clara73 Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Hva syns dere menn om kroppshår hos kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Kan du ikke søke opp en av de dullion trådene her om det samme? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Tenker du over alt eller mere spesifikke steder som nedentil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Jeg foretrekker glatt. Det er best å ta på, best å slikke og finest rent visuelt, jeg liker å nyte synet av et kvinnekjønn og ikke bare hår. Med det sagt så synes jeg det er opp til kvinnen selv selvsagt, ønsker hun å ha hår så har hun hår. Men jeg foretrekker glatt 😊 Har heldigvis en kone som fjerner hår fordi hun selv liker det og jeg har aldri sett hun med mye kroppshår verken her eller der. Anonymkode: 40d88...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Barbere legger og under armene men la resten være liker jeg, men jeg synes mer og mindre er helt uproblematisk. Hår er ikke så farlig. Anonymkode: 89889...e6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Så lenge musa og armhulene er glatt er jeg fornøyd (med mindre vi snakker om noe 1/100000 tilfelle hvor en kvinne har "sirkusfreak" nivå med hår). Anonymkode: ea4e4...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden clara73 skrev (14 minutter siden): Hva syns dere menn om kroppshår hos kvinner Gjenntar vel meg selv fra andre tråder her nå. Men siden du spør, kvinner med naturlig hårvekst på hele kroppen synes jeg er utrolig vakkert, sexy og tiltrekkende ! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Har bare vært sammen med kvinner som barberer armhuler, legger og er glattbarbert nedentil. Det er det jeg fortrekker. Virker som om det er det vanlige. Lå en gang med en dame med ganske mye nedentil og det fristet ikke til gjentakelse Anonymkode: b6e63...44f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden clara73 skrev (23 minutter siden): Hva syns dere menn om kroppshår hos kvinner Ekkelt. Anonymkode: 12a21...d45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Foretrekker glatt. Det er ikke noe fint eller sexy med mye hår Anonymkode: 54379...4f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Har èn gang gått og lagt meg med en kvinne som hadde lengre legghår enn det jeg hadde. For å si det slik, det ble ikke noe på henne den kvelden. Dun her og der er ingenting å nevne, men lang behåring på armer, ansikt, armhuler, legger, ræv eller uansett er ikke noe jeg finner tiltalende. Når det kommer til underliv fortrekker jeg glatt til barbert. Full skog er like lite tiltalende som langt hår på legger. Anonymkode: 8223e...88e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Ikke pent når det er i ansikt, armer eller på beina. Kvinner skal ikke se ut som menn. Anonymkode: a3979...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har bare vært sammen med kvinner som barberer armhuler, legger og er glattbarbert nedentil. Det er det jeg fortrekker. Virker som om det er det vanlige. Lå en gang med en dame med ganske mye nedentil og det fristet ikke til gjentakelse Anonymkode: b6e63...44f Ja, huff så fælt å være naturlig! Det forklarer jo egentlig den kunstigheten og romantiseringen vi har av sex og samliv! Før var vi naturlige, nå liker vi det som er forventet av oss å like, og som til slutt blir en tragisk sannhet! Anonymkode: 5ae75...e61 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, huff så fælt å være naturlig! Det forklarer jo egentlig den kunstigheten og romantiseringen vi har av sex og samliv! Før var vi naturlige, nå liker vi det som er forventet av oss å like, og som til slutt blir en tragisk sannhet! Anonymkode: 5ae75...e61 Vel, verden går fremover. Hva som er attraktivt og hva som er vakkert endres med tiden. Ingenting unaturlig ved det. At du synes mye hår er det fineste, er opp til deg. Likevel er det nå faktisk slik at de fleste moderne menn foretrekker kvinner med lite behåring. Anonymkode: b6e63...44f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, huff så fælt å være naturlig! Det forklarer jo egentlig den kunstigheten og romantiseringen vi har av sex og samliv! Før var vi naturlige, nå liker vi det som er forventet av oss å like, og som til slutt blir en tragisk sannhet! Anonymkode: 5ae75...e61 Den nye sannheten er en befrielse i forhold til gammelt sløvskap og gamle muligheter. Anonymkode: 8223e...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21 timer siden #16 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel, verden går fremover. Hva som er attraktivt og hva som er vakkert endres med tiden. Ingenting unaturlig ved det. At du synes mye hår er det fineste, er opp til deg. Likevel er det nå faktisk slik at de fleste moderne menn foretrekker kvinner med lite behåring. Anonymkode: b6e63...44f Så bare for at man liker det som er naturlig, så er man ikke moderne? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, huff så fælt å være naturlig! Det forklarer jo egentlig den kunstigheten og romantiseringen vi har av sex og samliv! Før var vi naturlige, nå liker vi det som er forventet av oss å like, og som til slutt blir en tragisk sannhet! Anonymkode: 5ae75...e61 Ja så gale det er at vi lever i et samfunn med deodorant, tannkost og klær og ikke må gå rundt med fikenblader. Forferdelig at vi lever i nåtiden og i et moderne samfunn med barberblader, voks, tannkost og andre hygiene artikler. Lik det du vil, men aksepter at andre Liker noe annet enn deg. Anonymkode: 54379...4f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Irak skrev (Akkurat nå): Så bare for at man liker det som er naturlig, så er man ikke moderne? Riktig det. Anonymkode: 8223e...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Riktig det. Anonymkode: 8223e...88e Da er jeg glad for at jeg ikke er moderne 😉 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden Har ikke stavet siden begynnelsen av 20årene. Har bare stusset underliv og under armer så det ikke stikker ut når jeg har armene ned. Ingen menn har sagt noe. Har åpenbart sluppet unna flere av jyplingene i denne tråden, som garantert har mer hår selv og tror det er noe annet. Anonymkode: 12a85...764 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå