AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:28 #21 Del Skrevet mandag kl 23:28 Nei, det er en praktisk gave, som man kan bruke. Veldig fine votter! Heller det enn noe som ligger og støver i hyllen. Anonymkode: a00cd...b4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet mandag kl 23:41 #22 Del Skrevet mandag kl 23:41 (endret) ligner på noen jeg kjøpte i fjor og de er kjeeeeempedeilige, godt fór inni så gode og varme, ville blitt kjempeglad 🤩 Endret mandag kl 23:41 av monican94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:56 #23 Del Skrevet mandag kl 23:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alltid glad for hjemmestrikk! Anonymkode: ffe98...4fe Ikke hjemmestrikk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjemmestrikk eller kjøpt på butikk? Anonymkode: ebfd9...b48 Kjøpt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser flere sier de ser brukte ut, men jeg tenkte de var strikket av fluffy angoragarn, noe som er sett på som flottere enn vanlig garn. Anonymkode: a56ac...b15 Er vel heller polyester garn. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke blitt fornærmet. Men tåler ikke ull, så disse kunne jeg kun brukt med hansker på. Dessuten trenger jeg bare rykke votter når jeg står på slalåm og langrenn, og da må det være bedre grep, eller på tur med hundene. Da må jeg ha hansker for å ha kontroll på hundebåndene. Anonymkode: a56ac...b15 Ikke ull. Anonymkode: 231a9...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet mandag kl 23:56 #24 Del Skrevet mandag kl 23:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde satt pris på omtanken, og takket fint. Jeg ville blitt skuffet over at en av mine nærmeste ikke kjente meg overhodet. De ville ikke blitt brukt, men heller ikke gitt bort på en god stund fordi de er en gave. Og ville foreslått gavefri jul neste år. Anonymkode: 51eb5...019 Du bruker ikke votter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:04 #25 Del Skrevet i går, 00:04 Hadde det vært strikkede/tovede ullvotter, kjøpt eller laget, hadde jeg blitt kjempeglad. Billige polyestervotter, not so much, gir ikke nok varme for en fryspinn som meg. Har brukt sælbuvottene fra min tante med ullvanter inni i årevis, varmeste jeg har 😊 Anonymkode: 9fe79...8f3 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #26 Del Skrevet i går, 00:15 Hadde nok havnet som favoritt gave for året. Anonymkode: 9c66a...ff1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:23 #27 Del Skrevet i går, 00:23 He? Ikke hjemmestrikk, og de ser brukte ut? Nei, ellers takk. Og ikke håndkrem heller. Men, gjerne et gavekort på restaurant der vi kan ta en lunsj eller middag sammen Anonymkode: e5ca9...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 00:25 #28 Del Skrevet i går, 00:25 Hadde blitt kjempeglad 😊 Både votter/hansker/pulsvarmere + håndkrem bruker jeg mye av på vinteren 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:32 #29 Del Skrevet i går, 00:32 Nei, absolutt ikke. Det ligger mye kjærlighet i godt håndarbeid. Anonymkode: efaaf...57f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet i går, 00:43 #30 Del Skrevet i går, 00:43 Kjempefin gave. Jeg hadde blitt glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:49 #31 Del Skrevet i går, 00:49 Jeg blir aldri fornærmet over gaver, men dem hadde ikke blitt brukt. Jeg bruker ikke votter. Anonymkode: c46f1...e1f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #32 Del Skrevet i går, 07:44 Thyra skrev (7 timer siden): Du bruker ikke votter? Nei, aldri. Og skulle jeg gjort det ville jeg valgt en helt annen stil. Eneste parene jeg eier er selbuvotter, hjemmestrikk fra bestemor. De beholder jeg av nostalgiske årsaker. Anonymkode: 51eb5...019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet i går, 07:51 #33 Del Skrevet i går, 07:51 Thyra skrev (7 timer siden): Du bruker ikke votter? Er det så rart da? Jeg bruker heller aldri votter, føler meg som et barn med votter og syns det er fryktelig upraktisk. Her er det skinnhansker, fingerhansker i ull (på tur med hund) eller ingenting. Det finnes mange fine votter, og jeg hadde på ingen måte blitt fornærmet av å få det i gave, men de brukes ikke her i huset uansett hvor fine eller hjemmelaga de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #34 Del Skrevet 23 timer siden Sokker og votter i gave blir alltid satt pris på av meg. Og jeg liker å prøve ut nye varianter. Kanskje det blir en favoritt? Anonymkode: 94377...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 23 timer siden #35 Del Skrevet 23 timer siden Rosa Dartle skrev (10 timer siden): Ja, tenk på omtanken og arbeidet som ligger bak også. Jeg blir i tillegg imponert siden jeg ikke greier å lage noe som helst 😄 Jepp! Hadde vært innertier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Del Skrevet 23 timer siden 17.11 skrev (1 time siden): Er det så rart da? Jeg bruker heller aldri votter, føler meg som et barn med votter og syns det er fryktelig upraktisk. Her er det skinnhansker, fingerhansker i ull (på tur med hund) eller ingenting. Det finnes mange fine votter, og jeg hadde på ingen måte blitt fornærmet av å få det i gave, men de brukes ikke her i huset uansett hvor fine eller hjemmelaga de er. Synes det er veldig rart, hendene blir mye kaldere med hansker enn votter 😅 Men om du holder deg varm med bare hansker er det jo fint for deg, jeg hadde imidlertid aldri overlevd vinteren med bare hansker 😄 Anonymkode: ac501...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 23 timer siden #37 Del Skrevet 23 timer siden Polyester-votter… de hadde havnet i søpla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #38 Del Skrevet 23 timer siden Hadde absolutt ikke blitt fornærmet! Jeg bruker svært sjeldent votter, har alt for mange par liggende, disse hadde nok blitt gitt videre, men normale folk blir ikke fornærmet over gaver uansett om gavene ikke passer. Men votter er kjempefin gave til noen som bruker votter, som ikke strikker selv, og som ikke har hundre par fra før! Thyra skrev (9 timer siden): Du bruker ikke votter? Jeg bruker votter veldig sjeldent. Jeg foretrekker hansker utenom den ene årlige turen i slalombakken. Og nå har jeg en hel pose med votter og hansker på loftet som jeg ikke engang har orket hentet ned de siste fire årene... Men jeg har to par votter og sikkert 8-10 par hansker liggende i gangen i tillegg. Anonymkode: 189b2...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #39 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er veldig rart, hendene blir mye kaldere med hansker enn votter 😅 Men om du holder deg varm med bare hansker er det jo fint for deg, jeg hadde imidlertid aldri overlevd vinteren med bare hansker 😄 Anonymkode: ac501...ffe Jeg synes hansker er mer praktisk når jeg løper ute, da er det lett justere reflekser, buff eller glidelåser uten å måtte ta av votter. Jeg synes votter, spesielt i strikk, er helt jævlig når jeg måker snø og skraper bil, og snøen fester seg på dem. Jeg synes votter, spesielt i strikk, er såpeglatte mot bilrattet. Så anledninger hvor votter er bedre enn hansker er sjeldent for meg. Anonymkode: 189b2...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #40 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er veldig rart, hendene blir mye kaldere med hansker enn votter 😅 Men om du holder deg varm med bare hansker er det jo fint for deg, jeg hadde imidlertid aldri overlevd vinteren med bare hansker 😄 Anonymkode: ac501...ffe Det kommer jo også an på hvor man bor, og hvilken livsstil man har. Bor i Bergen, her er det mildt. Løp en tur i dag tidlig, da droppet jeg hanskene da det er 10 grader her. Men bruker tynne hansker når det er rundt 0. Tar alltid bilen når jeg skal noe, den varmes opp før kjøreturer. Eller taxi om jeg skal ta et-par glass vin. Var på julemarked i Europa i -10 tidligere i år. Men foretrekker fortsatt hansker, og har hendene i lommene (dun) om de blir kalde. Føler jeg mister all motorikk om jeg har på votter, liker det virkelig ikke. Anonymkode: 51eb5...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå