AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:44 #101 Del Skrevet fredag kl 12:44 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Glatte og myke overflater er best, at hun tar vare på seg selv for å være attraktiv. Det kan være viktigere enn resultatet, for det forteller noe om personligheten. Da er seksualiteten en del av personligheten. Det er alltid attraktivt. Anonymkode: 2a249...737 Jeg tar godt vare på meg selv. Derfor fjerner jeg ikke kjønnshår. Da fjerning av de gir meg masse plager Anonymkode: 05f33...583 4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:55 #102 Del Skrevet fredag kl 12:55 Om jeg får velge, så ønsker jeg ikke at partner er glattbarbert nedentil. I tillegg til å være mindre hygienisk, . Syntes jeg rett og slett det er litt harry å glattbarbere seg nedentil. Anonymkode: 94fc6...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet fredag kl 13:28 #103 Del Skrevet fredag kl 13:28 Fruen har naturlig lite hårvekst der nede. litt tynt rødlig hår, hun fikser kun bikinilinjen, så selve «dusken» er ufrisert. Jeg liker det, og hun liker det 🥰 Jeg digger å slikke, har aldri opplevet plagsomt «hår i maten», for der jeg skal bruke tungen finnes det ikke hårvekst 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:18 #104 Del Skrevet fredag kl 14:18 th4don skrev (14 timer siden): Jeg foretrekker det nok glatt, ikke nødvendigvis helt glattbarbert kanskje men stusset. Men, samtidig så gir jeg egentlig blanke faen. Her har vi en med sterke meninger ser jeg 🥳 Anonymkode: 2acb3...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet lørdag kl 22:09 #105 Del Skrevet lørdag kl 22:09 Trøndermann skrev (På 23.12.2024 den 22.31): Og god, hårete jul til deg 😉😊 Får håpe det ble mye god og varm pels på deg i jula.. Og da tenkte jeg faktisk ikke på skjegget til nissen..🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet i går, 06:13 #106 Del Skrevet i går, 06:13 PITTY skrev (8 timer siden): Får håpe det ble mye god og varm pels på deg i jula.. Og da tenkte jeg faktisk ikke på skjegget til nissen..🤣 Haha 😂 Her ble det hverken nisseskjegg eller mer fristende pels å kose seg med gitt.. Kan ikke få alt man ønsker seg til jul heller vettu 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:02 #107 Del Skrevet i går, 08:02 Naturlig, ustelt urskog er best! Jo mer hår jo bedre. Anonymkode: 6ced3...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet i går, 08:05 #108 Del Skrevet i går, 08:05 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Naturlig, ustelt urskog er best! Jo mer hår jo bedre. Anonymkode: 6ced3...206 Helt enig ! Det er så utrolig vakkert og sexy ! Og det gjelder både her og der på kvinnekroppen 👌😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet i går, 09:40 #109 Del Skrevet i går, 09:40 Naturlig hår nedentil, er flott. Men må nok innrømme at glattbarberte legger og lår ser mer sexy ut en legger og lår med mye hår… Så det har betydning for meg hvor på kroppen «kroppshår» befinner seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:17 #110 Del Skrevet i går, 18:17 Trøndermann skrev (12 timer siden): Haha 😂 Her ble det hverken nisseskjegg eller mer fristende pels å kose seg med gitt.. Kan ikke få alt man ønsker seg til jul heller vettu 😅 Jula er vel ikke helt over enda? Jeg kan godt komme på besøk jeg? Anonymkode: f0a23...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:27 #111 Del Skrevet i går, 19:27 Geojak skrev (9 timer siden): Naturlig hår nedentil, er flott. Men må nok innrømme at glattbarberte legger og lår ser mer sexy ut en legger og lår med mye hår… Så det har betydning for meg hvor på kroppen «kroppshår» befinner seg. Ja, akkurat når det gjelder legger er jeg enig. Ser utrolig teit og stygt ut om man har på visse typer strømper der det gjør at det blir enda mer synlig på en stygg måte. Anonymkode: 6ced3...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22 timer siden #112 Del Skrevet 22 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jula er vel ikke helt over enda? Jeg kan godt komme på besøk jeg? Anonymkode: f0a23...191 Å jasså du ? 😇 Ikke vært noe action i busken din i jula ?😉 Endret 22 timer siden av Trøndermann Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #113 Del Skrevet 22 timer siden Geojak skrev (11 timer siden): Naturlig hår nedentil, er flott. Men må nok innrømme at glattbarberte legger og lår ser mer sexy ut en legger og lår med mye hår… Så det har betydning for meg hvor på kroppen «kroppshår» befinner seg. Det handler jo ikke om det. Menn sine legger og lår blir ansett som funksjonelle, mens kvinners er seksualitet i glattbarberingens navn. Hadde menn og kvinner vokst med damer rundt seg med hår på beina, hadde det ikke vært noe aversjon mot det. Det var ikke engang vanlig å shave lår og armer for 20 år siden da jeg var ung. Nå er det plutselig en greie man skal gjøre også. Kvinner skal nå shave absolutt alt, bortsett fra på hodet. Ganske vilt at det er blitt sånn og at folk tror alt dette handler om hva man "personlig" velger og liker. Anonymkode: 12a85...764 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #114 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handler jo ikke om det. Menn sine legger og lår blir ansett som funksjonelle, mens kvinners er seksualitet i glattbarberingens navn. Hadde menn og kvinner vokst med damer rundt seg med hår på beina, hadde det ikke vært noe aversjon mot det. Det var ikke engang vanlig å shave lår og armer for 20 år siden da jeg var ung. Nå er det plutselig en greie man skal gjøre også. Kvinner skal nå shave absolutt alt, bortsett fra på hodet. Ganske vilt at det er blitt sånn og at folk tror alt dette handler om hva man "personlig" velger og liker. Anonymkode: 12a85...764 Men det er jo akkurat det samme med hode hår: Kvinner skal ha langt hår og menn kort i følge samfunnet. Mener du at de kvinnene som sier de liker å ha langt hode hår lyger? Må alle kvinner få kort hår på hode for å bryte med alle samfunns normer selv når de ikke vil?? Det er ikke noe big deal om en kvinne velger å ha kort hår men en må da være forbrett på at de fleste menn liker helst en kvinne med langt hår. Hvorfor lage en så stor sak ut av at menn og kvinner liker barbere seg eller ha en partner som barberer seg? Hårfjernings trender har kommet og gått i tusenvis av år. Anonymkode: e9302...147 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #115 Del Skrevet 22 timer siden Trøndermann skrev (54 minutter siden): Å jasså du ? 😇 Ikke vært noe action i busken din i jula ?😉 Mulig.............. Hehe. Vært dårlig med ringing i bjellene dine, skjønner jeg.......... Anonymkode: f0a23...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 22 timer siden #116 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig.............. Hehe. Vært dårlig med ringing i bjellene dine, skjønner jeg.......... Anonymkode: f0a23...191 Haha, ja det kan du godt si 😅 Og dårlig med oppdagelsesferd i skogen... Men som anonym er det jo litt vanskelig å vite med deg da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #117 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men det er jo akkurat det samme med hode hår: Kvinner skal ha langt hår og menn kort i følge samfunnet. Mener du at de kvinnene som sier de liker å ha langt hode hår lyger? Må alle kvinner få kort hår på hode for å bryte med alle samfunns normer selv når de ikke vil?? Det er ikke noe big deal om en kvinne velger å ha kort hår men en må da være forbrett på at de fleste menn liker helst en kvinne med langt hår. Hvorfor lage en så stor sak ut av at menn og kvinner liker barbere seg eller ha en partner som barberer seg? Hårfjernings trender har kommet og gått i tusenvis av år. Anonymkode: e9302...147 De fleste menn klarer fint ei dame med kort hår. Dette er heller ikke en seksualisert norm. Det er det med shaving og alt og bla på damer, samt at mange menn, også her inne, samt damer, snakker ned damer med mindre hårvekst enn seg selv som velger å beholde det. Hvilke kvinner gidder en mann som snakker ned damer som ikke står til deres utseendepreferanser? Det er ikke sexy å være dømmesyk. Anonymkode: 12a85...764 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #118 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste menn klarer fint ei dame med kort hår. Dette er heller ikke en seksualisert norm. Det er det med shaving og alt og bla på damer, samt at mange menn, også her inne, samt damer, snakker ned damer med mindre hårvekst enn seg selv som velger å beholde det. Hvilke kvinner gidder en mann som snakker ned damer som ikke står til deres utseendepreferanser? Det er ikke sexy å være dømmesyk. Anonymkode: 12a85...764 Og det er mange menn og kvinner men spesielt kvinner som snakker ned andre som velger å barbere seg eller fjerne hår Her er ingen bedre enn den andre. Slik alle slike tråder viser. Så her er ikke de som velger å ha hår et hårstrå bedre, langt der ifra. "Å klare" er ikke det samme som at det er det en foretrekker om en har et valg, det vet du også. De fleste kvinner har langt hode hår, og de fleste menn foretrekker langt hode hår på en kvinne. Ønsker du å revolusjonere feminismen eller at alle kvinner skal føle seg fri til å være slik de vil så betyr dette også å respektere at noen ønsker å fjerne kroppshår fremfor å latterliggjøre de eller så tvil om hvorfor de velger som de gjør. Og kom ikke her og si at ikke at ikke langt hodehår handler om femininitet, slik både menn og kvinner snakker om at kvinner med kort hår ser ut som gutter. Vi liker at det er en forskjell på hodehår og på legghår på menn kontra kvinner, men alle står jo fritt til å gjøre nett hva de vil. Anonymkode: e9302...147 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #119 Del Skrevet 21 timer siden Gi meg hår under armer og en solid dusk i skrittet, hår på brystene og nederst på magen er ikke like opphissende. Anonymkode: def42...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #120 Del Skrevet 21 timer siden Trøndermann skrev (44 minutter siden): Haha, ja det kan du godt si 😅 Og dårlig med oppdagelsesferd i skogen... Men som anonym er det jo litt vanskelig å vite med deg da 😛 Du får utstyre deg med kart og kompass da, så får vi se om du finner frem i skogen 😉 Anonymkode: f0a23...191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå