AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #1 Del Skrevet i går, 08:36 Jeg møter en mann i blandt, sist i går jeg snakket med han så virket han totalt uintressert i meg, er det da innafor å laste ned tinder å prøve å finne noen andre? Eller er det bedre å komminusere å spørre han hvorfor han er care? Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:37 #2 Del Skrevet i går, 08:37 Men altså han svarer på meldingene, men liksom surt… Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #3 Del Skrevet i går, 09:19 Hvis dere ikke er eksklusive så er det bare laste ned tinder. Men hvis du ønsker deg forhold, så bør du begynne kommunisere med de du dater, istedet for å bare fade de ut. Kommunikasjon er nøkkelen til ett fungerende forhold. Folk kan ha en dårlig dag, eller mye annet å tenke på, og din løsning med å gå rett på tinder for å finne noen nye da er umodent. Anonymkode: f7f4f...cbd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:27 #4 Del Skrevet i går, 09:27 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis dere ikke er eksklusive så er det bare laste ned tinder. Men hvis du ønsker deg forhold, så bør du begynne kommunisere med de du dater, istedet for å bare fade de ut. Kommunikasjon er nøkkelen til ett fungerende forhold. Folk kan ha en dårlig dag, eller mye annet å tenke på, og din løsning med å gå rett på tinder for å finne noen nye da er umodent. Anonymkode: f7f4f...cbd Ja, det er faktisk sant det du sier. Det kan være han har en dårlig dag, det tror jeg faktisk han har. Jeg kjenner han ikke veldig godt enda, men jeg følte han var sur på meg, men jeg tror det er pga julen.. 😕 Jeg kan ikke ta han med til min familie, da jeg ikke enda vet hvor vi står hen enda. Får veldig vondt av det. Han sa selv han er litt deprimerende nå i julen pga han er alene. Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:28 #5 Del Skrevet i går, 09:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis dere ikke er eksklusive så er det bare laste ned tinder. Men hvis du ønsker deg forhold, så bør du begynne kommunisere med de du dater, istedet for å bare fade de ut. Kommunikasjon er nøkkelen til ett fungerende forhold. Folk kan ha en dårlig dag, eller mye annet å tenke på, og din løsning med å gå rett på tinder for å finne noen nye da er umodent. Anonymkode: f7f4f...cbd Men jeg kan heller ikke tilby meg å komme, når han virker sur på melding. Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet i går, 09:51 #6 Del Skrevet i går, 09:51 Hvis han virker sur på melding så slutter du å møte han. Det er det første du gjør. Etter det laster du ned akkurat det du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:53 #7 Del Skrevet i går, 09:53 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, det er faktisk sant det du sier. Det kan være han har en dårlig dag, det tror jeg faktisk han har. Jeg kjenner han ikke veldig godt enda, men jeg følte han var sur på meg, men jeg tror det er pga julen.. 😕 Jeg kan ikke ta han med til min familie, da jeg ikke enda vet hvor vi står hen enda. Får veldig vondt av det. Han sa selv han er litt deprimerende nå i julen pga han er alene. Anonymkode: 55934...161 Alternativet ditt er altså å enten laste ned tinder eller invitere han hjem? Hva med å bare akseptere at han er litt "av" i jula, uten å verken lage kjempestor greie, eller ghoste han? Det er ikke ditt ansvar å redde jula hans, men å snu ryggen til han å gå på tinder fordi han har en dag eller to han er mer stille, det er smålig. Hvis du kaster han bort for å lete etter noen nye så raskt, så viser du tydelig at du ikke bryr deg om han og du ikke er veldig interessert. Anonymkode: f7f4f...cbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:22 #8 Del Skrevet i går, 10:22 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alternativet ditt er altså å enten laste ned tinder eller invitere han hjem? Hva med å bare akseptere at han er litt "av" i jula, uten å verken lage kjempestor greie, eller ghoste han? Det er ikke ditt ansvar å redde jula hans, men å snu ryggen til han å gå på tinder fordi han har en dag eller to han er mer stille, det er smålig. Hvis du kaster han bort for å lete etter noen nye så raskt, så viser du tydelig at du ikke bryr deg om han og du ikke er veldig interessert. Anonymkode: f7f4f...cbd Jeg bryr meg absolutt om han, men jeg har ikke møtt han heller mer enn 4 ganger, og når noen er off på meg i en så tidlig fase, jeg kaster ikke mer tid!!! Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal håndtere noe sånt!! Jeg dropper å laste ned tinder, men når jeg får en sur melding tenker jeg det betyr, <stikk… la meg være!!> 😊 og jeg er veldig komme-meg-videre-person. Men jeg tenker når som noen her sier, det kan jo være juledeprisjoner kanskje. Anonymkode: 55934...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:57 #9 Del Skrevet i går, 10:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alternativet ditt er altså å enten laste ned tinder eller invitere han hjem? Hva med å bare akseptere at han er litt "av" i jula, uten å verken lage kjempestor greie, eller ghoste han? Det er ikke ditt ansvar å redde jula hans, men å snu ryggen til han å gå på tinder fordi han har en dag eller to han er mer stille, det er smålig. Hvis du kaster han bort for å lete etter noen nye så raskt, så viser du tydelig at du ikke bryr deg om han og du ikke er veldig interessert. Anonymkode: f7f4f...cbd Eller enda bedre, avslutte hele greia. Hvem vil være sammen med en sur mann? Folk som til stadighet har «dårlige dager» er ikke noe å satse på. Anonymkode: 230cd...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:03 #10 Del Skrevet i går, 11:03 Så tidlig bør man jo fortsatt kjenne på at en mld fra daten redder dagen og hvis han er sur for noe, stresset eller noe så bør han si hvorfor hvis målet hans er å beholde deg. Anonymkode: 1077d...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet i går, 11:03 #11 Del Skrevet i går, 11:03 Dårlig idé å fortsatt treffe ham og samtidig være på Tinder i hvert fall, du må velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #12 Del Skrevet i går, 11:04 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller enda bedre, avslutte hele greia. Hvem vil være sammen med en sur mann? Folk som til stadighet har «dårlige dager» er ikke noe å satse på. Anonymkode: 230cd...bae Han pleier ikke ha dårlige dager. Han er stort sett alltid glad. Men i juletiden var det litt annerledes. Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:04 #13 Del Skrevet i går, 11:04 norw skrev (Akkurat nå): Dårlig idé å fortsatt treffe ham og samtidig være på Tinder i hvert fall, du må velge. Sant, men da valgte jeg å droppe tinder! Men om han er off i to uker jeg trekker meg. Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:06 #14 Del Skrevet i går, 11:06 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg bryr meg absolutt om han, men jeg har ikke møtt han heller mer enn 4 ganger, og når noen er off på meg i en så tidlig fase, jeg kaster ikke mer tid!!! Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal håndtere noe sånt!! Jeg dropper å laste ned tinder, men når jeg får en sur melding tenker jeg det betyr, <stikk… la meg være!!> 😊 og jeg er veldig komme-meg-videre-person. Men jeg tenker når som noen her sier, det kan jo være juledeprisjoner kanskje. Anonymkode: 55934...161 Hva om du ringer han og sier at du synes disse meldingene er kjipe å få nå i jula. Og samtidig spørre om han vil fortsette p treffes eller ikke. Hvis han virker likeglad så kan du si at du tenker å date andre fordi du ikke ser noe framtid med dette opplegget? Anonymkode: 9e830...95e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #15 Del Skrevet i går, 11:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er faktisk sant det du sier. Det kan være han har en dårlig dag, det tror jeg faktisk han har. Jeg kjenner han ikke veldig godt enda, men jeg følte han var sur på meg, men jeg tror det er pga julen.. 😕 Jeg kan ikke ta han med til min familie, da jeg ikke enda vet hvor vi står hen enda. Får veldig vondt av det. Han sa selv han er litt deprimerende nå i julen pga han er alene. Anonymkode: 55934...161 Begynner navnet hans på T? Anonymkode: f9402...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet i går, 11:12 #16 Del Skrevet i går, 11:12 Send en melding og spør/si at du har lyst til å komme innom på julebesøk, hvis du vet han synes julen er litt kjip. 🎄🎄 Så kan dere drikke en kopp gløgg, og prate litt, før du drar til familien din. 🎄🎄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #17 Del Skrevet i går, 11:20 Hva er en sur melding da? For mange er jula litt vanskelig. Det er vondt å være ensom. Jeg synes ikke det er greit å ta det ut over andre, men om han bare ikke er sin sedvanlige boblende selv på en vanskelig dag så kan du jo være litt overbærende. Kommer jo helt an på hva denne sure meldingen er for noe. Anonymkode: a81e2...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:44 #18 Del Skrevet i går, 11:44 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Begynner navnet hans på T? Anonymkode: f9402...4b8 En av disse mener du? Tadas Tadeusz Tage Tarald Tarjei Ted Tellef Teo Teodor Terje Thanh Theo Theodor Thomas Thor Thoralf Thorbjørn Thore Thorleif Thormod Thorstein Thorvald Tim Timothy Tobias Tom Tomas Tomasz Tom-Erik Tommy Toni Tonny Tony Tor Toralf Tor-Arne Torben Torbjørn Tord Tore Tor-Erik Torfinn Torgeir Torger Torgrim Torje Torjus Torkel Torkil Torkild Torleif Torleiv Tormod Torodd Torolf Torstein Torvald Tosten Tristan Tron Trond Troy Truls Trygve Trym Tønnes Anonymkode: 5448a...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:37 #19 Del Skrevet i går, 12:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynner navnet hans på T? Anonymkode: f9402...4b8 Nei. Og hvorfor er det med saken å gjøre? Anonymkode: 55934...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #20 Del Skrevet i går, 12:40 Last ned tinder og hygg deg med de mennene som stråler glede 24/7. Samme gjelder selvfølgelig også de menn som treffer på hormonelle og sure kvinner. Anonymkode: db372...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå