AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg føler meg litt dum som skriver dette. Men jeg har datet en søt mann i noen måneder. Vi har ennå ikke barn. Han er hyggelig, dedikert, sender mye sms, setter av mye tid til meg, snakker om å bli seriøse. Men hans kommunikasjon er litt som et lite barneskole-barn. Han overkomm. hver eneste tanke til meg. Men mest av alt, han sier så mye og glemmer at han sier det, eller bare skjønner ikke det han sier, og gjennomfører ikke flørten sin. Er det bare jeg som er for hårfin? - Han; «nå er jeg ferdig med alle julegavene! Men hva ønsker du deg i julegave🤔<3» Jeg spøker det bort med hjerter og sier «det må isåfall være noe lite.😯» Han hadde visst aldri tenkt å gi meg noe, nå har han reist hjem og jeg tenker bare: er det ikke unødvendig og barnslig å si noe sånt? Jeg har jo laget han noe i fall han skulle gjennomføre det, som sånn «ops jeg har noe til deg». - På guttajulebord: «jeg gleder meg til å se deg etterpå, jeg drar gjerne tidlig derifra for å møte deg.» Jeg sier ja gjerne, om han virkelig vil. Jeg sitter hjemme og venter til kl.01 da jeg får en melding av han «nå hopper jeg i taxi hjem og gleder meg til å sove». Jeg ble litt irritert og sa jeg syns ikke det er gøy at han spøker med å komme til meg, uten å følge gjennom eller forklare etterpå hvorfor han ombestemte seg og dro hjem. - Han skal hjem å sette opp juletre til mor: «ja hit må jeg jo ta deg på middag før jul, så du får hilst på mor». Jeg syns det var sjarmenerende og sa «gjerne, spør meg gjerne igjen når du har en dato». Vi har møttes annen hver dag siste måneden, men noe invitasjon kom ikke. Hvorfor si noe sånt da? Er jeg hårfin som syns dette er teit kommunikasjon av en mann på snart 40? Anonymkode: bb667...a1d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Høres ut som han er mindre begavet? Anonymkode: 1e9c4...c1c 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Liten gutt og liten gutt. Han høres jo heller litt dust ut. Men hårfin? Hårsår! 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymse meninger Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Les om såkalt "future faking". Noen foreslår masse fellesaktiviteter eller ting som gir inntrykk av at han ser for seg en fremtid med deg, men noen gjør det bare for å holde på interessen din eller regelrett bare dagdrømmer høyt uten å ha noen spesiell plan om å gjennomføre det 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg føler meg litt dum som skriver dette. Men jeg har datet en søt mann i noen måneder. Vi har ennå ikke barn. Ja, jeg lurer på om du er helt smart selv når jeg leser siste setning. Anonymkode: 328cb...dcf 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Han sier slik ting for å vedlikeholde din interesse for han. Jeg hadde en slik kjæreste for mange år siden. Jeg råder deg til å være veldig tilbakeholden neste gang han nevner noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden For en fjott Anonymkode: d81d1...163 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Ymse meninger skrev (14 minutter siden): Les om såkalt "future faking". Finnes det en tusen-siders manual hvor kvinner katalogiserer alle tenkelige varianter av mannlig adferd og gir det engelske navn? Anonymkode: 6547e...a80 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Høres ut som han ikke tenker du er the one. Hadde han vært dedikert hadde han vært interessert i å vise deg frem til familie, besøkt deg, sovet hos deg, og i hvert fall handlet julegave til deg. Jeg hadde følt meg som en placeholder hvis jeg var i dine sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden En liten gutt glemmer da ikke hva han har sagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Neimen, hårsår skulle det jo selvsagt stå * Veldig hårfin er jeg ikke, her jeg sitter i pysjen. 🫣 ts Anonymkode: bb667...a1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Chupacabra skrev (5 minutter siden): En liten gutt glemmer da ikke hva han har sagt. Nja noen ganger. Unge gutter kaster ut alle tanker de har uten å tenke over alle tanker de kaster ut? Anonymkode: bb667...a1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Det der må du ta opp med han, ordentlig. Du kommer ikke til å synes han er søt veldig mye lenger. Anonymkode: e0890...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): hårfin Hårsår Anonymkode: ae39e...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Finnes det en tusen-siders manual hvor kvinner katalogiserer alle tenkelige varianter av mannlig adferd og gir det engelske navn? Anonymkode: 6547e...a80 Det er ikke bare menn som gjør dette. Men på norsk kunne vi kanskje kalt det å bygge luftslott. Anonymkode: d1f37...d26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Finnes det en tusen-siders manual hvor kvinner katalogiserer alle tenkelige varianter av mannlig adferd og gir det engelske navn? Anonymkode: 6547e...a80 Det er faen meg sant Tror det dreier seg mest om kvinner som lever mye på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Finnes det en tusen-siders manual hvor kvinner katalogiserer alle tenkelige varianter av mannlig adferd og gir det engelske navn? Anonymkode: 6547e...a80 Den aller første episoden av Sex and the City starter med å beskrive dette fenomenet (uten å kalle det future faking), så dette er i hvert fall ikke et nytt problem for kvinner ☺️ Anonymkode: 0ef32...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Jeg leser dette som at han manipulerer deg. Han gir deg falske forhåpninger, han "låser" deg til seg, men han har ingen intensjoner om å gi deg noe tilbake, for han er ikke interessert nok. Jeg hadde tolket det slik at han ville ha sex med noen inntil han møter ei han har lyst å bli sammen med. Hadde dette vært en 19-åring kunne det hjulpet å prate med ham. En på nesten 40 år - nei, han er det ikke håp kommer til å endre seg nok til at du får det bra med ham. ❤️ Anonymkode: ccd80...d3d 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden Jeg har ikke datet noen som er sånn, men jeg har hatt en venninne som holdt på sånn. Veldig irriterende og slitsomt å forholde seg til. Jeg kunne aldri slengt ut noe sånt hvis jeg ikke mente det og fulgte det opp, så jeg var godtroende hver gang hun kom med forslag. Du må snakke med han, og fortelle hvordan det føles for deg når han legger planer som aldri blir noe av. Det er ikke sikkert han er klar over at han holder på sånn selv. Det er uansett vanskelig å ha sånne folk i livet sitt, jeg hadde kuttet kontakten hvis han ikke endrer seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg litt dum som skriver dette. Men jeg har datet en søt mann i noen måneder. Vi har ennå ikke barn. Han er hyggelig, dedikert, sender mye sms, setter av mye tid til meg, snakker om å bli seriøse. Men hans kommunikasjon er litt som et lite barneskole-barn. Han overkomm. hver eneste tanke til meg. Men mest av alt, han sier så mye og glemmer at han sier det, eller bare skjønner ikke det han sier, og gjennomfører ikke flørten sin. Er det bare jeg som er for hårfin? - Han; «nå er jeg ferdig med alle julegavene! Men hva ønsker du deg i julegave🤔<3» Jeg spøker det bort med hjerter og sier «det må isåfall være noe lite.😯» Han hadde visst aldri tenkt å gi meg noe, nå har han reist hjem og jeg tenker bare: er det ikke unødvendig og barnslig å si noe sånt? Jeg har jo laget han noe i fall han skulle gjennomføre det, som sånn «ops jeg har noe til deg». - På guttajulebord: «jeg gleder meg til å se deg etterpå, jeg drar gjerne tidlig derifra for å møte deg.» Jeg sier ja gjerne, om han virkelig vil. Jeg sitter hjemme og venter til kl.01 da jeg får en melding av han «nå hopper jeg i taxi hjem og gleder meg til å sove». Jeg ble litt irritert og sa jeg syns ikke det er gøy at han spøker med å komme til meg, uten å følge gjennom eller forklare etterpå hvorfor han ombestemte seg og dro hjem. - Han skal hjem å sette opp juletre til mor: «ja hit må jeg jo ta deg på middag før jul, så du får hilst på mor». Jeg syns det var sjarmenerende og sa «gjerne, spør meg gjerne igjen når du har en dato». Vi har møttes annen hver dag siste måneden, men noe invitasjon kom ikke. Hvorfor si noe sånt da? Er jeg hårfin som syns dette er teit kommunikasjon av en mann på snart 40? Anonymkode: bb667...a1d Adhd xtra mucho eller dum som et brød...gå videre bare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå