AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:05 #61 Del Skrevet tirsdag kl 17:05 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har èn gang gått og lagt meg med en kvinne som hadde lengre legghår enn det jeg hadde. For å si det slik, det ble ikke noe på henne den kvelden. Dun her og der er ingenting å nevne, men lang behåring på armer, ansikt, armhuler, legger, ræv eller uansett er ikke noe jeg finner tiltalende. Når det kommer til underliv fortrekker jeg glatt til barbert. Full skog er like lite tiltalende som langt hår på legger. Anonymkode: 8223e...88e Jeg har mer kroppshår enn min mann. Han har helt glatt og hårløs hud, med unntak av nedentil og under armene. Skjønner at dere liker glatt hud, men er ikke like glatt når man må barbere hele tiden. Mannen min synes huden min er glatt og deilig, og liker meg best helt naturlig. Anonymkode: 50909...eed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #62 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jo mer jo bedre. Ekte kvinnefolk driver ikke med voksing og sånt tull. Anonymkode: ca286...b68 Dama for deg da kanskje Anonymkode: 40d88...2bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:09 #63 Del Skrevet i går, 07:09 Hår under armer er ganske uvanlig i dag, jeg er fullt klar over at det er normaltilstand, men tror jeg hadde sett en gang ekstra hvis jeg hadde sett dette på byen eller i svømmehallen. Det samme gjelder hårete legger. Jeg foretrekker i alle fall frisert underliv, men ingenting er egentlig en dealbreaker, tror jeg av kroppshår på kvinnen. Jeg er mann med ganske mye hår på bryst, ansikt og underliv. Jeg har prøvd flere varianter, glatt på overdel og underliv, men akkurat nå barberer jeg ansikt (glatt), pung og penisrot (glatt). Som singel og uten utsikter til sex med en kvinne så gjør jeg dette for min egen del. Syns pungen blir myk og god å ta på. Anonymkode: 3fe02...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #64 Del Skrevet i går, 09:43 Foretrekker at det kun er hår på hodet, øyenvipper og øyenbryn. Anonymkode: 56432...cea 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet i går, 16:36 #65 Del Skrevet i går, 16:36 clara73 skrev (På 23.12.2024 den 21.33): Hva syns dere menn om kroppshår hos kvinner Helst minst mulig men det hadde ikke stoppet meg om jeg likte dama og har lyst på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #66 Del Skrevet 20 timer siden Trøndermann skrev (På 23.12.2024 den 21.49): Gjenntar vel meg selv fra andre tråder her nå. Men siden du spør, kvinner med naturlig hårvekst på hele kroppen synes jeg er utrolig vakkert, sexy og tiltrekkende ! Heter du Jonas? Og kommer du fra Lundamo? Anonymkode: f0a23...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 19 timer siden #67 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Heter du Jonas? Og kommer du fra Lundamo? Anonymkode: f0a23...191 Hva er det for et spørsmål midt i diskusjonen her da ? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #68 Del Skrevet 19 timer siden Håper dette er en trolletråd. Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med en kvinne som har kroppshår som stikker ut på legger, mage armer. Husker jeg jobbet med ei, som pleide å gå i korte bukser, og da kunne vi se de sorte hårene på leggene hennes. Husker alle mennene jeg jobbet med reagerte på dette. Anonymkode: be82d...982 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #69 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper dette er en trolletråd. Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med en kvinne som har kroppshår som stikker ut på legger, mage armer. Husker jeg jobbet med ei, som pleide å gå i korte bukser, og da kunne vi se de sorte hårene på leggene hennes. Husker alle mennene jeg jobbet med reagerte på dette. Anonymkode: be82d...982 Åhuffameg, stakkars dere som måtte overbære dette, til tross for at dere selv viser frem de hårete leggene deres støtt og stadig. Dere er blitt så pinglete og dømmesyke at jeg tror nesten ikke dere klarer å fungere lenger. Anonymkode: 12a85...764 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #70 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Åhuffameg, stakkars dere som måtte overbære dette, til tross for at dere selv viser frem de hårete leggene deres støtt og stadig. Dere er blitt så pinglete og dømmesyke at jeg tror nesten ikke dere klarer å fungere lenger. Anonymkode: 12a85...764 Ja, det har blitt overraskende mange sarte menn der ute 😁 Anonymkode: 50909...eed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #71 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det har blitt overraskende mange sarte menn der ute 😁 Anonymkode: 50909...eed Hvorfor er en sart fordi en har preferanser Er det ingen av dere kvinner som har preferanser? Menn kan ha nesehår som tyter ut av neseborene, rygghår, ørehår, langt hår på hode, mikrotiss, fett hår og dere ville sagt: jaaaa så flott😍😍 En naturlig mann? Neppe Vil si det er vel så mange sarte skjøre kvinner som ikke tåler å høre at menn har preferanser. Anonymkode: 54379...4f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #72 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er en sart fordi en har preferanser Er det ingen av dere kvinner som har preferanser? Menn kan ha nesehår som tyter ut av neseborene, rygghår, ørehår, langt hår på hode, mikrotiss, fett hår og dere ville sagt: jaaaa så flott😍😍 En naturlig mann? Neppe Vil si det er vel så mange sarte skjøre kvinner som ikke tåler å høre at menn har preferanser. Anonymkode: 54379...4f5 hahaha, der kom det igjen. 🤣🤣 "menn sine preferanser". Å huttetu jeg så en kvinne med hår på leggene og under armene slik jeg selv har og jeg snakket med alle mennene jeg jobbet med om dette og de reagerte også på dette 🤣 helt utrolig at dere ikke ser hvordan dere fremstår. Helt.... hårreisende si Anonymkode: 12a85...764 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #73 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hahaha, der kom det igjen. 🤣🤣 "menn sine preferanser". Å huttetu jeg så en kvinne med hår på leggene og under armene slik jeg selv har og jeg snakket med alle mennene jeg jobbet med om dette og de reagerte også på dette 🤣 helt utrolig at dere ikke ser hvordan dere fremstår. Helt.... hårreisende si Anonymkode: 12a85...764 Not the one to talk😉 Om du blir så opprørt og aggressiv over å høre at menn foretrekker kvinner som fjerner kroppshår så er kanskje ikke dette tråden for deg da vettu, sånn med tanke på at det er menn som blir spurt om hva vi liker i denne tråden. Men jeg har skjønt at du blir helt på tuppa over å høre at vi menn ikke ønsker å gå arm i arm med kvinner som ser ut som på bildet over her. Anonymkode: 54379...4f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #74 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Not the one to talk😉 Om du blir så opprørt og aggressiv over å høre at menn foretrekker kvinner som fjerner kroppshår så er kanskje ikke dette tråden for deg da vettu, sånn med tanke på at det er menn som blir spurt om hva vi liker i denne tråden. Men jeg har skjønt at du blir helt på tuppa over å høre at vi menn ikke ønsker å gå arm i arm med kvinner som ser ut som på bildet over her. Anonymkode: 54379...4f5 Åh. Kaller andre opprørt og aggressiv og bruker Julia pastrana, apekvinnen, som ble brukt som sirkuset av en sjuk kremmer, som referanse. Her er verdiene i orden, ser vi. Hvis du blir så provosert og følsom så la være å svare på innleggene mine da 😗 Anonymkode: 12a85...764 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 16 timer siden #75 Del Skrevet 16 timer siden JEG foretrekker hårløst, foruten det som foregår på hodet. Ei stripe eller trekant over musa er helt innafor, men mister hele tenningen om det gror fritt. Heldigvis er vi forskjellige, og jeg holder meg for god til å snakke nedlatende til di som liker noe annet enn meg selv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #76 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åh. Kaller andre opprørt og aggressiv og bruker Julia pastrana, apekvinnen, som ble brukt som sirkuset av en sjuk kremmer, som referanse. Her er verdiene i orden, ser vi. Hvis du blir så provosert og følsom så la være å svare på innleggene mine da 😗 Anonymkode: 12a85...764 Du som er i feil tråd eller identifiserer deg med en mann alt ettersom. Du som er i forsvar og blir helt krekilsk fordi vi menn svarer på det det spørres om. Du tåler dårlig at noen foretrekker hårløst. Slapp av det finnes sikkert noen for deg også, Trøndermann f.eks. Anonymkode: 54379...4f5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #77 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du som er i feil tråd eller identifiserer deg med en mann alt ettersom. Du som er i forsvar og blir helt krekilsk fordi vi menn svarer på det det spørres om. Du tåler dårlig at noen foretrekker hårløst. Slapp av det finnes sikkert noen for deg også, Trøndermann f.eks. Anonymkode: 54379...4f5 Du som ikke klarer å la være fordi du blir så provosert av innleggene mine og så gjemmer du dine egne følelser ved å si at jeg har det 😅 Dere tåler ikke dere tåler ikke vi menn våre preferanser vi er helt like og men det er bare mine personlige preferanser som er helt like andres bla bla det samme på repeat hver dag, selv i jula. Ikke bli sint nå da. Anonymkode: 12a85...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #78 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du som ikke klarer å la være fordi du blir så provosert av innleggene mine og så gjemmer du dine egne følelser ved å si at jeg har det 😅 Dere tåler ikke dere tåler ikke vi menn våre preferanser vi er helt like og men det er bare mine personlige preferanser som er helt like andres bla bla det samme på repeat hver dag, selv i jula. Ikke bli sint nå da. Anonymkode: 12a85...764 Nå var det tross alt du som begynte å sitere meg da 😉 Jeg innledet ingen samtale med deg. Men du tåler ikke at noen menn liker at kvinner ikke har hår. Alle menn må like hår best, alle skal ha den preferanser(!!) Alle menn i hele verden skal like hårete kvinnekropper. Sorry for å skuffe deg sånn er det ikke. Ja? Vi menn liker stortsett kvinner som fjerner hår. Du har selvfølgelig noen unntak men det store flertalletet setter pris på kvinner som ikke har hårete kropper, newsflash: vi liker finere damer bedre enn stygge damer også Anonymkode: 54379...4f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #79 Del Skrevet 16 timer siden For jævelig. De skal være glatt barberte ! Anonymkode: 989cc...6b2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #80 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå var det tross alt du som begynte å sitere meg da 😉 Jeg innledet ingen samtale med deg. Men du tåler ikke at noen menn liker at kvinner ikke har hår. Alle menn må like hår best, alle skal ha den preferanser(!!) Alle menn i hele verden skal like hårete kvinnekropper. Sorry for å skuffe deg sånn er det ikke. Ja? Vi menn liker stortsett kvinner som fjerner hår. Du har selvfølgelig noen unntak men det store flertalletet setter pris på kvinner som ikke har hårete kropper, newsflash: vi liker finere damer bedre enn stygge damer også Anonymkode: 54379...4f5 Og du tåler ikke at jeg synes menn med like kulturelle preferanser er ufrie og kjedelige. Det store påvirkede flertalletet som bare må si sine preferanser hele tiden og blir så såre hver gang noen tøyser med preferansene deres er en del av deres innerste sjel. Menn elsker ikke hårløse damer. Menn elsker dobbeltmoral, som vanlig er alltid like sjarmerende med menn som snakker nedlatende om damer som har nøyaktig det samme på kroppen sin som det de selv har. Anonymkode: 12a85...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå