AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #41 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok too bad for det er jo du som misser ting når du ikke vil gjøre en ekstrainnsats. Fattige og feite ja, flott menneskesyn Anonymkode: 3fa27...c89 Kan ikke heller de fattige og sukkeravhengige la være å hamstre i november da? Så blir det nok til at alle kan få litt når man normalt handler matvarer til jul? Er ikke normalt å handle matvarer en mnd før man skal spise dem vel? Anonymkode: 2a739...1f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #42 Del Skrevet 24. desember 2024 Du finner det garantert i de butikkene som ikke driver med priskrig, ta deg en tur til Meny for eksempel. Anonymkode: d4739...048 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #43 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke heller de fattige og sukkeravhengige la være å hamstre i november da? Så blir det nok til at alle kan få litt når man normalt handler matvarer til jul? Er ikke normalt å handle matvarer en mnd før man skal spise dem vel? Anonymkode: 2a739...1f6 Det var ikke priskrig i november, og ingen hamstring. Anonymkode: e38a8...ba4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 24. desember 2024 #44 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg var sent ute og det var min egen feil at jeg måtte kjøre rundt til fem forskjellige butikker før jeg fant det jeg ville ha. Til full pris 😂 I jula må man planlegge! Til nøds kunne du ha kjøpt odense marsipan og tatt smeltet melkesjokolade over. Syns den smaker best uansett. De har Anton Berg og Ferrero Rocher på rusta forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. desember 2024 #45 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg kjørte gjennom to fylker i går og var innom x-antall butikker for å få tak i noe mamma hadde glemt å kjøpe (pluss at hun kom på flere ting på veien 😅). Alle butikkene hadde julebrus 🤷♀️ Er det en svært sjelden type du skulle ha tak i TS? Da burde du kanskje kjøpt dette tidligere? Butikkene har solgt julebrus siden november. Ang marsipangris så kunne du vel valgt noe annet som premie? En sjokolade? Rart å avlyse hele grøtmåltidet pga dette…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #46 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke heller de fattige og sukkeravhengige la være å hamstre i november da? Så blir det nok til at alle kan få litt når man normalt handler matvarer til jul? Er ikke normalt å handle matvarer en mnd før man skal spise dem vel? Anonymkode: 2a739...1f6 De kunne ikke handle i november fordi priskrigen slo ikke inn før et par uker inn i desember. Dette vet jeg fordi jeg handler mye i jobben min og ser priser på dagligvarer nesten daglig. Anonymkode: 3fa27...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #47 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du finner det garantert i de butikkene som ikke driver med priskrig, ta deg en tur til Meny for eksempel. Anonymkode: d4739...048 Rart det, folk klager på de feite, fattige, sukkeravhengige griske folka som handler på priskrig, men nekter selv å gå i dyrere butikker og betale et par kroner mer for å sikre seg Anonymkode: 3fa27...c89 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #48 Del Skrevet 24. desember 2024 Masse julebrus på Rema her, jeg var der før i dag. Ellers må man hande marsipan osv i butikker som ikke har vært med på priskrigen. Har man ikke sånne butikker i nærheten, så avlyser man jo ikke, man finner en annen premie. Poenget er vel ikke marsipangrisen, men å være sammen i jula? Kjøp Eventyrbrus da, og en sjokoladeplate. Også har dere lært til neste år. Anonymkode: 17c80...b33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #49 Del Skrevet 24. desember 2024 Det var flere paller med julebrus på mega i går. Anonymkode: e6aa3...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #50 Del Skrevet 24. desember 2024 malifika skrev (1 time siden): Ærlig talt. Da skulle du vært tidligere ute. Dessuten så har det ikke vært priskrig på meny, coop obs eller coop mega ++ så der har de ikke vært utsolgt. Det har vært utsolgt på de butikkene du nevner siden dagene etter priskrig her. Jeg fikk tak i julebrus og pepperkaker på foodora i går. Anonymkode: 3adfc...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #51 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke dette, butikkene har åpningstid 7-23 extra, noen spar og rimi åpner 6-22, osv, så ikke én gang i løpet av de siste ukene kunne du gå i butikken og sikre deg edamer ost til jul, og bryte en 50 år lang tradisjon? Anonymkode: 3fa27...c89 😂 viktigere å vente lengst mulig for så å syte når faktumet er i boks. Anonymkode: 6e78f...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #52 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): God jul til dere som har hamstret marsipan og julebrus slik at noen ikke får…🤮. Vi har avlyst grøt med mandel fordi hele gleden er marsipangrisen…. Ungene er skuffet over å ikke få en eneste julebrus…. Jeg spiser marsipan kun til jul, og spiser ikke annet snop. Vi har ikke fått tak i NOENTING!! så igjen takk til friske egoister og riktig god jul! 🎄 God jul også til griske butikkeiere som lger priskrig slik at noen får mye, og andre får ingenting! Dere har garantert sikret dere Vet at dette er i-lands problemer, og skal ikke ødelegge julestemningen for dette, men måtte bare få sagt det! Anonymkode: 7325d...ede Hvor i all verden er det dere bor? Her flyter det over av julegodt og julebrus i butikkene Anonymkode: d79cb...7a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #53 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men kjære vene, om dette er varer som er helt avgjørende for julefeiringen gjør du klokt i å handle i november. Nekter å tro at det har vært tomt for både marsipan og julebrus i ditt nærområde i to måneder. Anonymkode: e38a8...ba4 Støtter hi, selvom det var litt dramatisk. Handlet i november, men her går det litt julebrus i helgene før jul. Synes priskrigen er håpløs. Anonymkode: 3adfc...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #54 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): God jul til dere som har hamstret marsipan og julebrus slik at noen ikke får…🤮. Vi har avlyst grøt med mandel fordi hele gleden er marsipangrisen…. Ungene er skuffet over å ikke få en eneste julebrus…. Jeg spiser marsipan kun til jul, og spiser ikke annet snop. Vi har ikke fått tak i NOENTING!! så igjen takk til friske egoister og riktig god jul! 🎄 God jul også til griske butikkeiere som lger priskrig slik at noen får mye, og andre får ingenting! Dere har garantert sikret dere Vet at dette er i-lands problemer, og skal ikke ødelegge julestemningen for dette, men måtte bare få sagt det! Anonymkode: 7325d...ede Det finnes både julebrus og marsipan i butikkene som ikke har vært med i priskrigen. De som ønsket billig julebrus og marsipan, visste de måtte være tidlig ute. Anonymkode: f4367...31c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #55 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt er det tomt om du venter til 23 desember med å kjøpe inn. Bare fint at julevarene blir utsolgt før jul, det tyder på riktig mengde i butikk og fører forhåpentligvis til mindre svinn. Det er lov til å planlegge litt lengre enn dagen i forveien. Anonymkode: e38a8...ba4 Riktig mengde? Hadde de hatt dobbelt så mye hadde det sikkert blitt tatt av hamstrerne alt sammen uansett. Kanskje ts ventet og håpet til 23 desember på påfyll, det har jo gått rykter her om at det skulle bli påfyll i år. Det har jo vært tomt i flere uker, så sikkert flere som håpet på påfyll i går. Anonymkode: 3adfc...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #56 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det de samme folka som hamstrer inn julevarer som ikke skjønner hvorfor de er så tjukke? Anonymkode: 69925...e5d Mer fordomsfull går det vel ikke an å bli? 🙄 Anonymkode: f4367...31c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 24. desember 2024 #57 Del Skrevet 24. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): God jul til dere som har hamstret marsipan og julebrus slik at noen ikke får…🤮. Vi har avlyst grøt med mandel fordi hele gleden er marsipangrisen…. Ungene er skuffet over å ikke få en eneste julebrus…. Jeg spiser marsipan kun til jul, og spiser ikke annet snop. Vi har ikke fått tak i NOENTING!! så igjen takk til friske egoister og riktig god jul! 🎄 God jul også til griske butikkeiere som lger priskrig slik at noen får mye, og andre får ingenting! Dere har garantert sikret dere Vet at dette er i-lands problemer, og skal ikke ødelegge julestemningen for dette, men måtte bare få sagt det! Anonymkode: 7325d...ede Jeg var nettopp på kivi, der va d mye julebrus og marsipan... tror de stenger 3, så du reker sikkert å kjøoe om dubskynder deg! Endret 24. desember 2024 av Pippi Lotta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #58 Del Skrevet 24. desember 2024 malifika skrev (1 time siden): Ærlig talt. Da skulle du vært tidligere ute. Dessuten så har det ikke vært priskrig på meny, coop obs eller coop mega ++ så der har de ikke vært utsolgt. Meny her er helt utplukket for omtrent alt av julegodt, så jo. Coop obs og mega er det jo mange som ikke har i nærheten. Er jo det som skjer når det blir tomt i alle lavprisbutikkene. TS, man må være tidligere ute. Jeg handlet inn en del når priskrigen begynte. Anonymkode: ad5af...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #59 Del Skrevet 24. desember 2024 Lurer på hvor du bor, for det har ikke vært tomt for julebrus i noen butikker, selv de billige. Kanskje ikke de har hatt alle merkene, men julebrus hadde det vært mulig å få tak i. Og marsipangriser har nå i det minste vært tilgjengelig hos de dyrere butikkene som ikke var med på priskrig. Anonymkode: 312b1...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #60 Del Skrevet 24. desember 2024 Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): Jeg var nettopp på kivi, der va d mye julebrus og marsipan... tror de stenger 3, så du reker sikkert å kjøoe om dubskynder deg! Da er du jo heldig med din butikk, hjelper ikke akkurat ts Anonymkode: ad5af...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå