Gå til innhold

Flere som ønsker kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Jeg orker bare ikke. Jeg har vært i et langt forhold, opplevd forelskelse og sier meg ferdig med det. 

Jeg klarer ikke velge gode og lojale menn, og har gitt opp. Klarer meg veldig fint alene uten en mann som ødelegger livet mitt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nådeløs skrev (9 minutter siden):

Nei. Jeg orker bare ikke. Jeg har vært i et langt forhold, opplevd forelskelse og sier meg ferdig med det. 

Jeg klarer ikke velge gode og lojale menn, og har gitt opp. Klarer meg veldig fint alene uten en mann som ødelegger livet mitt. 

Alle kvinner klarer seg uten en mann som ødelegger livet deres! På samme måte klarer vi menn oss uten kvinner som ødelegger våre liv. 

Det betyr jo ikke at alle kvinner eller menn er mennesker som ødelegger hverandres liv, de fleste av oss er gode mennesker som ønsker å leve livet sammen med en eller ei som vi elsker og som vi ønsker å skape et liv med. Et liv med hverdager og fest, oppturer og nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (41 minutter siden):

Alle kvinner klarer seg uten en mann som ødelegger livet deres! På samme måte klarer vi menn oss uten kvinner som ødelegger våre liv. 

Det betyr jo ikke at alle kvinner eller menn er mennesker som ødelegger hverandres liv, de fleste av oss er gode mennesker som ønsker å leve livet sammen med en eller ei som vi elsker og som vi ønsker å skape et liv med. Et liv med hverdager og fest, oppturer og nedturer.

Jeg skrev ikke at alle menn ødelegger liv. Les hva jeg skrev om igjen. Bit deg merke i "jeg klarer ikke velge....". 😉 Helt enig med første avsnitt, og innlegget mitt står fortsatt. Singellivet er best for meg. 

Endret av Nådeløs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 20.29):

Ja. K. 56 søker en empatisk, snill mann, gjerne med bobil og ønske om sydentur. Må ha dyr, gjerne en gård. Glad i dyr. 

Anonymkode: dc7cf...ac6

Vanskelig å dra mye på tur med bobil hvis man har gård med dyr.

Anonymkode: 1047b...ced

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙋‍♂️ ja jeg hadde likt å treffe ei som passer med meg.

2025 blir året jeg senker skjoldet og prøver meg på kjærleiken. Ble skilt for 2,5 år siden og brukte litt tid på å finne tilbake til meg selv. Det er vel først nå roen har senket seg og vært stabil over tid. Så jeg er forsiktig optimistisk for fremtiden. Om ikke annet blir det mange bra samtaler av det og noen nye perifere bekjentskap. Nettdating kan ta seg en bolle, jeg er skapt for å skravle med folk jeg møter gjennom aktiviteter.

Endret av Te- Presten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt på hva du legger i å lete aktivt. Beholder vel Tinder-profilen og er sånn tålig sosial, men målrettet sjekking høres ærlig talt relativt skrekkelig ut. Får heller prøve å være litt opportunistisk; en slags dating-breiflabb om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg skulle leve resten av livet alene som mann 50+ som har vært singel i 10 år. 

Men hvor jeg minst drømte om det så møtte jeg drømmedama, og det eneste jeg tenker på er å være nær henne, lukte håret hennes, stryke huden hennes, ta vare på henne, se henne smile, holde rundt henne. Aldri har jeg følt det sånn for noen før, jeg har egentlig aldri skjønt hva folk har snakka om når de har snakka om forelskelse før, for jeg har tydeligvis aldri vært det før nå. 

Håper hun blir mi i 2025

Anonymkode: d5378...655

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg trodde jeg skulle leve resten av livet alene som mann 50+ som har vært singel i 10 år. 

Men hvor jeg minst drømte om det så møtte jeg drømmedama, og det eneste jeg tenker på er å være nær henne, lukte håret hennes, stryke huden hennes, ta vare på henne, se henne smile, holde rundt henne. Aldri har jeg følt det sånn for noen før, jeg har egentlig aldri skjønt hva folk har snakka om når de har snakka om forelskelse før, for jeg har tydeligvis aldri vært det før nå. 

Håper hun blir mi i 2025

Anonymkode: d5378...655

Så herlig 💕 Håper det for din del.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir neppe i år heller. Er ca 6 år siden jeg gikk i fra «mannen i mitt liv/min store kjærlighet». Trangen til å for første gang i livet være singel og bare ha meg selv 100% å tenke på ble for stor.

De siste årene har flydd av sted og det å kunne være 100% egoist og kunne hensynta meg selv har vært så sjukt deilig, at jeg fortsatt ikke har noen planer å forelske meg. Enda er det uaktuelt å skulle gå inn i et forpliktende forhold igjen.

Anonymkode: 5db49...626

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blir neppe i år heller. Er ca 6 år siden jeg gikk i fra «mannen i mitt liv/min store kjærlighet». Trangen til å for første gang i livet være singel og bare ha meg selv 100% å tenke på ble for stor.

De siste årene har flydd av sted og det å kunne være 100% egoist og kunne hensynta meg selv har vært så sjukt deilig, at jeg fortsatt ikke har noen planer å forelske meg. Enda er det uaktuelt å skulle gå inn i et forpliktende forhold igjen.

Anonymkode: 5db49...626

Oi, som om jeg skulle ha skrevet det selv! Jeg syns også det er ubeskrivelig deilig å bare være meg. Så har jeg ett barn også!:-) 

kall meg sær, men syns det er så deilig å ikke ha en klistret inntil livet mitt. Ikke en som «dømmer» meg for hvor ofte jeg er med venner eller ei. Jeg er ganske privat av meg og begge de to tidligere kjærestene mine syns keg var for lite sosial. Jeg kan ikke noe for at jeg får mer ut av å være aleine enn å være sammen med venninner. Har noe få gode som jeg setter stor pris på. Men orker ikke. Får helt angst av å tenke på forhold. 

Anonymkode: 7a1fd...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 20.58):

Og har bestemt dere for å lete aktivt i 2025? 

Anonymkode: f3558...6db

Min x er en vanskelig person og boderline en ekte narsissist så nei overhodet ikke. Siste jeg ønsker meg faktisk 😉

Anonymkode: 7c935...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...