AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg føler meg ofte ensom i forholdet..er dette normalt? Av og til vet jeg ikke helt grunnen. Anonymkode: 77167...926 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #2 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg føler meg ofte ensom i forholdet..er dette normalt? Av og til vet jeg ikke helt grunnen. Anonymkode: 77167...926 ❤️ Fordi du ikke kjenner på forbindelsen? Anonymkode: f3eeb...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 23. desember 2024 #3 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg føler meg ofte ensom i forholdet..er dette normalt? Av og til vet jeg ikke helt grunnen. Anonymkode: 77167...926 Det er en vond følelse! Er det kanskje noe du føler at mangler? Nærhet, omsorg, forståelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #4 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg føler meg ofte ensom i forholdet..er dette normalt? Av og til vet jeg ikke helt grunnen. Anonymkode: 77167...926 Kanskje du kan fortelle litt mer om forholdet? Anonymkode: f3eeb...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #5 Del Skrevet 23. desember 2024 Er nok ikke helt uvanlig.. verre enn å være ensom alene på mange måter Anonymkode: 602ea...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 24. desember 2024 #6 Del Skrevet 24. desember 2024 Det er nok helt normalt å kjenne på dette i perioder av et forhold. Men hvis det er gjennomgående, så er det ikke er godt tegn. Da bør du stille deg noen spørsmål om egne forventninger versus hva du får ut av forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #7 Del Skrevet 24. desember 2024 Kan det også være andre ting i livet ditt som du ikke har helt kontakt med? Min erfaring er at når ting ikke er godt på flere sider av livet så kan man få negative tanker om andre deler. Det forplanter seg, om du forstår? Uansett så er kommunikasjon avgjørende for et godt forhold. så begynn med å fortell partneren din om at du føler deg ensom. Anonymkode: 202fe...90a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #8 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 0.00): Kanskje du kan fortelle litt mer om forholdet? Anonymkode: f3eeb...bf6 Det er lite eller ingen snakk om hvordan vi har det...plutselig forsvinner hen i flere dager. Forskjellige liv som virker umulig å forene. Ulike forhold til familie. Anonymkode: 77167...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #9 Del Skrevet 25. desember 2024 Du må snakke med partneren din. Min date var redd for å bli ensom i forholdet- men fortalte ikke hva han tenkte rundt det. Det handlet til syvende og sist om en tomhet inne i han selv, som han måtte ta tak i og jobbe med. Og så måtte jeg selvsagt ta tak i min del også, for å gjøre han tryggere. Anonymkode: 202fe...90a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #10 Del Skrevet 25. desember 2024 Du må snakke med han! Det virker som om kvinner trenger mer personlig connection enn menn, sånn generelt. Så han har det kanskje helt topp i forholdet. Derfor må du fortelle hva du føler, da vil han sikkert hjelp deg!❤️ Anonymkode: 468b9...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå