AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #21 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg hadde sagt i fra på flekken. Jeg har null toleranse for urettferdighet og uærlighet. Jeg hadde også konfrontert denne mannen. Da får han skille seg da om han skal drive på og være utro. K34 Anonymkode: b519e...d89 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #22 Del Skrevet 24. desember 2024 Dette er ikke en sann historie. Ingen mann ville vel fortalt nære venner av kona om alle sine sidesprang? Anonymkode: 2c9e0...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #23 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må få ut dette siden vi ikke kan snakke med noen… En veldig nær mannlig venn har hatt affærer på si, men ikke blitt avslørt. Han er egentlig en veldig god person på alle måter. Hun har hatt mistanker flere ganger, og konfrontert han. Vi er venner av begge, men nærmest han. Han har nektet hele veien og sier kona innbiller seg ting og er sykelig sjalu. Det har gått så langt at hun har blitt psykisk syk og deprimert og sliter med skyldfølelse. Vi (vennepar) synes det er vanskelig, men han mener kona faktisk har vært sånn hele tiden, siden det aldri har vært bevis på noen utroskap. Noen kan gi oss råd? Noen med lignende opplevelser? K&S Anonymkode: 17579...64d Dere er da verken gode venner og han er ikke en god mann. Dere står og ser på at kona blir psykisk syk pga han, denne ‘gode mannen’. Og dere tillater at det skjer. Hva skal man med fiender når man har venner som dere… fy faen asså!!! Anonymkode: 4ad88...4e7 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #24 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må få ut dette siden vi ikke kan snakke med noen… En veldig nær mannlig venn har hatt affærer på si, men ikke blitt avslørt. Han er egentlig en veldig god person på alle måter. Hun har hatt mistanker flere ganger, og konfrontert han. Vi er venner av begge, men nærmest han. Han har nektet hele veien og sier kona innbiller seg ting og er sykelig sjalu. Det har gått så langt at hun har blitt psykisk syk og deprimert og sliter med skyldfølelse. Vi (vennepar) synes det er vanskelig, men han mener kona faktisk har vært sånn hele tiden, siden det aldri har vært bevis på noen utroskap. Noen kan gi oss råd? Noen med lignende opplevelser? K&S Anonymkode: 17579...64d Jeg er en mann som har vært gift i 20 år. Jeg har aldri vært utro. Ikke truffet noen gjennom disse årene. Men min kone har i alle år beskyldt meg for å være utro. Hva skal jeg si. Blitt utrolig lei av å høre dette. Så historien kan ha en annen sannhet enn den man tenker. Anonymkode: d43fc...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #25 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er en mann som har vært gift i 20 år. Jeg har aldri vært utro. Ikke truffet noen gjennom disse årene. Men min kone har i alle år beskyldt meg for å være utro. Hva skal jeg si. Blitt utrolig lei av å høre dette. Så historien kan ha en annen sannhet enn den man tenker. Anonymkode: d43fc...0a8 Men sier du til venner at hun har rett og at du lurer henne? Anonymkode: f399a...5eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #26 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men sier du til venner at hun har rett og at du lurer henne? Anonymkode: f399a...5eb Det gjør ingen. Ikke den fiktive mannen i denne historien heller. Anonymkode: 2c9e0...3ee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #27 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært den kona. Og ja, jeg ble alvorlig psykisk syk av å føle at jeg ble løyet til, men konstant fortalt at jeg var problemet. Fem år av livet mitt forsvant til en slik fyr og det er det verste jeg har gptt gjennom. Det viste seg til slutt at alle mine mistanker stemte, og at flere av våre venner visste - men aldri sa noe. Jeg kuttet kontakt med alle tvert, for de er like ansvarlige i hvordan livet mitt og helsen ble ødelagt. Det har tatt mye tid og energi på å bli frisk. Enten dette er trolling eller ikke, håper jeg alle som deltar i utroskap eller vet om utroskap, kan revurdere ved å reflektere over hva man går igjenom npr man blir gaslightet og løyet til over flere år av dem man elsker. Det er en grusom tortur. Anonymkode: 1c623...250 Dette. Hvis dere ikke vil blande seg, går det Ann å hinte at de kanskje ikke passer så godt sammen eller noe lignende Anonymkode: dc4b9...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #28 Del Skrevet 24. desember 2024 Han kan være en «god person» som venn, men en helt elendig partner. Erfaringsmessig tenker jeg det finnes langt færre sykelig sjalu mennesker enn det finnes mennesker som oppfører seg på en måte som gir partneren grunn til å være usikker på vedkommende. En person som gaslighter sin partner på denne måten, hadde jeg hatt store problemer med å ikke si ifra til. Og det er utrolig dårlig gjort å la en person tro vedkommende er sprø og innbiller seg ting når dere vet sannheten er en annen. Anonymkode: 1dc3f...81e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #29 Del Skrevet 24. desember 2024 Glemte å legge til at hvis det faktisk er sånn at overskriften på tråden er reell, at du tror hun bli syk(ere) av dette, ville jeg blåst i om min mann, denne vennen eller hele bekjentskapskretsen ble sinte på meg for å fortelle sannheten til denne kvinnen. Jeg ville faktisk hatt store problemer med å ha dette på samvittigheten. Anonymkode: 1dc3f...81e 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #30 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må få ut dette siden vi ikke kan snakke med noen… En veldig nær mannlig venn har hatt affærer på si, men ikke blitt avslørt. Han er egentlig en veldig god person på alle måter. Hun har hatt mistanker flere ganger, og konfrontert han. Vi er venner av begge, men nærmest han. Han har nektet hele veien og sier kona innbiller seg ting og er sykelig sjalu. Det har gått så langt at hun har blitt psykisk syk og deprimert og sliter med skyldfølelse. Vi (vennepar) synes det er vanskelig, men han mener kona faktisk har vært sånn hele tiden, siden det aldri har vært bevis på noen utroskap. Noen kan gi oss råd? Noen med lignende opplevelser? K&S Anonymkode: 17579...64d Hold dere unna dem begge, og la dem ordne opp selv. Anonymkode: 76001...645 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 24. desember 2024 #31 Del Skrevet 24. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hold dere unna dem begge, og la dem ordne opp selv. Anonymkode: 76001...645 Det er også ett aktivt valg. Da velger de hans komfort over hennes helse. Endret 24. desember 2024 av Nonstop1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #32 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hold dere unna dem begge, og la dem ordne opp selv. Anonymkode: 76001...645 Sånn velger en kujon. Anonymkode: 1dc3f...81e 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 24. desember 2024 #33 Del Skrevet 24. desember 2024 (endret) Positivt overrasket over svarene i tråden. Forventet at flere ville be TS holde det hemmelig, slik mange pleier å gjøre i tråder som dette. Kanskje nye kg brukere har mer moral? 🤷♂️ Endret 24. desember 2024 av askjiir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #34 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det gjør ingen. Ikke den fiktive mannen i denne historien heller. Anonymkode: 2c9e0...3ee Å joda, sånn gjør enkelte mennesker. Anonymkode: c305d...928 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #35 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å joda, sånn gjør enkelte mennesker. Anonymkode: c305d...928 Nei. Og ingen «venner» hadde giddet å høre på sånne historier år ut og år inn. Da ville man droppet hele dette venneparet. Anonymkode: 2c9e0...3ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #36 Del Skrevet 24. desember 2024 askjiir skrev (2 minutter siden): Positivt overrasket over svarene i tråden. Forventet at flere ville be TS holde det hemmelig, slik mange pleier å gjøre i tråder som dette. Kanskje nye kg brukere har mer moral 🤷♂️ Fordi denne historien så åpenbart er oppdiktet. Anonymkode: 2c9e0...3ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 24. desember 2024 #37 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi denne historien så åpenbart er oppdiktet. Anonymkode: 2c9e0...3ee Nå tenker jeg på svarene. Folk har faktisk ryggrad og moralsk kompass for en gangs skyld. Kg var ikke sånn før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #38 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Og ingen «venner» hadde giddet å høre på sånne historier år ut og år inn. Da ville man droppet hele dette venneparet. Anonymkode: 2c9e0...3ee AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi denne historien så åpenbart er oppdiktet. Anonymkode: 2c9e0...3ee Det kan godt hende det er oppdiktet, men heldigvis har ikke du opplevd at venner faktisk opptrer slik. Mange er redde for å skape «dårlig stemning» eller «tyste», og er konfliktskye. Du har sikkert rett i at mange ville droppet et slikt vennepar, men ikke nødvendigvis hvis en av dem var nære til en av dere. Det feigeste man gjør, er å droppe noen hvis scenarioet som er beskrevet i HI er en sannhet. Hvis man ser at noen blir løyet til og at en av dem blir psykisk dårligere av det, er det utrolig dårlig gjort å trekke seg unna uten å si noe. Anonymkode: 1dc3f...81e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #39 Del Skrevet 24. desember 2024 Ja, drømmemann det der. Hvem vil vel ikke bli bedratt og gaslighted til å tro at man er gal?🙄 Dere er tydeligvis kun venner av han, siden det er helt greit for dere at han gjør henne syk. Og det var visst null stress å overbevise dere om at hun "alltid har vært sånn", for han er jo så snill atte. Ærlig talt? For en grusom gjeng. Dere vet at han bedrar henne, og dere vet at hun blir syk av det. Hvorfor sier dere ingenting? Hvorfor lar dere han holde på sånn mot ei dere påstår dere er venn med? Er vennskapet med han viktigere enn hennes psykiske helse? Anonymkode: 1c6f3...602 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #40 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kan godt hende det er oppdiktet, men heldigvis har ikke du opplevd at venner faktisk opptrer slik. Mange er redde for å skape «dårlig stemning» eller «tyste», og er konfliktskye. Du har sikkert rett i at mange ville droppet et slikt vennepar, men ikke nødvendigvis hvis en av dem var nære til en av dere. Det feigeste man gjør, er å droppe noen hvis scenarioet som er beskrevet i HI er en sannhet. Hvis man ser at noen blir løyet til og at en av dem blir psykisk dårligere av det, er det utrolig dårlig gjort å trekke seg unna uten å si noe. Anonymkode: 1dc3f...81e Her har jo TS konstruert et «dilemma» som ikke er noe dilemma i det hele tatt. Her skal man da liksom ha to tette vennepar hvor mannen i det ene paret betror det andre paret at han har en rekke elskerinner og kona mistenker men han nekter og hun blir psykisk syk? Når han åpent forteller det selv, så er det jo ingen hemmelighet, så da kan man fritt både konfrontere ham og fortelle kona. I et sånt tilfelle er det så klart innenfor å svare at: «Jeg aner ikke hvorfor du forteller oss dette, men dette er informasjon som vi helst ikke ville hatt. Når du nå åpent forteller det, så vil vi bekrefte det overfor din kone. Det er kanskje derfor du forteller det til oss? Du burde forresten avslutte affærene eller ekteskapet». Anonymkode: 2c9e0...3ee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå