode: 634be...248 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #12 Del Skrevet i går, 12:48 Folk har ulike kjærlighetsspråk. Hos oss (vi feirer hver for oss), så har vi på forhånd avtalt at vi skal ringes på kvelden etter at alt har roet seg. Anonymkode: d8830...2e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #13 Del Skrevet i går, 12:48 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner godt du er skuffet. Kjæresten min er heller ikke god på kjærlige ord og han pleier ikke utbrodere så veldig heller. Han sendte i det minste God Jul 🎄🤗 Problemet her er ikke at han er ordknapp, men at du ikke føler deg verdsatt. Hvor lenge har dere vert kjærester? Anonymkode: b2d8e...1fa Vi har vært kjærester i 1,5 år, så ganske ferskt. Det har vært utallige skuffelser helt fra start, som totalt sett gjør at jeg føler meg lite sett og lite verdsatt. Men det er vanskelig å si fra, for man føler seg bare klagete om man skal si fra om en og en skuffelse, det er totalen av alle skuffelsene som gir den dårlige følelsen. Er i tenkeboksen ang hele forholdet, og det hjelper ikke at han ikke gidder å ønske meg god jul en gang. Anonymkode: 03b52...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:49 #14 Del Skrevet i går, 12:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kunne jo spørre eksen hans om hvorfor det ble slutt....han så henne ikke og brydde garantert ikke nok. Anonymkode: 634be...248 Dette!!! Anonymkode: bcda1...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #15 Del Skrevet i går, 12:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Altså, hvor lang tid tar det å sende en koselig julemelding på et par setninger til kjæresten sin? Barnet er forøvrig 16 år og sammen med søskenbarna sine. Anonymkode: 03b52...688 Da bør jo du være voksen nok til å overse bagateller. Kanskje hen venter på sms fra deg? Anonymkode: 077d5...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #16 Del Skrevet i går, 12:52 Sørg for at du har en ny kjæreste 24/12-25! Anonymkode: 4a738...399 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #17 Del Skrevet i går, 12:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt ærlig, så hadde dette kosta han 30 sekunder. Han prioriterer ikke det for deg engang. Folk behandler deg etter hvor stor verdi de mener du har for dem. Du har alltids tid til en melding eller en kjapp prat. Så jeg ville vært sur også. Anonymkode: b10e7...82a Ja nemlig. Men så er det vanskelig å bli sur åpenlyst, for jeg har jo heller ikke skrevet til han, så det går jo begge veier. Men jeg tenkte for en gang skyld at han skulle få være først ute, ellers hadde det vært veldig naturlig for meg å sende en sms med en gang jeg våknet i dag tidlig. Anonymkode: 03b52...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #18 Del Skrevet i går, 12:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da bør jo du være voksen nok til å overse bagateller. Kanskje hen venter på sms fra deg? Anonymkode: 077d5...8d8 Som jeg skrev, så er det mange bagateller året rundt som skuffer. Dette er bare dråpen. Anonymkode: 03b52...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #19 Del Skrevet i går, 12:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært kjærester i 1,5 år, så ganske ferskt. Det har vært utallige skuffelser helt fra start, som totalt sett gjør at jeg føler meg lite sett og lite verdsatt. Men det er vanskelig å si fra, for man føler seg bare klagete om man skal si fra om en og en skuffelse, det er totalen av alle skuffelsene som gir den dårlige følelsen. Er i tenkeboksen ang hele forholdet, og det hjelper ikke at han ikke gidder å ønske meg god jul en gang. Anonymkode: 03b52...688 Det skjønner jeg godt❤️ det er ekstra vondt i jula når ting egentlig skal være litt magisk. Dersom det er mye skuffelser så er jeg enig med deg i at du bør revurdere forholdet, for han høres jo ikke spesielt raus eller kjærlig ut? Det er ikke sikkert han er den rette kjæresten for deg om du føler så mye negativt etter 1.5 år. Da kjenner du han godt nok til å vite hvordan han er og du har sett det gode og det dårlige. Naturlig å ta ett valg på dette punktet i forholdet. Det skal i alle tilfeller ikke føles som du er til bry i ett forhold!❤️ Anonymkode: b2d8e...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:54 #20 Del Skrevet i går, 12:54 Jeg hadde ikke reagert negativt på dette men du har selvfølgelig lov å bli lei deg og ikke synes han gjør en innsats uansett hva andre måtte synse. Spesielt når du har kommunisert behov og ønsker om slike meldinger på merkedager og høytider. Jeg er ikke slik at jeg kommer på å ønske god jul eller sende meldinger, her er mannen min flinkere enn meg og jeg tenker ofte at han fortjener mer slik oppmerksomhet uten at det gjør at jeg blir bedre på det desverre. Jeg prøver selvfølgelig mitt beste, bruker påminnere og kalendervarsel men han er og blir bedre på slikt naturlig. Han vet også at det ikke handler om han eller forholdet vårt men om at vi der er litt ulike så han er raus med meg og jeg er selvfølgelig raus tilbake der han er mindre flink enn meg igjen. Man må bare prøve sitt beste og gi hverandre rom for å ikke ha helt de samme vanene og behovene for slike ting tenker jeg. Anonymkode: d1933...fc9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå