AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:33 #1 Del Skrevet mandag kl 23:33 Tenker å operere meg privat plastisk kirurgi i ansiktet, men har en veldig lang psykiatrisk journal med alvorlige problemer så er redd for at dersom de plastisk kirurgene kan se journalen på helsenorge som psykiatrien har skrevet så vil jeg få avslag på å bli operert. Tenker på de forskjellige klinikkene som fins rundtom i Oslo. Kirurgene er jo leger så vet ikke hva de kan se? Anonymkode: befb3...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:36 #2 Del Skrevet mandag kl 23:36 Nei. Anonymkode: eb7c3...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:55 #3 Del Skrevet mandag kl 23:55 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tenker å operere meg privat plastisk kirurgi i ansiktet, men har en veldig lang psykiatrisk journal med alvorlige problemer så er redd for at dersom de plastisk kirurgene kan se journalen på helsenorge som psykiatrien har skrevet så vil jeg få avslag på å bli operert. Tenker på de forskjellige klinikkene som fins rundtom i Oslo. Kirurgene er jo leger så vet ikke hva de kan se? Anonymkode: befb3...7ac Leger har ikke tilgang til din Helsenorge journal, eller din sykehus journal, med mindre de jobber på sykehus. Så er der noen unntak i forhold til denne fantastiske helsplattformen de har fått i tilknytning til St. Olavs. Men når problemstillingen i tråden her er om du skal la deg operere fordi en kirurg ikke vil operere deg dersom han kjenner til din sykehistorie, å er vel spørsmålet mer om du bør oppsøke en kirurg med spørsmål om operasjon? Anonymkode: b98e2...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå