Gå til innhold

Hva er hemmeligheten bak et elskerforhold som funker over tid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 14.30):

Støtter denne. Har to stk fast, du får variasjon samtidig som at det ikke er ons. Funker veldig godt for meg. Når det gjelder følelser så har jeg det for begge, men det er begjær og omtanke/ glad i. Viktig å sette grenser for hvor mye du skal dele/ forvente blir delt. Og ikke gaver til jul/bursdag eller lignende. Da tilfører du noe det er vanskelig å komme seg ut av. Ikke send mld/snap hele tiden - tenk på noe annet.

Anonymkode: d9a67...fc4

Ja, jeg hadde en til, som jeg kuttet ut da jeg syntes denne funket best, men jeg fikk samme rådet av venninner. Nå bør jeg nok rett og slett ut og være litt åpen igjen. De siste månedene har vært ganske intense med oss to, en kveld/natt i uka.
Jeg merket det hjalp å ikke skrive til ham på julaften, han skrev ikke til meg heller. Fikk en felles festinvitasjon i går kveld, så da svarte jeg på den,han svarte tilbake. Men da kjente jeg at jeg fort kom i modus med å vente på melding fra ham igjen.
Tenker også at vi har gjort ting veldig på hans premisser, det er litt typisk meg å falle inn i sånne mønstre, jeg har tilpasset meg hans timeplan.
Så ja, mer avstand, gå ut og være åpen for andre tror jeg jeg bare må nå, før jeg får et vondt hekt igjen.
Er veldig takknemlig for så mange gode og konstruktive svar, jeg tror fort jeg kunne blitt ulykkelig higende etter en jeg egentlig ikke vil ha, hvis jeg ikke stopper opp litt nå og tar grep.

Anonymkode: 7e442...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 21.05):

Jeg er ute av et langt forhold og trenger å komme på plass i eget liv og "finne meg selv" igjen. Men jeg er også et veldig seksuelt menneske og har nå hatt en elsker i to måneder. Dette er jeg veldig glad for, da jeg liker å ha en fast partner og ikke masse ONS.
Det jeg er litt nervøs for, er hvordan jeg skal klare å holde følelsene under kontroll. Vi kjente hverandre fra før og jeg liker han veldig godt,
men han er ikke kjærestemateriale og han vil heller ikke ha noe forhold.
Problemet er at jeg tenker på ham, vi tekster og jeg merker at jeg jo får mer følelser for en person jeg har så jevnlig sex med.
Hvordan har dere som har hatt vellykkede elskerforhold klart å balansere dette? Jeg er også redd for at jeg som kvinne utvikler mer følelser enn ham fra å ha sex. Jeg ser absolutt ikke noen fremtid for oss som kjærester, vi er for ulike og han har en for ekstrem livsstil, men jeg skulle ønske jeg klarte å være kulere rundt dette, men merker altså at jeg involverer meg en god del i ham.

Anonymkode: 7e442...adc

Hemmeligheten bak å få det til å fungere er å ha fuckfriend og ikke elsker....

Hold det til sex og hyggelig prat, ikke ha kosekveld, middager, dele en flaske vin osv. Chat mellom treff er supert, men holdt til det seksuelle, ikke prat om hverdagslivet, følelser osv. Bruk chat til å pirre hverandre mellom treff. Si at man savner personen, men holdt det til det seksuelle. 

Det funker..... Hybrid løsninger funker ikke over tid.

Anonymkode: 89b39...a8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...