AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1 Del Skrevet 24. desember 2024 Er det sånn typisk "fiskelukt" når man har infeksjon i underlivet eller blir "fiskelukt" brukt løst? Ville det vært åpenbart om noen har det? 🤔 Er redd for å få det, men har heller aldri lukta noe "fiskelukt" Anonymkode: fd073...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Del Skrevet 24. desember 2024 Aka det er en svak lukt men ikke fisk liksom Anonymkode: fd073...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg synes det lukter litt mere når jeg ikke har vært flink nok til å drikke nok vann. Og på hyttetur når jeg ikke har tilgang til dusj. Anonymkode: 67540...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #4 Del Skrevet 24. desember 2024 Hvis du tenker på bakteriell vaginose, så lukter det FISK av underlivet ditt. Det stinker. I blant kan alles underliv lukte litt basert på hva du har spist, samleie, hygiene, undertøy, ph-balansen kan variere litt. Det er helt normalt at underlivet lukter litt. Men om det lukter mye, da kan det være greit å få det sjekket opp. Det er ikke et hint av sur lukt, det lukter skikkelig fisk. Anonymkode: 11ed2...f27 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #5 Del Skrevet 24. desember 2024 Det er åpenbart hvis du får bakteriell vaginose ja. Fersk fisk lukter mildt og godt i forhold til bakteriell vaginose. Bakteriell vaginose lukter sterkt og råttent, og det er gjerne så sterk lukt at du ikke kan gå på jobb før det er under kontroll. Heldigvis er det enkelt å behandle, så det er ikke noe du trenger å være redd for å få. Det er ingen tvil om hva det er når du får det. Anonymkode: 8254f...251 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #6 Del Skrevet 24. desember 2024 Tusen takk for svar ❤️ God jul Anonymkode: fd073...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #7 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det sånn typisk "fiskelukt" når man har infeksjon i underlivet eller blir "fiskelukt" brukt løst? Ville det vært åpenbart om noen har det? 🤔 Er redd for å få det, men har heller aldri lukta noe "fiskelukt" Anonymkode: fd073...b06 Har du underliv med fiskelukt, så skal du til lege og få tatt prøver. Anonymkode: dc2d1...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #8 Del Skrevet 24. desember 2024 Underlivet kan ta lukt av hva man spiser og drikker. Råtten fiskelukt er bakteriell vaginose. Anonymkode: 07734...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #9 Del Skrevet 24. desember 2024 Bakteriell vaginose er et mareritt. Jeg har aldri vært så flau og bevisst på eget underlivet som de få dagene jeg hadde det. Anonymkode: a4149...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå