AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1 Del Skrevet 24. desember 2024 Min 16 åring er ikke opptatt av gaver. Han liker selvfølgelig å få gaver, men ikke hvor mange han får. Men søskenbarnet hans på samme alder er ikke sånn. Vi har liten familie, så de får 6 gaver hver i år. Søskenbarnet kommentar om det er at de får lite gaver og vennene hans får mange flere gaver. Hvordan er din tenåring, Anonymkode: b5fa1...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Del Skrevet 24. desember 2024 min er opptatt av gaver, men ikke som i antall eller verdi. Elsker å gi gaver, lage ting, og å få ting, blir oppriktig glad for alt. Vært sånn siden tidlig barndom - kjempeglad for et par hjemmestrikkede sokner og må alltid prøve på alt underveis i åpningen. Liker jul bedre enn bursdag fordi det er så mye bedre å både få og gi, enn å bare få. Anonymkode: 63087...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min 16 åring er ikke opptatt av gaver. Han liker selvfølgelig å få gaver, men ikke hvor mange han får. Men søskenbarnet hans på samme alder er ikke sånn. Vi har liten familie, så de får 6 gaver hver i år. Søskenbarnet kommentar om det er at de får lite gaver og vennene hans får mange flere gaver. Hvordan er din tenåring, Anonymkode: b5fa1...9bb Så fordi han sier det så er han opptatt av gaver?🙄 Anonymkode: 723ae...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #4 Del Skrevet 24. desember 2024 Ja, alle barna her uansett alder er opptatt av gaver. De syns det er hyggelig å gi og få. Det er riktignok bare 12 åringen som fremdeles har sommerfugler i magen, men alle tre gleder seg. Det gjør i grunn jeg også. Det ligger i alle fall 10 gaver under treet, bare til meg. Anonymkode: 6d642...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #5 Del Skrevet 24. desember 2024 Gutt 17, ikke opptatt av verken få eller gi gaver Jente 15. veldig opptatt av både gi og få gaver. Ønskelisten kommer i september/oktober og da starter også hennes planlegging av gaver til venner og familie. Min mann betaler lett for da slipper han å fundere på gave til meg, det fikser hun. Hun fikser julekalender til oss voksne også, besteforeldre har i mange år fått julekalender med historier og ting hun har laget. Anonymkode: 69c22...e76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #6 Del Skrevet 24. desember 2024 Mine ELSKER gaver. Hele vår familie ELSKER gaver. Vi elsker å gi til hverandre og se gleden andre får av gavene våre, og vi elsker å få gaver. Vi skriver ønskeliste gjennom hele året😅 og tror jeg skal snakke for alle når jeg sier vi alle har sommerfugler i magen før og under åpning. Sommerfuglene mine varer hele 24.desember. Jeg er som et barn på julaften. Jeg og min familie ELSKER jul! Anonymkode: 5534a...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #7 Del Skrevet 24. desember 2024 Gutt (16) klarer ikke komme på noe han ønsker seg, samtidig som han fremdeles er “barn” nok til at han ikke bare ønsker å få penger, men også pakker. Jeg kjøpte en bokserie til ham som jeg trodde han ville like, gjorde research og all ting… neida. Det ble visst feil, gitt. 🙄 Anonymkode: 7d0ab...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #8 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Gutt (16) klarer ikke komme på noe han ønsker seg, samtidig som han fremdeles er “barn” nok til at han ikke bare ønsker å få penger, men også pakker. Jeg kjøpte en bokserie til ham som jeg trodde han ville like, gjorde research og all ting… neida. Det ble visst feil, gitt. 🙄 Anonymkode: 7d0ab...229 Kjenner til det. Min 16 åring vil at jeg skal finne på noe å gi i gave som han ikke vet hva er. Men det er vanskelig i den alderen. Anonymkode: b5fa1...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå