Thyra Skrevet i går, 00:30 #1 Del Skrevet i går, 00:30 Hva er penest? Personlig synes jeg at sko med spiss tupp ikke trenger så høy hæl for å se pyntet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Rund tupp, uten tvil! Jeg synes spiss tupp er grusomt. Det er svært sjeldent jeg ser pene sko med spiss tupp. Anonymkode: 94b16...498 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Spiss tupp. Rund tupp er veldig kjærring, både på høye og lave sko. Anonymkode: de959...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Rund tupp, men så liker og kler jeg best myke linjer. Det er også mer behagelig på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Rund tupp, og litt hæl. Spiss tupp er oppskriften på inngrodde tånegler og problemer over tid, nei takk. Anonymkode: b7178...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden I år skal det vera spisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Begge deler. Jeg har noen spiser flate, synes de er veldig fine. Uvant å få litt større fot, men med 36 så går det bra Anonymkode: e0250...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Spiss tupp så bør en være forsiktig med farge, ser litt ut som hønelabber Anonymkode: 26bf6...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Tenker det kommer av på kroppstypen. Anonymkode: 65555...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Liker ikke spiss tupp, syns føttene ser så lange ut men det kommer jo litt an på sko str selvfølgelig. Anonymkode: 66cd3...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå