Ymse meninger Skrevet mandag kl 22:56 #21 Del Skrevet mandag kl 22:56 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Finnes det en tusen-siders manual hvor kvinner katalogiserer alle tenkelige varianter av mannlig adferd og gir det engelske navn? Anonymkode: 6547e...a80 Ja igrunn. Forskning på psykologi og atferdsmønstre finnes det enorme mengder av. Veldig interessant lesning. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet mandag kl 23:31 #22 Del Skrevet mandag kl 23:31 Men du sier vel det til ham? Når han tilslutt dro hjem for å sove, da spurte du vel om "skulle ikke du komme hit da?" Når det aldri kom noen konkret invitasjon til å møte moren hans, spør "når skal jeg få møte moren din?" Og så videre.. Hva sier han da? Evt ta det opp når dere en gang sitter sammen fortrolig. "Vet du jeg opplever deg som litt forvirrende mange ganger", og så kommer du med eksemplene. Blir det ikke bedre så gir du ham opp 🙄 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:43 #23 Del Skrevet i går, 00:43 Mannen min var slik da vi startet å date. Eksempelvis «jeg ringer deg i morgen» kunne bety hvilken som helst av de kommende 4-5 dagene. Jeg lot det ikke gå lenge før jeg tok det opp. Jeg sa at jeg forventer mer presis kommunikasjon, for jeg er for voksen til å gidde et spill. Han tok det til seg med en gang. Det var ikke vondt ment, han tenkte bare ikke over at det skapte forventninger hos meg. Jeg har måttet ta det opp et par ganger til, men det er jo heller lite med tanke på at vi har vært sammen i 10 år nå. Så mitt råd er enkelt - si ifra om hva du forventer og hvorfor. Anonymkode: e3257...4f4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:03 #24 Del Skrevet i går, 03:03 Vanlige adhd symptomer. Jeg kommuniserer på samme måte om jeg slutter på medisiner. Anonymkode: 73ea2...42b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:11 #25 Del Skrevet i går, 03:11 Ja, høres litt ut som adhd. Anonymkode: 58584...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:02 #26 Del Skrevet i går, 06:02 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Neimen, hårsår skulle det jo selvsagt stå * Veldig hårfin er jeg ikke, her jeg sitter i pysjen. 🫣 ts Anonymkode: bb667...a1d Høres ut som du ikke vet hva hårfin betyr Anonymkode: 7d321...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:15 #27 Del Skrevet i går, 06:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vanlige adhd symptomer. Jeg kommuniserer på samme måte om jeg slutter på medisiner. Anonymkode: 73ea2...42b Skulle til å si det selv. Kjenner igjen litt av det. Min mann er sånn. Men han sier ikke at han skal komme også gjør han ikke det. Men han snakker utrolig mye. Og mange ganger så må jeg si. No må du huske at jeg ikke er i hodet ditt og var med på tankene før du begynner å snakke. For da aner jeg ikke hva han snakker om. Åja. Faen. Så forklarer han. Og veldig flink til å avbryte meg for han blir så ivrig med å svare. Men dette er for meg en filleting. Går helt fint for meg. Han er en utrolig fin mann og god mann. Finnes ikke noe ondt med han. Anonymkode: 682d8...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden Takk for refleksjoner! Ja jeg tror kanskje han er mindre begavet eller neurodivergent, jeg ville ikke kaste det ut i tråden med det samme… Av og til får samtalene meg til å følge meg som mora hans, sånn «åja åh, nei sier du det». «Åh ja enig, nå har du vært flink.». Han snakker hele tiden om seg selv, men ikke på en selvopptatt måte. Hvis jeg sier noe viktig om meg, vil han alltid svare om seg selv og nesten konkurrere om å få snakket mest om det han tenkte på der og da. Pluss alle de random meldingene ut av de blå som om ting vi aldri har snakka om, uten spørsmål tilbake. Jeg mener jo at han oppriktig er interessert i meg. Jeg ønsker å slå meg ned, men ikke for enhver pris. Jeg er så usikker på om jeg orker den sosiale intelligensen + jeg trenger en mann som husker noe.. Vurderer å å prate med han om det. Kanskje han kan gå «kurs/terapi?». Uff vet det er litt farfetched. Han er jo god som gull ellers, bare gørr kjedelig å flørte med fordi han skjønner ikke. Jeg er så usikker på hva jeg går inn i her.. ts<3 God jul! Anonymkode: bb667...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #29 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, jeg lurer på om du er helt smart selv når jeg leser siste setning. Anonymkode: 328cb...dcf Det var bare for å gi litt bakgrunnsfakta over hvor vi er i livet. Den havnet litt uheldig inni teksten ser jeg Anonymkode: bb667...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 20 timer siden #30 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener jo at han oppriktig er interessert i meg. Jeg ønsker å slå meg ned, men ikke for enhver pris. Jeg er så usikker på om jeg orker den sosiale intelligensen + jeg trenger en mann som husker noe.. Vurderer å å prate med han om det. Kanskje han kan gå «kurs/terapi?». Uff vet det er litt farfetched. Han er jo god som gull ellers, bare gørr kjedelig å flørte med fordi han skjønner ikke. Jeg er så usikker på hva jeg går inn i her.. ts<3 God jul! Jeg skjønner ærlig talt ikke at du gidder! Det virker litt håpløst å begynne et forhold med å gå i terapi! Det må da finnes andre snille menn der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 18 timer siden #31 Del Skrevet 18 timer siden Hva er alle disse teoriene om at han bevisst gjør dette for å holde på interessa hennes fram til han finner den rette?? Jeg opplever jo ofte at folk oppfører seg slik, både mannfolk og kvinnfolk, bekjentskaper og venner. Fåreslår å gjøre ditt og datt, og så koker det litt bort, og så er det aldri noen av partene som tar det opp igjen og kommer med noe konkret, og så blir det ikke noe av. Når jeg tenker meg om så har jeg nok gjort lignende selv. Sagt at "en dag så skulle vi ha blablabla". Men så av og til så føler man jo liksom på stemninga og responsen fra andre at det kanskje ikke var slik SUPERinteresse for dette, og så tar man ikke mer tak i det. Det er jo irriterende når folk kommer med noe halv-konkret som det ikke blir noe av da, enig i den. Men det er nok ikke fordi de alltid har noen spesielle baktanker eller spiller noe slags spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 18 timer siden #32 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Høres ut som han er mindre begavet? Anonymkode: 1e9c4...c1c Enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #33 Del Skrevet 10 timer siden Men du må jo faktisk stille han til ansvar for de tingene der. Si fra dagen etter fest at «jeg er ikke en dame som sitter på vent. Sier du at du skal komme, og at du skal komme tidlig, forventer jeg det. Det er respektløst å la meg sitte slik og vente og deretter avlyse. Jeg er mer verdt enn å bli sittende sånn og føle meg dum.» Og foreslår han noe neste gang, så sier du «nei takk, du er så vinglete når det gjelder ting frem i tid, så jeg vil ikke låse meg til noen avtale med deg.» Stå da opp for deg selv. Dette handler ikke om hukommelse. Anonymkode: aa563...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå