AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg klarer ikke syns den er underholdende eller morsom, har skjønt at jeg er sær. Flere særinger? Anonymkode: a48c4...232 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Det er gøy om du gjør det til en drikkelek Men nei den er ikke artig. Er det tiger eller isbjørnsskinn han snubler over forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Er vel mer lei, men tre nøtter til Askepott har jeg aldri likt. Anonymkode: 235dc...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Elline skrev (1 minutt siden): Det er gøy om du gjør det til en drikkelek Men nei den er ikke artig. Er det tiger eller isbjørnsskinn han snubler over forresten? Alt er mer gøy når man drikker da Jeg aner virkelig ikke. Kan vi ikke si at det er løve? Anonymkode: a48c4...232 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Jepp✋️ Den har alltid føltes for gammeldags for meg. Jeg er født i 1990, så den var nok godt over 30 år gammel første gangen jeg så den. Jeg hatet alt som var svart-hvitt på TV som barn. Anonymkode: de88e...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Artig da jeg var barn. I voksen alder sitter jeg bare å ser på dersom de jeg er med synes det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp✋️ Den har alltid føltes for gammeldags for meg. Jeg er født i 1990, så den var nok godt over 30 år gammel første gangen jeg så den. Jeg hatet alt som var svart-hvitt på TV som barn. Anonymkode: de88e...336 Jeg er en del eldre enn deg, men har alltid syntes den er teit. Anonymkode: a48c4...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Synes den er dritkjedelig. Finnes ikke morsomt. Hele familien sitter og skal se på det nå, jeg har sneket meg unna 🤣 Anonymkode: 1ce3d...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt er mer gøy når man drikker da Jeg aner virkelig ikke. Kan vi ikke si at det er løve? Anonymkode: a48c4...232 Er løver så store? 🤔 Nei søren, får google det. Orker ikke se den edru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Jeg synes ikke den er hysterisk morsom, men ser den hver lillejulaften, noe jeg har gjort de siste 20 årene. Synes den er litt gøy da, men tror det er mer at jeg synes det er en koselig tradisjon. Litt sånn «nå er det endelig jul». Anonymkode: 87485...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Som å se maling tørke Anonymkode: fbdb7...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Står lett over. Aldri likt den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Trodde hele Norge elsket den bortsett fra meg 😂 så hyggelig å hilse på likesinnede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden Elline skrev (13 minutter siden): Det er gøy om du gjør det til en drikkelek Men nei den er ikke artig. Er det tiger eller isbjørnsskinn han snubler over forresten? AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alt er mer gøy når man drikker da Jeg aner virkelig ikke. Kan vi ikke si at det er løve? Anonymkode: a48c4...232 Det er et tigerskinn. Før måtte jeg se det som en del av juletradisjonen, men nå er det ikke så viktig. Litt også fordi man nå kan se det når man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Ja, skjønner ikke hva som er morsomt med den drikkinga. Vet at grevinnen er blind og alle vennene hennes er døde og at hovmesteren spiller at de er levende. Og det er så irriterende med den snublinga med isbjørnskinnet. Og så er det i svart hvitt… På tide med noe koselig i stedet. Endret 22 timer siden av Nåleputa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Jeg liker den ikke, og det har jeg aldri gjort. Pappa måtte alltid se den når jeg var liten, og jeg syntes overhodet ikke den var underholdende. Ikke for noenogtredve år siden, og ikke nå. Anonymkode: c966a...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Jeg avslørte dette akkurat til min familie at jeg egentlig aldri har syntes dette har vært så gøy. Min mor forsto hva jeg mente og det viste seg at ikke hun heller har likt den særlig godt. Min far synes den er morsom og følte seg nok litt lurt da dette plutselig kom frem🤣 han kom kjapt over det da heldigvis! Anonymkode: 5b0b1...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden kaleidoskop skrev (7 minutter siden): Trodde hele Norge elsket den bortsett fra meg 😂 så hyggelig å hilse på likesinnede Hello Hellstrøm-varianten er bedre! Anonymkode: a48c4...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden Nåleputa skrev (6 minutter siden): Ja, skjønner ikke hva som er morsomt med den drikkinga. Vet at grevinnen er blind og alle vennene hennes er døde og at hovmesteren spiller at de er levende. Og det er så irriterende med den snublinga med isbjørnskinnet. Og så er det i svart hvitt… På tide med noe koselig i stedet. Åå, jeg trodde vennene var fulle og hadde gått og lagt seg 🤣 Anonymkode: a48c4...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg avslørte dette akkurat til min familie at jeg egentlig aldri har syntes dette har vært så gøy. Min mor forsto hva jeg mente og det viste seg at ikke hun heller har likt den særlig godt. Min far synes den er morsom og følte seg nok litt lurt da dette plutselig kom frem🤣 han kom kjapt over det da heldigvis! Anonymkode: 5b0b1...598 Jeg er så lettet over at det er flere som meg. Snart ser vi "Vi som ikke liker grevinnen og hovmesteren" som egen gruppe på FB! Anonymkode: a48c4...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå