AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #1 Del Skrevet i går, 11:04 Må få ut dette siden vi ikke kan snakke med noen… En veldig nær mannlig venn har hatt affærer på si, men ikke blitt avslørt. Han er egentlig en veldig god person på alle måter. Hun har hatt mistanker flere ganger, og konfrontert han. Vi er venner av begge, men nærmest han. Han har nektet hele veien og sier kona innbiller seg ting og er sykelig sjalu. Det har gått så langt at hun har blitt psykisk syk og deprimert og sliter med skyldfølelse. Vi (vennepar) synes det er vanskelig, men han mener kona faktisk har vært sånn hele tiden, siden det aldri har vært bevis på noen utroskap. Noen kan gi oss råd? Noen med lignende opplevelser? K&S Anonymkode: 17579...64d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet i går, 11:10 Populært innlegg #2 Del Skrevet i går, 11:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må få ut dette siden vi ikke kan snakke med noen… En veldig nær mannlig venn har hatt affærer på si, men ikke blitt avslørt. Han er egentlig en veldig god person på alle måter. Hun har hatt mistanker flere ganger, og konfrontert han. Vi er venner av begge, men nærmest han. Han har nektet hele veien og sier kona innbiller seg ting og er sykelig sjalu. Det har gått så langt at hun har blitt psykisk syk og deprimert og sliter med skyldfølelse. Vi (vennepar) synes det er vanskelig, men han mener kona faktisk har vært sånn hele tiden, siden det aldri har vært bevis på noen utroskap. Noen kan gi oss råd? Noen med lignende opplevelser? K&S Anonymkode: 17579...64d «God person» som liker å drive kona til vanvidd? Anonymkode: c8f26...d5a 33 1 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #3 Del Skrevet i går, 11:12 Men VET dere helt sikkert at han er utro? Anonymkode: 2c9e0...3ee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #4 Del Skrevet i går, 11:20 Om du vet han har hatt affærer må du gi beskjed til kona. Om ikke er det like mye ditt ansvar at hun drives til vanvidd. Du vet jo, så hvorfor sier du ingenting? Feig. Anonymkode: be736...f1d 18 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet i går, 11:24 #5 Del Skrevet i går, 11:24 Hvis dere med sikkerhet VET at han er utro, så fortjener kona definitivt å vite om det- sånn skal en ikke behandle andre mennesker Psykisk mishandling dét der 11 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #6 Del Skrevet i går, 11:26 Hadde sagt fra om dette uten å være det minste i tvil om at det var rett. Enten hun er disponert for disse psykiske plagene eller ei vet dere jo at denne usikkerheten har gnagd hos henne, og at hun åpenbart ikke har fått det bedre mens dette har pågått. Hun har åpenbart en kjempeklump i magen forårsaket av denne usikkerheten, og enten den er hovedårsak til plagene eller ei er det klart den gjør livet hennes verre. Og en eller annen dag vil det trolig smelle uansett. Jeg hadde ikke klart å se på at en jeg bryr meg om gikk til grunne, og i tillegg ble forrådt av den hun (eller han) skal kunne stole på og lene seg på aller mest i hele verden, uten å foreta meg noe for å rette opp i det. Jeg (som er mann selv) hadde en studiekompis som gikk bak ryggen på sin daværende samboer (som jeg knapt kjente), og som overfor meg bedyret at hun var sykelig sjalu fra første stund. Jeg sa selvfølgelig fra likevel. Hun kom seg unna, jeg sluttet å omgås fyren fordi han åpenbart var et rasshøl samme hvor trivelig han var i alle andre sammenhenger, og jeg har aldri angret. Anonymkode: cd5a4...8f1 13 7 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #7 Del Skrevet i går, 11:31 Er dere helt dust? Dere sier selvfølgelig i fra om dere er sikker. Makan 🙄 Anonymkode: b3a62...fb1 15 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:36 #8 Del Skrevet i går, 11:36 God person?!?? Han regelrett herjer med psyken til sin kone, han er en farlig type. Hva mer lyver han om? Dere må si i fra, det handler faktisk om livet til et annet menneske. Dere kan gjøre en forskjell her, vær så snill og si i fra…… Anonymkode: 82786...992 12 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:36 #9 Del Skrevet i går, 11:36 Dere er jo elendige venner! Selvsagt sier dere noe til henne, og det skulle dere gjort for lengst! Skam dere. Anonymkode: 2c492...408 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:48 #10 Del Skrevet i går, 12:48 Hun er ikke sykelig sjalu, hun merker hans psykiske fravær. Hun blir urolig, utrygg og usikker av dette. Han gjør henne syk. Ikke se på at han ødelegger henne. Gi ham beskjed, sier ikke han i fra, vil dere gjøre det. Han har ingen rett til å ødelegge hennes psykiske helse. Anonymkode: 4c7de...790 8 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #11 Del Skrevet i går, 12:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er ikke sykelig sjalu, hun merker hans psykiske fravær. Hun blir urolig, utrygg og usikker av dette. Han gjør henne syk. Ikke se på at han ødelegger henne. Gi ham beskjed, sier ikke han i fra, vil dere gjøre det. Han har ingen rett til å ødelegge hennes psykiske helse. Anonymkode: 4c7de...790 For en logikk. Så alle som ikke gir partneren sin emosjonell og verbal oppmerksomhet i hverdagen bedriver vold? Da kommer politiet til å få mye å gjøre Anonymkode: c0ba9...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #12 Del Skrevet i går, 12:55 Så dere støtter ham i å gaslighte henne? Av alle onde mennesker jeg har hørt om... Anonymkode: 91972...2a0 7 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #13 Del Skrevet i går, 12:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en logikk. Så alle som ikke gir partneren sin emosjonell og verbal oppmerksomhet i hverdagen bedriver vold? Da kommer politiet til å få mye å gjøre Anonymkode: c0ba9...fba De vet jo han stadig har affærer, og han sier hun er sykelig sjalu. Klart hun påvirkes av hans oppførsel. Anonymkode: 4c7de...790 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet i går, 13:08 #14 Del Skrevet i går, 13:08 (endret) Han er så absolutt IKKE en god person på alle måter når han manipulerer kona på en så utrolig stygg måte at hun blir psykisk syk. Hva faen feiler det dere som ser på dette vel vitende om hva han driver på med? Dere er jo for faen deltagende i det her også, når dere VEIT hva han driver på med. Skjerp dere! Endret i går, 13:08 av Bålkaffe 7 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #15 Del Skrevet i går, 13:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde sagt fra om dette uten å være det minste i tvil om at det var rett. Enten hun er disponert for disse psykiske plagene eller ei vet dere jo at denne usikkerheten har gnagd hos henne, og at hun åpenbart ikke har fått det bedre mens dette har pågått. Hun har åpenbart en kjempeklump i magen forårsaket av denne usikkerheten, og enten den er hovedårsak til plagene eller ei er det klart den gjør livet hennes verre. Og en eller annen dag vil det trolig smelle uansett. Jeg hadde ikke klart å se på at en jeg bryr meg om gikk til grunne, og i tillegg ble forrådt av den hun (eller han) skal kunne stole på og lene seg på aller mest i hele verden, uten å foreta meg noe for å rette opp i det. Jeg (som er mann selv) hadde en studiekompis som gikk bak ryggen på sin daværende samboer (som jeg knapt kjente), og som overfor meg bedyret at hun var sykelig sjalu fra første stund. Jeg sa selvfølgelig fra likevel. Hun kom seg unna, jeg sluttet å omgås fyren fordi han åpenbart var et rasshøl samme hvor trivelig han var i alle andre sammenhenger, og jeg har aldri angret. Anonymkode: cd5a4...8f1 Det er så jævlig bra at det finnes menn som deg! Menn som sier ifra til andre menn, menn som tar et standpunkt mot andre menn som farer med manipulasjon og løgn mot kvinner! Du er super! Anonymkode: 648c2...69d 8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #16 Del Skrevet i går, 13:28 Dette ser mest ut som trolling for meg. Men om det er sant, så er han en råtten mann som bevisst velger å skade sin partner med sin adferd og løgner. En ordentlig feig drittsekk. Og om dere som "vennepar" ikke forteller henne sannheten, når dere ser han gjør henne syk - da er dere like ille som ham. For dere har muligheten til å hindre skade, men velger å ikke gjøre det. Anonymkode: 66fef...a8a 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:33 #17 Del Skrevet i går, 13:33 Han gaslighter henne, og du står og ser på? Ta affære for pokker! Anonymkode: 7770c...ef2 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:24 #18 Del Skrevet i går, 14:24 Jeg har vært den kona. Og ja, jeg ble alvorlig psykisk syk av å føle at jeg ble løyet til, men konstant fortalt at jeg var problemet. Fem år av livet mitt forsvant til en slik fyr og det er det verste jeg har gptt gjennom. Det viste seg til slutt at alle mine mistanker stemte, og at flere av våre venner visste - men aldri sa noe. Jeg kuttet kontakt med alle tvert, for de er like ansvarlige i hvordan livet mitt og helsen ble ødelagt. Det har tatt mye tid og energi på å bli frisk. Enten dette er trolling eller ikke, håper jeg alle som deltar i utroskap eller vet om utroskap, kan revurdere ved å reflektere over hva man går igjenom npr man blir gaslightet og løyet til over flere år av dem man elsker. Det er en grusom tortur. Anonymkode: 1c623...250 3 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #19 Del Skrevet i går, 14:32 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må få ut dette siden vi ikke kan snakke med noen… En veldig nær mannlig venn har hatt affærer på si, men ikke blitt avslørt. Han er egentlig en veldig god person på alle måter. Hun har hatt mistanker flere ganger, og konfrontert han. Vi er venner av begge, men nærmest han. Han har nektet hele veien og sier kona innbiller seg ting og er sykelig sjalu. Det har gått så langt at hun har blitt psykisk syk og deprimert og sliter med skyldfølelse. Vi (vennepar) synes det er vanskelig, men han mener kona faktisk har vært sånn hele tiden, siden det aldri har vært bevis på noen utroskap. Noen kan gi oss råd? Noen med lignende opplevelser? K&S Anonymkode: 17579...64d Så hun har hele tiden skjønt det og hatt magefølese på det og tatt det opp med han og han nekter og lyger og skubber det tilbake på hun og trykker hun psykisk ned?? Fy f.. for ett rævhol. Hun fortjener å vitr det,hun fortjener noe mye bedre å komme seg vekk! Anonymkode: bf839...27f 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Det er 2 muligheter her: 1) Enten liker han å trekke DERE ved å si at han er utro når det slett ikke er sant. Han synes tanken på å være ansvarlig for hennes dårlige psyke i deres øyne er festlig. 2) Han liker å plage HENNE ved å være utro og le mens hun langsomt blir sprø av å bli fortalt at hun mistror ham uten grunn. Uansett er løsninga på dette å fortelle henne at hun ifølge ham har rett i sine antagelser. Og forholde dere til at vennen deres faktisk ikke er god i hodet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå