Gå til innhold

Flere som ønsker kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og har bestemt dere for å lete aktivt i 2025? 

Anonymkode: f3558...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Er 30 år og har aldri hatt kjæreste, lar redselen for å ikke bli likt, såret osv stoppe meg. Men neste år tenker jeg at jeg virkelig skal gjøre en innsats for å finne kjæreste, vil ikke ende opp med å angre på at jeg ikke levde livet fult ut. 

Anonymkode: 29f7a...ae3

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja. Er 30 år og har aldri hatt kjæreste, lar redselen for å ikke bli likt, såret osv stoppe meg. Men neste år tenker jeg at jeg virkelig skal gjøre en innsats for å finne kjæreste, vil ikke ende opp med å angre på at jeg ikke levde livet fult ut. 

Anonymkode: 29f7a...ae3

Så fint! Heier på deg 😀

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Og har bestemt dere for å lete aktivt i 2025? 

Jeg er en mann på 50+ som har vært singel i snart 4 år. Min erfaring er at de som leter aktivt ofte ikke finner kjærligheten, men det kan sikkert være basert på hvordan man er aktiv. 

Nettdating funker ikke, så jeg vil nok satse på at kjærligheten dukker opp mer på den gammeldagse måten, ved å møte andre mennesker på en naturlig måte.

Blir jakten på kjærligheten for desperat, blir det veldig synlig og da er faren for å forbli singel relativt stor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
remix2020 skrev (1 time siden):

Jeg er en mann på 50+ som har vært singel i snart 4 år. Min erfaring er at de som leter aktivt ofte ikke finner kjærligheten, men det kan sikkert være basert på hvordan man er aktiv. 

Nettdating funker ikke, så jeg vil nok satse på at kjærligheten dukker opp mer på den gammeldagse måten, ved å møte andre mennesker på en naturlig måte.

Blir jakten på kjærligheten for desperat, blir det veldig synlig og da er faren for å forbli singel relativt stor 

Trenger den å være desperat selv om man aktivt leter? 

Jeg vil bare oppsøke flere situasjoner der jeg kan møte noen, og være tilgjengelig på datingapp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger den å være desperat selv om man aktivt leter? 

Jeg vil bare oppsøke flere situasjoner der jeg kan møte noen, og være tilgjengelig på datingapp. 

Tenker det er lurt jeg også som ikke har app. Mest fordi dere har kanskje mulighet til å bruke det til et verktøy å bli kjent med noen dere ser men ikke vet hvem er. Er mange ganger jeg tenker det hadde vært lurt om jeg var mulig å finne. Føles veldig skjult uten.

Anonymkode: dfb8c...0eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
remix2020 skrev (2 timer siden):

Uaktiv og har ikke funnet jeg heller. Tenker det varierer. Hun på 30 må, jeg føler jeg også vil kreve mer innsats for at noe skal endres. 

Anonymkode: dfb8c...0eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man skal bruke nettdating som verktøy for å møte personer som potensielt kan bli en kjæreste, anbefaler jeg at man bruker ekte bilder uten filter. Del gjerne bilder som reflekterer ditt liv. I dag virker det som om 90% er mer eller mindre friluftsfreaks eller treningsnarkomane😉. Vær deg selv. Det er det du er best på. «Fake it to you make it» fungerer dårlig. Er du ikke ekte blir du avslørt.

Det er også viktig at man ikke blir for opptatt av det inntrykket bildene gir, for vi har en tendens til å swipe kun på bakgrunn av det vi ser. Les hele profilen, så får du kanskje et glimt av personen som bærer utseendet. 

PS! Blir du kontaktet er det normal folkeskikk å svare! Alt for mange dropper å svare og det er med på å skape et inntrykk av at «alle» sitter på gjerdet og beskuer hverandre. Viktig at vi også minner oss selv på at INGEN er perfekte! Vi har alle et levd liv formet av gode og dårlige opplevelser.

Så håper jeg at vi som ønsker å finne kjærligheten i 2025, får oppleve at det faktisk går i oppfyllelse 🙏

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke lete aktivt, men det er komt ett nytt konsept som heter Smingel. De arrangerer treff for single delt inn i aldersgrupper. Det virker spennende, så tenkte å prøve div arrangementer i løpet av 2025.

Apper og nettdating har jeg helt gitt opp. Ingen svarer når man sender mld, eller så er de kun ute etter sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei leter ikke aktivt, har det veldig bra som singel egentlig men savner å ha en kjæreste så har jo veldig lyst på en…! 

Anonymkode: f1141...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...