AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg er en mann i midten av 20 årene som aldri har vært på date. Har alltid vært sjenert, men nå tenker jeg «f*ck it!» har bare lyst å kaste meg ut i det, avslag tåler jeg. Hvordan går jeg frem til å spørre en jente man snakker med på hinge om hu vil møtes? Vi har ikke skrevet mye sammen, men tenker det ikke er særlig interessant å fortsette å spørre om hvordan dagen/helgen osv har vært, altså small talk blir kjedelig. Jeg har bevist holdt det minimalt med spørsmål av interesser og hobby slik at vi kan ha noe å eventuelt snakke om dersom vi møtes. Trenger råd om hvordan jeg kan be henne ut. Tips til dates tas gjerne også imot. Takk for innspill, og god jul! Anonymkode: f5847...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Del Skrevet 24. desember 2024 Hei, du har rett i at å skrive meldinger er kjedelig i lengden. Forslå å treffes, gjerne en aktivitet dersom du er sjenert. Da blir det ikke så farlig om praten stopper opp litt. Og dere får en felles opplevelse. Det kan være alt fra go cart til bowling, klatring, innendørs minigolf eller noe annet som finnes der du bor. Anonymkode: 7e745...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg svarer nei til å møtes dersom samtalen ikke flyter lett fra før. For meg er det viktig å skravle litt om hobbyer og interesser før man møtes, det gir også indikasjoner på hvilken type date som passer. Anonymkode: 529e2...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. desember 2024 #4 Del Skrevet 24. desember 2024 Hei ......... Det hadde vært hyggelig/kjekt/ å bli mer kjent med deg og at vi kunne treffes. Blir du med å gå en tur (sted). Vi kunne treffes f.eks på onsdag kl 17? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå