Thyra Skrevet i går, 00:30 #1 Del Skrevet i går, 00:30 Hva er penest? Personlig synes jeg at sko med spiss tupp ikke trenger så høy hæl for å se pyntet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:52 #2 Del Skrevet i går, 08:52 Rund tupp, uten tvil! Jeg synes spiss tupp er grusomt. Det er svært sjeldent jeg ser pene sko med spiss tupp. Anonymkode: 94b16...498 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:54 #3 Del Skrevet i går, 08:54 Spiss tupp. Rund tupp er veldig kjærring, både på høye og lave sko. Anonymkode: de959...f7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet i går, 10:03 #4 Del Skrevet i går, 10:03 Rund tupp, men så liker og kler jeg best myke linjer. Det er også mer behagelig på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:50 #5 Del Skrevet i går, 12:50 Rund tupp, og litt hæl. Spiss tupp er oppskriften på inngrodde tånegler og problemer over tid, nei takk. Anonymkode: b7178...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet i går, 14:25 #6 Del Skrevet i går, 14:25 I år skal det vera spisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Begge deler. Jeg har noen spiser flate, synes de er veldig fine. Uvant å få litt større fot, men med 36 så går det bra Anonymkode: e0250...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Spiss tupp så bør en være forsiktig med farge, ser litt ut som hønelabber Anonymkode: 26bf6...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Tenker det kommer av på kroppstypen. Anonymkode: 65555...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Liker ikke spiss tupp, syns føttene ser så lange ut men det kommer jo litt an på sko str selvfølgelig. Anonymkode: 66cd3...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå