AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er ute av et langt forhold og trenger å komme på plass i eget liv og "finne meg selv" igjen. Men jeg er også et veldig seksuelt menneske og har nå hatt en elsker i to måneder. Dette er jeg veldig glad for, da jeg liker å ha en fast partner og ikke masse ONS. Det jeg er litt nervøs for, er hvordan jeg skal klare å holde følelsene under kontroll. Vi kjente hverandre fra før og jeg liker han veldig godt, men han er ikke kjærestemateriale og han vil heller ikke ha noe forhold. Problemet er at jeg tenker på ham, vi tekster og jeg merker at jeg jo får mer følelser for en person jeg har så jevnlig sex med. Hvordan har dere som har hatt vellykkede elskerforhold klart å balansere dette? Jeg er også redd for at jeg som kvinne utvikler mer følelser enn ham fra å ha sex. Jeg ser absolutt ikke noen fremtid for oss som kjærester, vi er for ulike og han har en for ekstrem livsstil, men jeg skulle ønske jeg klarte å være kulere rundt dette, men merker altså at jeg involverer meg en god del i ham. Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Da går det ikke dessverre. Jeg er som deg, at jeg får mer følelser over tid dersom jeg er intim med noen. Så jeg prøvde også det da jeg ble singel. Så nå er jeg selvsagt håpløst forelsket i en mann som ikke vil si noe helt sikkert og heller ikke vil avslutte forholdet. Det er helt forferdelig , men jeg klarer ikke å gå. For jeg håper… Det er selve oppskriften på ett situasjonship og hekt du er inne på her. Anonymkode: 89510...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da går det ikke dessverre. Jeg er som deg, at jeg får mer følelser over tid dersom jeg er intim med noen. Så jeg prøvde også det da jeg ble singel. Så nå er jeg selvsagt håpløst forelsket i en mann som ikke vil si noe helt sikkert og heller ikke vil avslutte forholdet. Det er helt forferdelig , men jeg klarer ikke å gå. For jeg håper… Det er selve oppskriften på ett situasjonship og hekt du er inne på her. Anonymkode: 89510...29c Uff, så kjedelig for deg og ja, jeg er jo redd for å såre meg selv etterhvert med dette. Jeg tror kanskje det går ut over selvtilliten etterhvert å ligge mye med en som ikke vil ha deg som noe mer? Samtidig er jeg ikke forelsket og fornuften sier klart og tydelig at at vi ikke vil passe som kjærester. Men følelser er jo noe annet. Jeg var borte en uke, og da kjente jeg på bekymring for at han skulle ligge med noen andre. Det gjorde han ikke, men problemet er jo at jeg følte på sånne følelser, jeg har jo ikke noe jeg skulle ha sagt om han gjør det. Men jeg vet jeg hadde fått dårlig følelse av det. Kanskje dette bare blir verre følelsesmessig? Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Erfaringsmessig så går det ikke over tid. En eller begge vil ende med å få følelser før eller siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er ute av et langt forhold og trenger å komme på plass i eget liv og "finne meg selv" igjen. Men jeg er også et veldig seksuelt menneske og har nå hatt en elsker i to måneder. Dette er jeg veldig glad for, da jeg liker å ha en fast partner og ikke masse ONS. Det jeg er litt nervøs for, er hvordan jeg skal klare å holde følelsene under kontroll. Vi kjente hverandre fra før og jeg liker han veldig godt, men han er ikke kjærestemateriale og han vil heller ikke ha noe forhold. Problemet er at jeg tenker på ham, vi tekster og jeg merker at jeg jo får mer følelser for en person jeg har så jevnlig sex med. Hvordan har dere som har hatt vellykkede elskerforhold klart å balansere dette? Jeg er også redd for at jeg som kvinne utvikler mer følelser enn ham fra å ha sex. Jeg ser absolutt ikke noen fremtid for oss som kjærester, vi er for ulike og han har en for ekstrem livsstil, men jeg skulle ønske jeg klarte å være kulere rundt dette, men merker altså at jeg involverer meg en god del i ham. Anonymkode: 7e442...adc Det er noe man enten kan la være, eller ikke. Jeg er kvinne og sliter ikke med å få følelser når ting er avklart. Det innebærer dagdrømming etc jeg ikke driver med. Har dog opplevd at folk uten stor elskererfaring lar seg rive med og da utvikles det ofte følelser. Anonymkode: b5fc4...82f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noe man enten kan la være, eller ikke. Jeg er kvinne og sliter ikke med å få følelser når ting er avklart. Det innebærer dagdrømming etc jeg ikke driver med. Har dog opplevd at folk uten stor elskererfaring lar seg rive med og da utvikles det ofte følelser. Anonymkode: b5fc4...82f Har du noen konkrete tips? Jeg syntes det var så greit og genialt i starten, men nå føler jeg meg litt mer usikker, redd for å mase/virke needy. Jeg bør kanskje i hvert fall holde tekstingen utenom på et minimalt nivå? Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Du er hekta og ønsker innerst inne å få mer enn du kan. Da er det på tide med en skikkelig «detox». Du må bryte nå. Bryt kontakten for en periode og finn deg evt en annen å ha sex med. Hva ønsker du på sikt? Ny kjæreste eller singelliv? Kanskje på tide å søke eller leve ut det du velger fullt ut (droppe elskeren og fullt fokus på å finne egnet kjæreste eller droppe elskeren og teste ut å ligge med andre enn elskeren/ ny elsker). Anonymkode: 47724...5ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er hekta og ønsker innerst inne å få mer enn du kan. Da er det på tide med en skikkelig «detox». Du må bryte nå. Bryt kontakten for en periode og finn deg evt en annen å ha sex med. Hva ønsker du på sikt? Ny kjæreste eller singelliv? Kanskje på tide å søke eller leve ut det du velger fullt ut (droppe elskeren og fullt fokus på å finne egnet kjæreste eller droppe elskeren og teste ut å ligge med andre enn elskeren/ ny elsker). Anonymkode: 47724...5ca Takk for konstruktive råd. Jeg kan tenke meg at denne litt urolige følelsen kommer av at jeg merker jeg blir mer investert enn jeg trodde jeg ville bli. Han var så åpenbart ikke kjærestemateriale for meg. Kanskje en god idé å ikke sende god jul-melding i morgen og ikke kontakte ham i juledagene. Se om det legger seg litt da. Jeg tenkte jeg ville ha sexen, men å ha sex med en jevnlig minner meg nok så mye om det å ha kjæreste, og da blir det etterhvert litt sårende at han ikke er forelska i meg. Merker da at jeg savner en som er det. Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Kjenner meg igjen i det du skriver. Dame midt i førtiårene her som har en elsker som er rett over tretti. Vi møtes og ligger sammen ca en gang hver mnd og tekster ganske mye innimellom. Jeg skal innrømme at jeg innledningsvis ikke helt visste hva jeg gav meg ut på, jeg har aldri vært med på noe slikt før. Vi har holdt det gående i snart ett år og jeg begynner å bli glad i ham. Ser av blikk, meldinger og all kosen oss imellom at han også føler noe for meg. Jeg skal også innrømme at jeg stresser når jeg vet han er ute med kompisene sine.. heldigvis melder han meg ofte når han kommer hjem og sier han savner meg. Jeg lurer også veldig på hvor lenge vi kommer til å holde på.. vet bare at det blir grusomt den dagen det tar slutt. Anonymkode: 22f28...0ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Uff, så kjedelig for deg og ja, jeg er jo redd for å såre meg selv etterhvert med dette. Jeg tror kanskje det går ut over selvtilliten etterhvert å ligge mye med en som ikke vil ha deg som noe mer? Samtidig er jeg ikke forelsket og fornuften sier klart og tydelig at at vi ikke vil passe som kjærester. Men følelser er jo noe annet. Jeg var borte en uke, og da kjente jeg på bekymring for at han skulle ligge med noen andre. Det gjorde han ikke, men problemet er jo at jeg følte på sånne følelser, jeg har jo ikke noe jeg skulle ha sagt om han gjør det. Men jeg vet jeg hadde fått dårlig følelse av det. Kanskje dette bare blir verre følelsesmessig? Anonymkode: 7e442...adc Det går bra. Han er forelsket han også, det er bare komplisert😅 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjenner meg igjen i det du skriver. Dame midt i førtiårene her som har en elsker som er rett over tretti. Vi møtes og ligger sammen ca en gang hver mnd og tekster ganske mye innimellom. Jeg skal innrømme at jeg innledningsvis ikke helt visste hva jeg gav meg ut på, jeg har aldri vært med på noe slikt før. Vi har holdt det gående i snart ett år og jeg begynner å bli glad i ham. Ser av blikk, meldinger og all kosen oss imellom at han også føler noe for meg. Jeg skal også innrømme at jeg stresser når jeg vet han er ute med kompisene sine.. heldigvis melder han meg ofte når han kommer hjem og sier han savner meg. Jeg lurer også veldig på hvor lenge vi kommer til å holde på.. vet bare at det blir grusomt den dagen det tar slutt. Anonymkode: 22f28...0ca Akkurat sånn er det!! Uansett. Anbefaler ts og holde kontakten til ett minimum og ikke være emosjonelt nær en elsker om du ikke vil ha følelser for han. Ikke gjør kjæreste ting sammen, ikke tenk eller fantaser om noe annet enn seksuelle ring rundt han. Ikke behold han så veldig lenge og kutt han ut i god tid før du skal date etter en kjæreste. Helst så burde du slutte å treffe denne mannen og heller lete etter en kjæreste dersom det faktisk er det du vil ha. Anonymkode: 89510...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner meg igjen i det du skriver. Dame midt i førtiårene her som har en elsker som er rett over tretti. Vi møtes og ligger sammen ca en gang hver mnd og tekster ganske mye innimellom. Jeg skal innrømme at jeg innledningsvis ikke helt visste hva jeg gav meg ut på, jeg har aldri vært med på noe slikt før. Vi har holdt det gående i snart ett år og jeg begynner å bli glad i ham. Ser av blikk, meldinger og all kosen oss imellom at han også føler noe for meg. Jeg skal også innrømme at jeg stresser når jeg vet han er ute med kompisene sine.. heldigvis melder han meg ofte når han kommer hjem og sier han savner meg. Jeg lurer også veldig på hvor lenge vi kommer til å holde på.. vet bare at det blir grusomt den dagen det tar slutt. Anonymkode: 22f28...0ca Det er litt trøstende å høre jeg ikke er alene i denne situasjonen! Følte meg plutselig så dum. Jeg er også i midten av førtiårene, første gang jeg har hatt noe slikt. Jeg visste jo at det kunne bli komplisert, men samtidig var jeg så sikker på at jeg ikke ville ha han som kjæreste, at jeg tenkte det ville gå greit. Så nå sitter jeg jo litt her og blir gladere og gladere i en fyr jeg ikke egentlig vil ha forhold med. Han er veldig søt på meldinger, han tar mye initiativ og trygger meg godt, men dette at han ikke vil ha kjæreste, som vi har vært helt klare på hele veien, gir meg nok en litt såra følelse likevel. Man vil jo bli elsket. Jeg må bruke juledagene til å kjenne på dette og ikke ta kontakt. Kanskje det vil gjøre meg litt mindre hekta og få meg til å føle meg litt mer ovapå. Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden Kanskje slutte å tekste så mye? Altså kun ha kontakt når dere møtes fysisk for sex. Men ikke noe i mellom det. Anonymkode: ff205...73e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er litt trøstende å høre jeg ikke er alene i denne situasjonen! Følte meg plutselig så dum. Jeg er også i midten av førtiårene, første gang jeg har hatt noe slikt. Jeg visste jo at det kunne bli komplisert, men samtidig var jeg så sikker på at jeg ikke ville ha han som kjæreste, at jeg tenkte det ville gå greit. Så nå sitter jeg jo litt her og blir gladere og gladere i en fyr jeg ikke egentlig vil ha forhold med. Han er veldig søt på meldinger, han tar mye initiativ og trygger meg godt, men dette at han ikke vil ha kjæreste, som vi har vært helt klare på hele veien, gir meg nok en litt såra følelse likevel. Man vil jo bli elsket. Jeg må bruke juledagene til å kjenne på dette og ikke ta kontakt. Kanskje det vil gjøre meg litt mindre hekta og få meg til å føle meg litt mer ovapå. Anonymkode: 7e442...adc Godt vi er flere. Jeg tror vi mennesker er skapt til å bli glad i folk man ligger med over tid. Ikke lett dette, tar meg i å tenke på ham store deler av dagen.. han melder og sier det samme. Karen jeg ligger med kunne absolutt vært kjærestemateriale, men vi er nok på forskjellige steder i livet. Føler meg også dum innimellom fordi jeg har fått følelser, men klarer ikke kutte kontakt eller møtes sjeldnere. Håper du finner ut av det❤️ Anonymkode: 22f28...0ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje slutte å tekste så mye? Altså kun ha kontakt når dere møtes fysisk for sex. Men ikke noe i mellom det. Anonymkode: ff205...73e Ja, innser at jeg må kutte helt ned på det. Det var lenge så kjekt og trivelig,men nå merker jeg at det også fører til en følelse av at man er i et forhold. Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt vi er flere. Jeg tror vi mennesker er skapt til å bli glad i folk man ligger med over tid. Ikke lett dette, tar meg i å tenke på ham store deler av dagen.. han melder og sier det samme. Karen jeg ligger med kunne absolutt vært kjærestemateriale, men vi er nok på forskjellige steder i livet. Føler meg også dum innimellom fordi jeg har fått følelser, men klarer ikke kutte kontakt eller møtes sjeldnere. Håper du finner ut av det❤️ Anonymkode: 22f28...0ca Takk og i like måte. Og kanskje skal vi ikke være sinte på oss selv eller føle oss dumme fordi vi utvikler følelser, det er jo positivt å kunne bli glad i folk og føle på det. Jeg må nok i hvert fall kutte litt kontakt, ikke meldes ca hver dag. Da får jeg kanskje litt mer følelse av kontroll igjen. Anonymkode: 7e442...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk og i like måte. Og kanskje skal vi ikke være sinte på oss selv eller føle oss dumme fordi vi utvikler følelser, det er jo positivt å kunne bli glad i folk og føle på det. Jeg må nok i hvert fall kutte litt kontakt, ikke meldes ca hver dag. Da får jeg kanskje litt mer følelse av kontroll igjen. Anonymkode: 7e442...adc Takk for det. Ja egentlig er det et godt tegn å bli glad i folk, jeg skjønner egentlig ikke at man kan ligge med noen over lang tid uten følelser. Anonymkode: 22f28...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden Null kontakt annet enn å avtale møter er nok det enkleste. Anonymkode: 6aa58...409 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden Elskerforhold varer ikke all verdens tid er min erfaring. Maks et, to til to og et halvt år. Da vil jeg ha variasjon seksuelt og forhold er stort sett helt utelukket fra en eller begges side. Jeg er monogam og vil alltid forsøke å få han jeg har sex med til å ta del i livet mitt som fullverdig partner, følelser, forpliktelser og det hele. Det funker særdeles dårlig til “uforpliktende” sex og derfor holder jeg meg unna sånt. Jeg tror at eneste situasjon jeg kunne vært i hvor elskerforhold hadde vart over tid var om jeg var gift med en jeg elsket, men helsa hans hadde umuliggjort sex, gjort han pleietrengende og det å gi han omsorg kun var mulig ved å opprettholde ekteskapet. (Lav libido, og ingen problemer med å klare seg derimot, det hadde blitt skilsmisse). Anonymkode: e6a94...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er ute av et langt forhold og trenger å komme på plass i eget liv og "finne meg selv" igjen. Men jeg er også et veldig seksuelt menneske og har nå hatt en elsker i to måneder. Dette er jeg veldig glad for, da jeg liker å ha en fast partner og ikke masse ONS. Det jeg er litt nervøs for, er hvordan jeg skal klare å holde følelsene under kontroll. Vi kjente hverandre fra før og jeg liker han veldig godt, men han er ikke kjærestemateriale og han vil heller ikke ha noe forhold. Problemet er at jeg tenker på ham, vi tekster og jeg merker at jeg jo får mer følelser for en person jeg har så jevnlig sex med. Hvordan har dere som har hatt vellykkede elskerforhold klart å balansere dette? Jeg er også redd for at jeg som kvinne utvikler mer følelser enn ham fra å ha sex. Jeg ser absolutt ikke noen fremtid for oss som kjærester, vi er for ulike og han har en for ekstrem livsstil, men jeg skulle ønske jeg klarte å være kulere rundt dette, men merker altså at jeg involverer meg en god del i ham. Anonymkode: 7e442...adc Hva med å ha et par stykke til å ligge med? Ikke ligge masse rundt med ons men et par tre stykker som du bytter på? Mindre sjans for å bli for knyttet til en, men samtidig slipper du en. masse tilfeldig sex for å bli tilfredsstilt. Anonymkode: e33ca...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å ha et par stykke til å ligge med? Ikke ligge masse rundt med ons men et par tre stykker som du bytter på? Mindre sjans for å bli for knyttet til en, men samtidig slipper du en. masse tilfeldig sex for å bli tilfredsstilt. Anonymkode: e33ca...2f4 Støtter denne. Har to stk fast, du får variasjon samtidig som at det ikke er ons. Funker veldig godt for meg. Når det gjelder følelser så har jeg det for begge, men det er begjær og omtanke/ glad i. Viktig å sette grenser for hvor mye du skal dele/ forvente blir delt. Og ikke gaver til jul/bursdag eller lignende. Da tilfører du noe det er vanskelig å komme seg ut av. Ikke send mld/snap hele tiden - tenk på noe annet. Anonymkode: d9a67...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå