AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Hvilken hobby burde jeg satse på å finne kjæreste? Er kvinne på 30 år om det har noe å si. Anonymkode: 5c26d...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Hva liker du gjøre? Anonymkode: 020f3...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva liker du gjøre? Anonymkode: 020f3...730 Det er ett godt poeng. Jeg har egentlig ingen interesser, det går mest bare i jobb og netflix. Anonymkode: 5c26d...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Klatring og buldring 😊 Anonymkode: 1ae27...67e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Om du liker dyr så er hund perfekt. Vi går på masse kurs og treffer nye folk og hunder hele tiden. Tror absolutt du kunne truffet en partner sånn. Men hva med malekurs? Frivillig arbeid? Røde kors har litt sånne kurs. Matlagingskurs, der finner du folk du lett kan prate med og ha det gøy sammen med selv om det ikke skulle vøre kjæreste matriale. Mange treffer folk gjennom folk. Noen som kjenner noen. Anonymkode: 268f6...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Ikke golf i hvert fall. Mange menn, men alle er opptatt eller 19 år 😅 Anonymkode: f3729...437 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ett godt poeng. Jeg har egentlig ingen interesser, det går mest bare i jobb og netflix. Anonymkode: 5c26d...a49 Det er idiotisk å begynne med en hobby du ikke liker, bare for å finne en kjæreste. Det vil skinne igjennom, og hva skal du si etterpå? "Jeg gidder ikke mer, startet bare for å finne kjæreste"? Jeg møtte kjæresten via Happn, men det som fikk samtalen til å gå, og som fortsatt er sentralt i vårt forhold er interessen for løping. Hadde ikke jeg møtt han, så hadde jeg blitt med i løpegrupper for å møte menn som liker løping. Hvis jeg hadde møtt noen i løpegruppe som viste seg mislike løping, så hadde jeg lurt på hva annet de bløffet om. Anonymkode: 020f3...730 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Hva slags type mann liker du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Spørs vel hva slags fyr du vil ha? Vil du ha en introvert? Gaming. En tradisjonelt maskulin mann? Skyting/jakt/vektløfting. En mer generell og typisk fyr? Fotball/biler. En mer moderne kar? Matlaging. En mer feminin fyr? Dans. Osv. osv. Anonymkode: 9c859...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er idiotisk å begynne med en hobby du ikke liker, bare for å finne en kjæreste. Det vil skinne igjennom, og hva skal du si etterpå? "Jeg gidder ikke mer, startet bare for å finne kjæreste"? Jeg møtte kjæresten via Happn, men det som fikk samtalen til å gå, og som fortsatt er sentralt i vårt forhold er interessen for løping. Hadde ikke jeg møtt han, så hadde jeg blitt med i løpegrupper for å møte menn som liker løping. Hvis jeg hadde møtt noen i løpegruppe som viste seg mislike løping, så hadde jeg lurt på hva annet de bløffet om. Anonymkode: 020f3...730 Man får hobby fordi man er åpen for å prøve nye ting. Ærlig talt. Er selvfølgelig lov å sjekke ut hva man kan ha sansen for. Jeg har begynt med mye før jeg fant ut hva av det jeg faktisk likte Anonymkode: 7b768...539 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Mitt beste tips er: ikke dra på noe med forventning om å møte noen, da blir du skuffet 9/10 tilfeller. Dra på det du vil og finn genuin interesse i hver ting du prøver. Så faller brikkene på plass. Anonymkode: 3c457...7ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Usikker hvor mange menn i Norge som går alene på matlagingskurs. Men absolutt prøv ski, langrenn kurs/ skøytekurs. Alpint, eller randonee helger. Anonymkode: 3c457...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Korps! Funket for meg, og mange jeg kjenner 🥰 Anonymkode: 568ad...a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man får hobby fordi man er åpen for å prøve nye ting. Ærlig talt. Er selvfølgelig lov å sjekke ut hva man kan ha sansen for. Jeg har begynt med mye før jeg fant ut hva av det jeg faktisk likte Anonymkode: 7b768...539 Din forutsetning var jo annerledes da. Du prøvde ting for å finne ut hva du likte - TS snakker om å prøve ting bare for å finne en kjæreste? Anonymkode: 4d19e...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden BDSM Anonymkode: 65845...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Skyting. Anonymkode: 9f283...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Bilkjøring. Anonymkode: 224d4...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Kor! Anonymkode: 6d5a3...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Man får hobby fordi man er åpen for å prøve nye ting. Ærlig talt. Er selvfølgelig lov å sjekke ut hva man kan ha sansen for. Jeg har begynt med mye før jeg fant ut hva av det jeg faktisk likte Anonymkode: 7b768...539 Jeg skrev "hobbyer du ikke liker"... Ikke "hobbyer du ikke har prøvd"... Hvis du hater gå på ski, så er det idiotisk begynne i en skiklubb for å finne kjæreste. Hvis du ikke liker jakt, så er det teit begynne ta jaktprøven for å sjekke mannfolk. Hvis du ikke liker friluftsliv så er dnt sine singelgrupper ikke beste sjekkearenaen. Anonymkode: 020f3...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whiztle Skrevet 28 minutter siden #20 Del Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er idiotisk å begynne med en hobby du ikke liker Vel, om man ikke har prøvd det før, så kan man faktisk ikke vite at man ikke liker det. Så det er ikke idiotisk å prøve noe, for å se om man liker det. Nesten uansett hva man er nybegynner i, vil det nok være frustrerende i begynnelsen, bare som et resultat av at man ikke helt får det til. Jeg har en kusine som startet å strikke fordi noen venninner hadde startet en strikkeklubb (Ja, de tar faktisk med strikketøyet. Selvom det ofte ender opp med å bli mer drikking enn strikking). Så hun startet altså med en hobby for å passe inn og ha noe til felles med andre. Selvom hun i utgangspunktet aldri hadde strikket før, og var ikke noe særlig interessert i det heller. I begynnelsen var det frustrerende, men nå finner hun det beroligende å strikke. Styrketrening er også en hobby, og de fleste som ikke trener, liker det vel ikke. Så de vil du altså fortelle at det er idiotisk å begynne med noe de ikke liker. Men ignorerer de det elendige rådet ditt, å begynner alikevel. Så kanskje de lærer seg å elske å trene, kommer i langt bedre form, får økt selvtillit og livskvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå