AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:35 #21 Del Skrevet mandag kl 22:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man får ikke nadir samme dag som cellegiftkuren. Det skjer ikke før dag 10-14. Det er ikke vanlig å være isolert fra omverdnen i 14 dager i forbindelse med cellegiftkur. Og om det så skulle være tilfelle, kan da ikke vedkommende velge å isolere seg på julaften og likevel dra i juleselskap en av de andre juledagene... Høres bare ut som en dårlig unnskyldning. Anonymkode: 7d8d3...d48 Nettopp! Det var mitt poeng! Anonymkode: 0c931...d28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet mandag kl 22:40 #22 Del Skrevet mandag kl 22:40 Men ts, det høres egentlig ut som om du tror de lyver for deg. Hadde dette vært mennesker jeg stolte på, så hadde jeg aldri reflektert over at de skulle hit eller dit. Så det at du reagerer på det, tyder jo på at de kanskje ikke er så greie med deg? I så fall så skjønner jeg veldig godt at du er lei deg. 9 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet mandag kl 22:50 #23 Del Skrevet mandag kl 22:50 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du, det vet jeg! Men nå sto det at kuren skulle gis nå og at de måtte isoleres i 14 dager etter det. Anonymkode: 0c931...d28 Beklager, da misforsto jeg når kuren skulle tas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:57 #24 Del Skrevet mandag kl 22:57 Du kan jo lufte det med de som holder juleselskapet, for å sjekke at du ikke er "pling i bollen" som blir såret av dette? Det skurrer jo litt... samtidig kan man ta lite rasjonelle valg når en i familien er i fare for å dø. Anonymkode: 69eba...52f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:11 #25 Del Skrevet i går, 01:11 Dette skjønner jeg godt at føles ugreit. Men, for å ikke få ødelagt din egen dag så har jeg noen tips til deg som min venn gjør. Han ble også plutselig ufrivillig alene pga sykdom. Han starter dagen i morgen med å dra i butikken og handler inn god mat, drikke og andre godsaker. Etter det så drar han på en gudstjeneste fordi han syntes det er hyggelig, setter lys på graven til sin bestemor og deretter reiser han innom for å si hei til et gammelt familiemedlem som bor på sykehjem. Så drar han hjem og har sagt ja til å passe naboens hund, de skal bort så da kan han og bikkja få selskap i hverandre. Så tar han seg et langt bad mens han hører på lydbok. Hopper inn i julepysjen, lager noe god mat og ser på film/serie. Så kommer han til å game litt online med folk han kjenner som ikke feirer jul. I likhet med deg så skal han også i selskaper og møte andre folk i løpet av julen. Så det blir jo bare den ene dagen som blir litt annerledes. Prøv å se på det som en fulstendig "ro ned dag" hvor du virkelig kan slappe av og gjøre akkurat som du vil. Kanskje ta ansiktsmaske, legge neglelakk, kure håret, shave legger. Er jo ikke så ofte man har god tid til sånt i en hektisk hverdag. Uansett hva du finner på så prøv å kos deg og riktig god jul ❤️ Anonymkode: 6d005...a37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:53 #26 Del Skrevet i går, 01:53 skruf skrev (3 timer siden): Høres rart ut….jeg fikk også nettopp cellegift (andre gangen med tilbakefall og min tiende kur tilsammen av en sterk kur), og jeg har aldri måtte isoleres i to uker etter kur.. Eneste er at dag 9-11 etter kur så er immunforsvaret på det laveste før det begynner å gå opp igjen, og man bør helst ikke oppsøke folkemengder, og hvis man får besøk så må de være helt friske. Moren min har f.eks. vært her i 3 uker for å hjelpe meg med baking og div til jul, og søsteren min og tantejenta mi kom i går. Neste kur er på nyåret. Så for meg skurrer det at vedkommende skal isoleres i 2 uker, særlig mtp at de skal på besøk og arrangement i romjula, særlig hvis du er frisk som en fisk og ikke smittebærer Viktig å få sagt Anonymkode: 0c17e...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:03 #27 Del Skrevet i går, 02:03 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Viktig å få sagt Anonymkode: 0c17e...683 Er jo ganske relevant vil jeg si, da det betyr at hun har vært gjennom det såpass mange ganger og allikevel aldri måtte isolert seg. Anonymkode: 53597...6d3 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:02 #28 Del Skrevet i går, 04:02 Kanskje de bare ikke orker besøk og trenger å være i fred. Kanskje de ikke er i humør til å feire jul? Det er ganske tøft å ha et syk familiemedlem og de tar en rolig kveld med pizza og tv istedenfor å lage store middager. Har du for store forventninger til denne dagen? Forventer du en lang kveld med julefeiring? Hvor gammel er du, egentlig? Anonymkode: 805d8...612 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:22 #29 Del Skrevet i går, 04:22 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kanskje de bare ikke orker besøk og trenger å være i fred. Kanskje de ikke er i humør til å feire jul? Det er ganske tøft å ha et syk familiemedlem og de tar en rolig kveld med pizza og tv istedenfor å lage store middager. Har du for store forventninger til denne dagen? Forventer du en lang kveld med julefeiring? Hvor gammel er du, egentlig? Anonymkode: 805d8...612 De orker de andre barna sine…. Anonymkode: e3773...9a7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:35 #30 Del Skrevet i går, 04:35 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De orker de andre barna sine…. Anonymkode: e3773...9a7 Hvilke andre barn? Anonymkode: d99de...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:35 #31 Del Skrevet i går, 04:35 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kanskje de bare ikke orker besøk og trenger å være i fred. Kanskje de ikke er i humør til å feire jul? Det er ganske tøft å ha et syk familiemedlem og de tar en rolig kveld med pizza og tv istedenfor å lage store middager. Har du for store forventninger til denne dagen? Forventer du en lang kveld med julefeiring? Hvor gammel er du, egentlig? Anonymkode: 805d8...612 De kan ikke kutte ut kun det ene barnet mens de andre barna får bli. Anonymkode: 9d42d...2f0 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:36 #32 Del Skrevet i går, 04:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke andre barn? Anonymkode: d99de...cbf Søsknene til TS Anonymkode: 9d42d...2f0 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:40 #33 Del Skrevet i går, 04:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Søsknene til TS Anonymkode: 9d42d...2f0 Jeg ser ikke at hun har skrevet noe om søsken, eller slektsforhold jeg. Anonymkode: d99de...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:44 #34 Del Skrevet i går, 04:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser ikke at hun har skrevet noe om søsken, eller slektsforhold jeg. Anonymkode: d99de...cbf Eller jo, kanskje, mulig det er jeg som har misforstått. Trodde det var far + stemor med barn de skulle møtes hos i romjula jeg. Anonymkode: d99de...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:46 #35 Del Skrevet i går, 04:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller jo, kanskje, mulig det er jeg som har misforstått. Trodde det var far + stemor med barn de skulle møtes hos i romjula jeg. Anonymkode: d99de...cbf TS svarer på hvem hn skulle besøke som nå skal isoleres. Altså skulle TS feire jul hos pappaen sin. Anonymkode: 9d42d...2f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:13 #36 Del Skrevet i går, 05:13 Kan hende de bare skal alle de greiene på fb så de virker normale på andre? Så de slipper å havne i den ‘Stakkers deg/dere’-fella? Altså, at fb-en deres er beregnet på et annet publikum… Anonymkode: fa00c...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #37 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan hende de bare skal alle de greiene på fb så de virker normale på andre? Så de slipper å havne i den ‘Stakkers deg/dere’-fella? Altså, at fb-en deres er beregnet på et annet publikum… Anonymkode: fa00c...6c0 Det er det rareste jeg har hørt. Gjør folk sånt? Hvem følger med på hva alle skal på via Facebook? Anonymkode: 9d42d...2f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #38 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fikk igår beskjed om at de jeg skulle feire jul hos ikke kunne ha julefeiring likevel. Pga en kur med cellegift som måtte tas nå og ikke kunne vente. De måtte isoleres i 14 dager så ikke han som er syk blir innlagt på sykehus sa de. Dette har jeg såklart full forståelse for selv om jeg skulle ønske at jeg fikk beskjed om det litt før.. Har nå sett at de trykker på "interessert" på konsert på en uteplass i romjulen og at de har planer om å reise til annen familie i romjulen. Kjenner jeg blir skikkelig lei meg siden det at de avlyste gjør at jeg sitter alene på julaften. Syns det virker så merkelig at de skal på så mye annet i julen men kan ikke ha meg der i noen timer på julaften Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget men dette går mer innpå meg enn jeg skulle ønske. Anonymkode: b04cb...b96 Ei venninne av meg trykker interessert på slik bare for at konserten og slik skal få flere til å se innlegget deres. Hun har aldri planer om å dra. Men bare en dra hjelp. Mulig det er slik det å. Jeg har kunna åpna hjemmet mitt for deg jeg. Jeg forstår hvorfor du er skuffet. Ikke artig å sitte alene når man ikke har lyst til det. Anonymkode: 08068...cc3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #39 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er det rareste jeg har hørt. Gjør folk sånt? Hvem følger med på hva alle skal på via Facebook? Anonymkode: 9d42d...2f0 Jeg får stadig opp at noen på vennelisten er interessert i arrangementer i nærheten av meg. Det vil også dukke opp om man selv går inn på arrangementet. Anonymkode: b0d96...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #40 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får stadig opp at noen på vennelisten er interessert i arrangementer i nærheten av meg. Det vil også dukke opp om man selv går inn på arrangementet. Anonymkode: b0d96...24f Ja, men ingen sitter da aktivt og undersøker om alle kjentfolk skal på Facebook-arrangementer, og hvis ikke så konkluderer de med at det er synd på dem? Anonymkode: 9d42d...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå