AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Med en god håndkrem til? Tenker som venninne gaver. Anonymkode: 231a9...96c 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Nei, jeg liker å få ting jeg kan bruke. Anonymkode: 8b6b3...04f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Er de brukte? Vel, uansett burde man vel aldri bli fornærmet over en gave. Med mindre dere pleier å gi hverandre gull og nye iPhone. Anonymkode: a545d...bdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er de brukte? Vel, uansett burde man vel aldri bli fornærmet over en gave. Med mindre dere pleier å gi hverandre gull og nye iPhone. Anonymkode: a545d...bdb Ikke brukte, nei. Anonymkode: 231a9...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Hadde blitt veldig glad Anonymkode: 6b7a4...6b5 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Hjemmestrikk eller kjøpt på butikk? Anonymkode: ebfd9...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Syns de så myk og god ut Anonymkode: 95d33...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Akkurat de der ser brukt ut, men hadde blitt glad for strikkavotter ja. Anonymkode: a7d6c...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Alltid glad for hjemmestrikk! Anonymkode: ffe98...4fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Hadde blitt veldig glad, står faktisk på ønskelista mi 😊 Er alltid kald i vanter, så ønsker meg votter i stedet 👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Jeg hadde satt pris på omtanken, og takket fint. Jeg ville blitt skuffet over at en av mine nærmeste ikke kjente meg overhodet. De ville ikke blitt brukt, men heller ikke gitt bort på en god stund fordi de er en gave. Og ville foreslått gavefri jul neste år. Anonymkode: 51eb5...019 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Om jeg hadde blitt fornærmet?! Nei, det tror jeg ikke. Anonymkode: 21cb4...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Fornærmet over julegave? Anonymkode: d475d...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Alltid glad for hjemmestrikk! Anonymkode: ffe98...4fe Enig Anonymkode: 3b227...c16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden Hadde ikke blitt fornærmet. Men tåler ikke ull, så disse kunne jeg kun brukt med hansker på. Dessuten trenger jeg bare rykke votter når jeg står på slalåm og langrenn, og da må det være bedre grep, eller på tur med hundene. Da må jeg ha hansker for å ha kontroll på hundebåndene. Anonymkode: a56ac...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden Hadde elsket den gaven Anonymkode: 24a9e...69a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden Ser flere sier de ser brukte ut, men jeg tenkte de var strikket av fluffy angoragarn, noe som er sett på som flottere enn vanlig garn. Anonymkode: a56ac...b15 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Hadde blitt skikkelig glad, jeg! Hjemmelagde gaver fra de som vet hva de gjør er absolutt det beste jeg kan få. Anonymkode: d8801...935 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde blitt skikkelig glad, jeg! Hjemmelagde gaver fra de som vet hva de gjør er absolutt det beste jeg kan få. Anonymkode: d8801...935 Ja, tenk på omtanken og arbeidet som ligger bak også. Jeg blir i tillegg imponert siden jeg ikke greier å lage noe som helst 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har sånne votter selv. De beste og varmeste vottene jeg har! Kjør på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå