AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #21 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Jeg har et inntrykk av å de som klager mest over ”slemme” mennesker her inne, er aller verst selv. De tolererer ikke å andre har andre meninger og å deres meninger er de ”rette” — altså ingen nyanser. Hvis jeg er slem for ikke være enig med Berit om pike skam. Da bærer jeg den tittelen med stolthet. Anonymkode: acb43...ab8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:02 #22 Del Skrevet tirsdag kl 13:02 Jeg er ikke slem på KG, men jeg bruker mye sarkasme. Det er sånn jeg håndterer idioti. Og det kan kanskje oppfattes slemt av de uten humor. Anonymkode: c1bb9...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:08 #23 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er flink til å sette folk ut. Ellers er jeg uforutsigbar, og det elsker jeg. Ingen vet hva jeg kan finne på og hvor de har meg. Anonymkode: 77e06...1ea Elsker du å kanskje såre andre? Anonymkode: b93dc...9d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:45 #24 Del Skrevet tirsdag kl 13:45 Hvis man poster problemstillinger på et åpent forum så må man regne med å få så hatten passer innimellom. Kanskje det skulle vært et underforum for de som ikke vil ha motforestillinger, kun «styrkeklemmer»? Anonymkode: c8620...fb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:11 #25 Del Skrevet tirsdag kl 15:11 Synes det er altfor lav takhøyde her. Man kan ikke regne med å kunne legge ut ting på det åpne internettet uten motbør. Noen er uenige med deg, noen har en dårlig dag. Hvis du ikke tåler kritikk, legger du det ikke ut. Personlig synes jeg kritikk og motbør er flott. Det spisser argumentene, og jeg endrer av og til mening. Anonymkode: 7912a...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:19 #26 Del Skrevet tirsdag kl 19:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det er altfor lav takhøyde her. Man kan ikke regne med å kunne legge ut ting på det åpne internettet uten motbør. Noen er uenige med deg, noen har en dårlig dag. Hvis du ikke tåler kritikk, legger du det ikke ut. Personlig synes jeg kritikk og motbør er flott. Det spisser argumentene, og jeg endrer av og til mening. Anonymkode: 7912a...cdd Enig i at det er for lav takhøyde her, meninger sensureres kun for at man skal unngå "bråk", forumet blir for politisk korrekt. Mange tar ting for personlig og forumet er sannsynligvis opptatt av å ikke være kosete og hyggelig nok. Det er ikke rom for å diskutere og lufte meninger her som moderatorene oppfatter som kontroversielle, som i virkeligheten ofte er meninger mange har. Mange, inkludert de som drifter forumet, klarer ikke å skille mellom det som er sak og enkeltperson. Det er rett og slett merkelig at forumet ikke tolererer diskusjon og ytringsfrihet. Mulig de ikke klarer å se forskjellen på sak og person. Det er f eks IKKE hets å diskutere uførepolitikken her i landet, men det det tolereres ikke på forumet. Personlig og stygt blir det først når man går rett på enkeltpersoner og det skal vi selvfølgelig ikke. Anonymkode: 5b9b8...b7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden Dere som blir så stygge og provoserte her inne, hvorfor det? Leser tråder her inne og folk som svarer ts fyrer seg opp, SNAKKER MED STORE BOKSTAVER OG MANGE ROPETEGN, kaller ts både det ene og andre og kjefter høylytt. Dette fascinerer meg. Har dere så lite meningsfylt liv at dere må la det gå utover totalt fremmede på kg? Leve seg såpass inn i andre sine liv og kjefte dem full? Jeg bryr meg nada om fremmede mennesker. Driter i om de aldri vasker gulvet hjemme, at de ikke lar gjester bruke hovedbadet eller at de ikke er ferdige med gavehandelen den 23.desember. Det går ikke utover meg. Mens flere her inne fyyyyrer seg opp og klikker i vinkel. Det er litt morsomt og litt tragisk egentlig. Anonymkode: 89de5...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #28 Del Skrevet 15 timer siden En annen ting. Hvis noen opplever å dem blir mobbet på anonym prate forum gang på gang. Kanskje….🤔 å prøve se seg selv i speilet og virkelig prøv å forstå hvorfor folk ”mobber” dem. I mange tilfeller er det snakk om mennesker som er på grensen av å være tilbakestående når det kommer til å kommunisere generelt. Ikke bare på KG Anonymkode: acb43...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #29 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 12.32): Jeg har et inntrykk av å de som klager mest over ”slemme” mennesker her inne, er aller verst selv. De tolererer ikke å andre har andre meninger og å deres meninger er de ”rette” — altså ingen nyanser. Hvis jeg er slem for ikke være enig med Berit om pike skam. Da bærer jeg den tittelen med stolthet. Anonymkode: acb43...ab8 Du glemte at de synes andre er slemme fordi de skriver om noe som er normalt for de med største selvfølgelighet, men så viser det seg at de har et råttent verdisyn. Og de takler ikke å bli fortalt at de bør skjerpe seg. Anonymkode: 0c2b0...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 3.27): Jeg er flink til å sette folk ut. Ellers er jeg uforutsigbar, og det elsker jeg. Ingen vet hva jeg kan finne på og hvor de har meg. Anonymkode: 77e06...1ea Ja, det finnes mange slike på psyk. Anonymkode: 534aa...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden Daisy-love skrev (På 24.12.2024 den 12.15): Jeg er litt motsatt her enn i virkeligheten på enkelte ting. Jeg prøver å være vennlig og omsorgsfull overalt, men enda mer med fremmede på nett, om det er KG eller Facebook eller annet sted, fordi jeg ikke vet hva den andre leser/tolker av det jeg skriver og om det potensielt kan såre uten hensikt. Jeg tenker også på at folk har ulike dager, og noen dager treffer ting litt hardere enn andre. Er gjerne de tøffere dagene en ber om støtte på nett også. Jeg er for eksempel kjent for å bare komme med en liten kommentar og treffe spikeren i virkeligheten, og har kullsvart humor, med masse ironi og sarkasme, men det er jo ikke så lett på nett. Mange som oppsøker forum på nett har ikke så mye nettverk. Selv om det er tidsfordriv uavhengig av hvor mye nettverk en har så har ikke jeg lyst å være den som gjør at noen føler seg enda mer alene. Viktig å tenke på at det er mennesker som leser det en skriver. Så jeg blir ofte mer forsiktig på nett, selv om jeg og har gjort mine blemmer, så forundrer jeg meg over dem som er veldig harde bak tastaturet. Dette var fint skrevet. Jeg tenker mye av det samme. ❤️ Tenker at det kan være en høy terskel for å be om råd når man har det vanskelig, og at det for mange kan føles tryggere å gjøre det anonymt på net. Og da bli møtt med stygge kommentar er om hvor dum man er, svart/hvitt tenkning og bastante meninger osv, kan være veldig tøft for enkelte. «Ja, men hvis man ikke tåler å høre det, får man drite i å be om råd på net, bla bla bla». Spørsmålet er jo om de har andre steder de tør å spørre, og om man tør, etter å ha blitt «halshugget» her inne. Anonymkode: 511b3...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 12.14): Et eksempel; uføre blir SVÆRT fort krenket når trygdeordningen kritiseres og når mange av oss mener det er for lett å få trygd og at en del navere har mest vondt i viljen. Det er det mange som mener og som vi også har belegg for å mene, da vi ser hvordan mange "uføre" oppfører seg og hvor mange uføre vi har sammenliknet med absolutt alle andre land. Det betyr selvfølgelig ikke at alle navere/uføre kan jobbe, mange ER reellt uføre. Og du som naver trenger ikke å gå i forsvarsposisjon og bli krenket, for kritikken gjelder ikke nødvendigvis deg personlig. Anonymkode: 5b9b8...b7a Syns du uføre er de som blir lettest krenket.. virkelig... Anonymkode: cad8e...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syns du uføre er de som blir lettest krenket.. virkelig... Anonymkode: cad8e...8b7 Ja det er det virkelig. Anonymkode: cd1f9...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #34 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syns du uføre er de som blir lettest krenket.. virkelig... Anonymkode: cad8e...8b7 Virkelig. Anonymkode: 5b9b8...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå