Gå til innhold

Er ungdommen opptatt av gaver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min 16 åring er ikke opptatt av gaver. Han liker selvfølgelig å få gaver, men ikke hvor mange han får. Men søskenbarnet hans på samme alder er ikke sånn. Vi har liten familie, så de får 6 gaver hver i år. Søskenbarnet kommentar om det er at de får lite gaver og vennene hans får mange flere gaver. Hvordan er din tenåring,

Anonymkode: b5fa1...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min er opptatt av gaver, men ikke som i antall eller verdi. Elsker å gi gaver, lage ting, og å få ting, blir oppriktig glad for alt. Vært sånn siden tidlig barndom - kjempeglad for et par hjemmestrikkede sokner og må alltid prøve på alt underveis i åpningen. Liker jul bedre enn bursdag fordi det er så mye bedre å både få og gi, enn å bare få.

Anonymkode: 63087...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min 16 åring er ikke opptatt av gaver. Han liker selvfølgelig å få gaver, men ikke hvor mange han får. Men søskenbarnet hans på samme alder er ikke sånn. Vi har liten familie, så de får 6 gaver hver i år. Søskenbarnet kommentar om det er at de får lite gaver og vennene hans får mange flere gaver. Hvordan er din tenåring,

Så fordi han sier det så er han opptatt av gaver?🙄

Anonymkode: 723ae...64c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle barna her uansett alder er opptatt av gaver. De syns det er hyggelig å gi og få. 

Det er riktignok bare 12 åringen som fremdeles har sommerfugler i magen, men alle tre gleder seg. Det gjør i grunn jeg også. Det ligger i alle fall 10 gaver under treet, bare til meg. 

Anonymkode: 6d642...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 17, ikke opptatt av verken få eller gi gaver

Jente 15. veldig opptatt av både gi og få gaver. Ønskelisten kommer i september/oktober og da starter også hennes planlegging av gaver til venner og familie. Min mann betaler lett for da slipper han å fundere på gave til meg, det fikser hun.  Hun fikser julekalender til oss voksne også, besteforeldre har i mange år fått julekalender med historier og ting hun har laget. 

Anonymkode: 69c22...e76

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ELSKER gaver. Hele vår familie ELSKER gaver. Vi elsker å gi til hverandre og se gleden andre får av gavene våre, og vi elsker å få gaver. Vi skriver ønskeliste gjennom hele året😅 og tror jeg skal snakke for alle når jeg sier vi alle har sommerfugler i magen før og under åpning. Sommerfuglene mine varer hele 24.desember. Jeg er som et barn på julaften. Jeg og min familie ELSKER jul!

Anonymkode: 5534a...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt (16) klarer ikke komme på noe han ønsker seg, samtidig som han fremdeles er “barn” nok til at han ikke bare ønsker å få penger, men også pakker. Jeg kjøpte en bokserie til ham som jeg trodde han ville like, gjorde research og all ting… neida. Det ble visst feil, gitt. 🙄

Anonymkode: 7d0ab...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Gutt (16) klarer ikke komme på noe han ønsker seg, samtidig som han fremdeles er “barn” nok til at han ikke bare ønsker å få penger, men også pakker. Jeg kjøpte en bokserie til ham som jeg trodde han ville like, gjorde research og all ting… neida. Det ble visst feil, gitt. 🙄

Anonymkode: 7d0ab...229

Kjenner til det. Min 16 åring vil at jeg skal finne på noe å gi i gave som han ikke vet hva er. Men det er vanskelig i den alderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...