Gå til innhold

Noen som er nypult på julaften morgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja er nypult ja. Viker som kona er litt misfornøyd fordi vi kasta bort en del av julaften på sex egentlig.. 😔

Anonymkode: 7aacc...bb9

Da er du kjærlig og hjelper henne med alt resten av dagen ❤️ Ikke tiden for å sette seg ned foran tvn og ta ferie. 

Anonymkode: bdaf7...cc2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er du kjærlig og hjelper henne med alt resten av dagen ❤️ Ikke tiden for å sette seg ned foran tvn og ta ferie. 

Anonymkode: bdaf7...cc2

Hvem tror du egentlig laget julemat her og hvem er det som sitter foran tvn og ser på Askepott og Mikke? Hver eneste julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pult på to uker og tror ikke det blir noe før kanskje langt uti neste år. Hvis jeg er heldig. Ja vi møtes og er sammen ofte/mye. Han er ikke interessert. Vi sov sammen i går for første gang på noen dager, han hadde boner. Men han vil ikke.

Anonymkode: 2a809...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir sittende å kjenne guffa renner ut under julemiddagen da?

Anonymkode: 1312e...c0e

Merkelig hvor turnoff en personlighet kan være, bare basert på et ordvalg.

Anonymkode: 6f852...eb7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hverken tid eller anledning med en 4 åring +en baby på 8 mnd i hus. De våkner først, og alenetid/partid når de er våkne går ikke. Dessuten stod det småtteri av rengjøring igjen, og starte matlaging før vi får gjester senere idag.

Å ha sex spontant lenger er noe som kun skjer etter barna sover eller de ikke er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir sittende å kjenne guffa renner ut under julemiddagen da?

Jeg har aldri slitt med det. Hvorfor sier så mange at det renne hele dagen? Har aldri opplevd. 

Anonymkode: 916a7...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja er nypult ja. Viker som kona er litt misfornøyd fordi vi kasta bort en del av julaften på sex egentlig.. 😔

Da presterer du bedre neste gang. Eventuelt kjappere deg litt. Og så bidrar du med alt som skal gjøres slik at kona slipper å stresse og føle at du har fått sex og slappet av mens hun har gitt deg sex og må stresse ekstra mye resten av dagen som følge av det.

Anonymkode: 1bf6e...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da presterer du bedre neste gang. Eventuelt kjappere deg litt. Og så bidrar du med alt som skal gjøres slik at kona slipper å stresse og føle at du har fått sex og slappet av mens hun har gitt deg sex og må stresse ekstra mye resten av dagen som følge av det.

Eller bruke tiden til å lese/skrive på forumet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor kommer dette fra at jeg ikke bidrar? Her er det jeg som står på kjøkkenet hele pokkers julaften før gjestene kommer mens hun ser alle tradisjonsproirammene på TV.  

Og nei, det er ikke den ene dagen i året jeg lager mat, hvis noen skulle finne på å skyte inn det. Det skjer i 98% av hverdagene også. 

Greia er vel bare at hun syns det er viktigere å se på TV enn å ha sex!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dra fram dildoen din da, så våkner`n nok?

Har som sagt barn, så det kan man ikke bare gjøre når som helst. 

Anonymkode: 703d3...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har ikke pult på to uker og tror ikke det blir noe før kanskje langt uti neste år. Hvis jeg er heldig. Ja vi møtes og er sammen ofte/mye. Han er ikke interessert. Vi sov sammen i går for første gang på noen dager, han hadde boner. Men han vil ikke.

Anonymkode: 2a809...582

Har dere vært sammen lenge? Hvorfor vil han ikke? Om forholdet er relativt nytt høres det ikke ut som han er spesielt interessert. 

Anonymkode: 072bd...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke det, men fucked. Glemte å vanne ut pinnekjøtt.

Anonymkode: 04d87...681

:fnise:

Fikk du vannet det ut? Du kan gjøre det raskt ved å bruke lunkent vann og skifte ofte. 

Anonymkode: b73d9...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt kos her i dag tidlig, mørk og stille morgen i hele huset - da er det deilig å gli ned under dyna og vekke mannen med litt slikk og sug.. Aldri feil å starte dagen slik i følge han😊

Anonymkode: eb5be...61f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en deilig runde når vi la oss i går kveld, og jammen vekket han meg idag med «noe» som poket meg i ryggen og var dønn klar for mer 😅 Nydelig start på julaften som gir masse glede og energi ❤️

Har hatt sex minst 2 ganger i døgnet siden før helgen, herlig oppladning til jul 👌

Anonymkode: 5d8f3...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen som har fått en deilig julegave allerede?

Hva faen har du med det å gjøre? Blir du kåt av at andre forteller slikt? Det er så jævlig sjukt etter min mening når det er det du har å skrive på et forum. 🤮

Anonymkode: c5e61...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva faen har du med det å gjøre? Blir du kåt av at andre forteller slikt? Det er så jævlig sjukt etter min mening når det er det du har å skrive på et forum. 🤮

Anonymkode: c5e61...903

Du burde jo heller skåne deg selv å la vær å lese innlegg om sex. 
Jeg syns det er inspirerende og hyggelig å lese om andre sine gode opplevelser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...