AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #61 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har èn gang gått og lagt meg med en kvinne som hadde lengre legghår enn det jeg hadde. For å si det slik, det ble ikke noe på henne den kvelden. Dun her og der er ingenting å nevne, men lang behåring på armer, ansikt, armhuler, legger, ræv eller uansett er ikke noe jeg finner tiltalende. Når det kommer til underliv fortrekker jeg glatt til barbert. Full skog er like lite tiltalende som langt hår på legger. Anonymkode: 8223e...88e Jeg har mer kroppshår enn min mann. Han har helt glatt og hårløs hud, med unntak av nedentil og under armene. Skjønner at dere liker glatt hud, men er ikke like glatt når man må barbere hele tiden. Mannen min synes huden min er glatt og deilig, og liker meg best helt naturlig. Anonymkode: 50909...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #62 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jo mer jo bedre. Ekte kvinnefolk driver ikke med voksing og sånt tull. Anonymkode: ca286...b68 Dama for deg da kanskje Anonymkode: 40d88...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #63 Del Skrevet 9 timer siden Hår under armer er ganske uvanlig i dag, jeg er fullt klar over at det er normaltilstand, men tror jeg hadde sett en gang ekstra hvis jeg hadde sett dette på byen eller i svømmehallen. Det samme gjelder hårete legger. Jeg foretrekker i alle fall frisert underliv, men ingenting er egentlig en dealbreaker, tror jeg av kroppshår på kvinnen. Jeg er mann med ganske mye hår på bryst, ansikt og underliv. Jeg har prøvd flere varianter, glatt på overdel og underliv, men akkurat nå barberer jeg ansikt (glatt), pung og penisrot (glatt). Som singel og uten utsikter til sex med en kvinne så gjør jeg dette for min egen del. Syns pungen blir myk og god å ta på. Anonymkode: 3fe02...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #64 Del Skrevet 7 timer siden Foretrekker at det kun er hår på hodet, øyenvipper og øyenbryn. Anonymkode: 56432...cea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 27 minutter siden #65 Del Skrevet 27 minutter siden clara73 skrev (På 23.12.2024 den 21.33): Hva syns dere menn om kroppshår hos kvinner Helst minst mulig men det hadde ikke stoppet meg om jeg likte dama og har lyst på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå