AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Er det dumt å kjøpe en gammel iPad? Tenkte på oppdateringer og sånn. Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Dekker noen forsikringer om en iPad blir ødelagt? Innbo? Eller reiseforsikring? Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Er det sånn at iPad eldre enn 5 år ikke kan oppdateres og sånn? Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dekker noen forsikringer om en iPad blir ødelagt? Innbo? Eller reiseforsikring? Anonymkode: 8ce64...e10 Begge typer forsikring kan dekke plutselig skade på nettbrett. Spørsmål er hva som har hendt, og hvor. Husk det er gjerne egenandel og fradrag for alder. Vil neppe motta nytt nettbrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden TBL12 skrev (1 minutt siden): Begge typer forsikring kan dekke plutselig skade på nettbrett. Spørsmål er hva som har hendt, og hvor. Husk det er gjerne egenandel og fradrag for alder. Vil neppe motta nytt nettbrett. Jeg får ikke lada nettbrettet. Tror det er noe galt med stikkkontakten inni nettbrettet. Får det ikke ut igjen. Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Er det veldig risikabelt å kjøpe iPad brukt på finn? Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får ikke lada nettbrettet. Tror det er noe galt med stikkkontakten inni nettbrettet. Får det ikke ut igjen. Anonymkode: 8ce64...e10 Å forsiktig gjøre ren ladekontakten lar seg gjøre. Ladekontakten kan også byttes av verksteder som reparerer mobiltelefoner og nettbrett. Usikker om forsikringsselskapet dekker denne typen skade, du sjekke vilkårene til forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det veldig risikabelt å kjøpe iPad brukt på finn? Anonymkode: 8ce64...e10 Som alltid ved kjøp på Finn bør en være forsiktig. Det fleste er ærlige, men noen selger stjålne varer, eller sender ikke noen. Har solgt og kjøpt mye på Finn, aldri opplevd noe problem med svindel selv. Har ikke kjøpt mobiltelefon eller nettbrett via Finn. Finner du et rimelig nytt nettbrett til lav pris der selger ikke vet hvor det er kjøpt eller har noen kvittering kan det være greit å være skeptisk. Endret 17 timer siden av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det dumt å kjøpe en gammel iPad? Tenkte på oppdateringer og sånn. Anonymkode: 8ce64...e10 Ja, det kommer an på hvor gammel den er. Jeg har en iPad Air som det ikke går an å oppdatere lenger. Oppdateringene støttes ikke lenger.. Jeg er ikke helt sikker på hvor gammel den er - 6-7 år kanskje. Så på den har jeg begynt å slite med enkelte nettsteder osv. Det er noe skikkelig dritt. Anonymkode: dc103...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, det kommer an på hvor gammel den er. Jeg har en iPad Air som det ikke går an å oppdatere lenger. Oppdateringene støttes ikke lenger.. Jeg er ikke helt sikker på hvor gammel den er - 6-7 år kanskje. Så på den har jeg begynt å slite med enkelte nettsteder osv. Det er noe skikkelig dritt. Anonymkode: dc103...773 5 år Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden TBL12 skrev (47 minutter siden): Som alltid ved kjøp på Finn bør en være forsiktig. Det fleste er ærlige, men noen selger stjålne varer, eller sender ikke noen. Har solgt og kjøpt mye på Finn, aldri opplevd noe problem med svindel selv. Har ikke kjøpt mobiltelefon eller nettbrett via Finn. Finner du et rimelig nytt nettbrett til lav pris der selger ikke vet hvor det er kjøpt eller har noen kvittering kan det være greit å være skeptisk. Hvordan vet jeg om det er svindel eller ikke? Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, det kommer an på hvor gammel den er. Jeg har en iPad Air som det ikke går an å oppdatere lenger. Oppdateringene støttes ikke lenger.. Jeg er ikke helt sikker på hvor gammel den er - 6-7 år kanskje. Så på den har jeg begynt å slite med enkelte nettsteder osv. Det er noe skikkelig dritt. Anonymkode: dc103...773 Kødder du? Omg. Sp iPaden jeg kjøpte ny for snart 4 år siden er snart utdatert? Anonymkode: 33ae7...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Mente at jeg ikke aner om produktet er stjålet eller ikke. Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden TBL12 skrev (56 minutter siden): Å forsiktig gjøre ren ladekontakten lar seg gjøre. Ladekontakten kan også byttes av verksteder som reparerer mobiltelefoner og nettbrett. Usikker om forsikringsselskapet dekker denne typen skade, du sjekke vilkårene til forsikringen. De prøvde det på Elkjøp men fikk ikke til. Anonymkode: 8ce64...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mente at jeg ikke aner om produktet er stjålet eller ikke. Anonymkode: 8ce64...e10 Å selge stjålne Appleprodukter er ikke så lett, da man oftest ikke kommer inn på dem. Jeg har kjøpt iPhone på finn to ganger, da går jeg for de som ikke er tatt ut på swap/switch, der den som tar ut mobilen må betale en sum hver måned i to år, for så å selge tlf, stappe penga i lommen og bare la være å betale mobilselskapet hver mnd. Ofte har disse flere nye dyre mobiler til salgs. Da kan mobilselskapet sperre selve telefonen og da sitter man der, blakk og med ubrukelig mobil. Jeg solgte også en eldgammel iPad for typ 300 kr, den greide ikke engang Spotify-appen, jeg opplyste behørig om det i annonsen. Den forsvant på et par timer. Anonymkode: d6cf9...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å selge stjålne Appleprodukter er ikke så lett, da man oftest ikke kommer inn på dem. Jeg har kjøpt iPhone på finn to ganger, da går jeg for de som ikke er tatt ut på swap/switch, der den som tar ut mobilen må betale en sum hver måned i to år, for så å selge tlf, stappe penga i lommen og bare la være å betale mobilselskapet hver mnd. Ofte har disse flere nye dyre mobiler til salgs. Da kan mobilselskapet sperre selve telefonen og da sitter man der, blakk og med ubrukelig mobil. Jeg solgte også en eldgammel iPad for typ 300 kr, den greide ikke engang Spotify-appen, jeg opplyste behørig om det i annonsen. Den forsvant på et par timer. Anonymkode: d6cf9...796 AirPods går dessverre fint… mine endte i Saudi-Arabia. 🙄 Anonymkode: 64c89...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kødder du? Omg. Sp iPaden jeg kjøpte ny for snart 4 år siden er snart utdatert? Anonymkode: 33ae7...3aa Ja, dessverre... Om de ikke har gjort noen endringer mellom da de iPadene ble produsert, da.. Min har visst blitt "for gammel" og støtter ikke den nyeste programvaren. Sleipt av Apple. Jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe ny iPad om det er sånn det skal være. Da blir det nok Android i stedet. Anonymkode: dc103...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, dessverre... Om de ikke har gjort noen endringer mellom da de iPadene ble produsert, da.. Min har visst blitt "for gammel" og støtter ikke den nyeste programvaren. Sleipt av Apple. Jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe ny iPad om det er sånn det skal være. Da blir det nok Android i stedet. Anonymkode: dc103...773 Android støttes jo som regel kortere enn iOs da🙄 Anonymkode: 71968...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får ikke lada nettbrettet. Tror det er noe galt med stikkkontakten inni nettbrettet. Får det ikke ut igjen. Anonymkode: 8ce64...e10 Er det iPad du har som du ikke får ladet? Min sluttet å lade for noen uker siden, men da jeg kjøpte ny ledning så våkna iPaden til liv igjen. Prøv å lade med en annen ledning om du har. Anonymkode: 5dc70...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kødder du? Omg. Sp iPaden jeg kjøpte ny for snart 4 år siden er snart utdatert? Anonymkode: 33ae7...3aa Jeg bruker en sju år gammel iPad og har ikke problemer. Anonymkode: 6b703...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå