AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:41 #21 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bryr meg absolutt om han, men jeg har ikke møtt han heller mer enn 4 ganger, og når noen er off på meg i en så tidlig fase, jeg kaster ikke mer tid!!! Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal håndtere noe sånt!! Jeg dropper å laste ned tinder, men når jeg får en sur melding tenker jeg det betyr, <stikk… la meg være!!> 😊 og jeg er veldig komme-meg-videre-person. Men jeg tenker når som noen her sier, det kan jo være juledeprisjoner kanskje. Anonymkode: 55934...161 Håper han ikke har flere damer på gang, eller eventuelt en X han har vanskelig for å glemme. Mange følelser knyttet til julen. Anonymkode: 6dabc...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:47 #22 Del Skrevet tirsdag kl 13:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men altså han svarer på meldingene, men liksom surt… Anonymkode: 55934...161 Bare si du er ferdig. Han er sikkert enda surere i fast forhold. Anonymkode: 140c6...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:53 #23 Del Skrevet tirsdag kl 13:53 Hvorfor er han alene i jula? Dersom han alltid er alene i jula og ikke har noen familie å feire sammen med er det jo synd på han. Det er litt kaldt av deg å bli fornærmet over at han er kort i meldingene når han synes jula er tung. Du kunne vel ha ringt han for å ta en prat og oppmuntre han litt. Og du tenker på å laste ned Tinder så raskt. Desperat etter å treffe noen i løpet av juleferien? Da bør du kanskje være redelig og avslutte med han her først. Anonymkode: c7320...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:10 #24 Del Skrevet tirsdag kl 14:10 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg møter en mann i blandt, sist i går jeg snakket med han så virket han totalt uintressert i meg, er det da innafor å laste ned tinder å prøve å finne noen andre? Eller er det bedre å komminusere å spørre han hvorfor han er care? Anonymkode: 55934...161 Alle som sier hei vil ikke være kjærestene dine. Anonymkode: 140c6...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:28 #25 Del Skrevet tirsdag kl 16:28 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Last ned tinder og hygg deg med de mennene som stråler glede 24/7. Samme gjelder selvfølgelig også de menn som treffer på hormonelle og sure kvinner. Anonymkode: db372...2f0 Han her stråler masse også, men en slik svar før jul gjorde også meg deprimerende, ikke at han har gjort så mye, men bare å virke care er nok for å ødelegge humøret mitt på en slik dag Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå