Gå til innhold

Hvordan fjerne pinne som gir blå farge i toalettet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Juleferien i år har for min del fått en utfordring jeg ikke så komme, vertskapet har puttet noen slags produkt, som de beskriver som pinne i toalettene i huset. Vannet i skåla blir blå og lukter parfyme og det skummer.

Mitt problem er at jeg blir dårlig av av dette, jeg er sensitiv/allergiker/kjemisk intolerant og må være i miljøer fri for irritanter, ellers blir jeg syk.

For å slippe å dra hjem vil jeg veldig gjerne høre om noen vet hvordan et slikt produkt kan fjernes. Det er ikke noe synlig festet i doskåla. Jeg har av naturlige årsaker ikke vært med på installeringen av greia og vet ikke noe om dette.

På forhånd takk.

Anonymkode: 89900...9ae

Kan de ikke fjernes så kan de ikke fjernes, legg lokket ned når du spyler, og legg litt papir i do før du gjør ditt. 

Anonymkode: ebf55...fde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de som tror dette er kun ts som er sær, disse produktene er faktisk farlige. Bra du kom deg hjem ts.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo ta en bøtte vann å skylle ned med først, før du bruker toaletter. Da forsvinner jo vannet i skålen. Også lufter du godt ut før du bruker toalettet. Hvis den dingsen er i cisterna så vil ikke vannet bli blått. 

Evt så får du bare reise hjem, å si i fra at du er såpass allergisk så du håper de kan droppe det der til neste gang du kommer på besøk

Anonymkode: f5141...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maia70 skrev (17 timer siden):

For de som tror dette er kun ts som er sær, disse produktene er faktisk farlige. Bra du kom deg hjem ts.

Det er jævlig mye som er farlig. Vet du at det er skadelig å bruke rengjøringsmidler? Det er også mye skadelige gasser i huset vårt. Utendørs er det stråling fra strømstolper og telefonmaster. Trafikken sørger for gasser som er farlige for oss. Likevel, det eneste som er mer farlig enn detter, er å være hysterisk! 

Jeg skjønner at ts har parfymeallergi og kan være ille plaget, men dette her blir ganske dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er jævlig mye som er farlig. Vet du at det er skadelig å bruke rengjøringsmidler? Det er også mye skadelige gasser i huset vårt. Utendørs er det stråling fra strømstolper og telefonmaster. Trafikken sørger for gasser som er farlige for oss. Likevel, det eneste som er mer farlig enn detter, er å være hysterisk! 

Jeg skjønner at ts har parfymeallergi og kan være ille plaget, men dette her blir ganske dumt. 

Jeg bare gir litt informasjon til de som mener dette er en bagatell . Jeg syns du virker mest hysterisk her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...