AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:29 #1 Del Skrevet mandag kl 23:29 Jeg har et debetkort hos Sbanken som koster noe sånt som 300 kroner årlig. Kortet bruker jeg aldri og vil avslutte det før de belaster meg for et nytt år. Men når jeg går inn i appen så finner jeg ingen måte å avslutte kortavatalen. Kun sperre kortet, men det er jo ikke det samme. Etter sammenslåingen av Sbanken og DNB har jeg også en konto der, og mitt sbanken-kort er oppført på der på nettsiden til DNB, men heller ikke på DNB sine sider finner jeg noen måte å avslutte debetkortet. Kun sperre det. Må jeg seriøst ringe DNB for å få avsluttet kortet? Anonymkode: 8082c...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:59 #2 Del Skrevet i går, 00:59 Jeg avsluttet nylig både debet- og kredittkort hos DNB. Logget inn i nettbanken og fikset det via chat. For debetkortet fikk jeg da automatisk refundert den delen av innbetalt årsavgift for tiden som gjensto. Anonymkode: 963b3...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:38 #3 Del Skrevet i går, 02:38 Logg inn i nettbanken og send en melding der. Anonymkode: 61141...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Sbanken har ikke nettbank lenger, en av grunnene til at jeg selv har kuttet dem. Man må inn i appen og sende melding på chat derfra. Som Obos-medlem får jeg gratis debetkort i Obos-banken. Anonymkode: 2fc7e...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Må jeg seriøst ringe DNB for å få avsluttet kortet? Ja, du må enten ringe eller chatte. Utrolig tungvint. Anonymkode: 5e323...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har et debetkort hos Sbanken som koster noe sånt som 300 kroner årlig. Kortet bruker jeg aldri og vil avslutte det før de belaster meg for et nytt år. Men når jeg går inn i appen så finner jeg ingen måte å avslutte kortavatalen. Kun sperre kortet, men det er jo ikke det samme. Etter sammenslåingen av Sbanken og DNB har jeg også en konto der, og mitt sbanken-kort er oppført på der på nettsiden til DNB, men heller ikke på DNB sine sider finner jeg noen måte å avslutte debetkortet. Kun sperre det. Må jeg seriøst ringe DNB for å få avsluttet kortet? Anonymkode: 8082c...ef4 Det du som regel ikke finner i en app finner du på nettsidene til dem som leverer app. Du får logg deg inn i banken, eller ringen banken. Anonymkode: 74fc6...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Opp, sprer du kort så har du vel og et valg på neste trykk om du vil ha nytt kort? Anonymkode: 74fc6...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Opp, sprer du kort så har du vel og et valg på neste trykk om du vil ha nytt kort? Anonymkode: 74fc6...3e7 På denne måten vil man ha kvittet seg med kortet, men vil fortsatt bli trukket årsgebyr fordi man ikke har avsluttet tjenesten. Anonymkode: 963b3...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå