AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Har en far i slutten av 70 årene, og som blir verre og verre når det gjelder bordskikk. En del av meg lurer på om han har vært slik i alle år, men da burde jeg kanskje ha lagt merke til det tidligere... I hvertfall så hender det ofte han snyter seg mens vi sitter rundt bordet og spiser. Ofte i et lommetørkle han putter tilbake i lomma, eller i en serviett som han da legger på bordet (brettet). Han kan også finne på å rape, ikke sånn kjempehøyt, men sånn med lukket munn. Også prater han med mat i munnen, slik at vi ser maten velte rundt inni der. Han tygger også ekstremt høyt. Virker som om tennene smeller sammen på et vis? Høres ut som om jeg klager mye her. Har prøvd nevne det til ham, men han tar det ikke til seg. Ikke kan jeg si at han ikke er velkommen om han ikke klarer å forholde seg til dette, for da slutter han å komme helt, og vil da bruke det mot meg. I morra er det julaften, og da er han igjen bedt. Det ender vel med at vi alle sitter og unngår se på ham mens han spiser, og prøver snakke såpass høyt at vi ikke hører alle lydene han kommer med. Uff... kveldens utblåsning her. Anonymkode: 00430...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har en far i slutten av 70 årene, og som blir verre og verre når det gjelder bordskikk. En del av meg lurer på om han har vært slik i alle år, men da burde jeg kanskje ha lagt merke til det tidligere... I hvertfall så hender det ofte han snyter seg mens vi sitter rundt bordet og spiser. Ofte i et lommetørkle han putter tilbake i lomma, eller i en serviett som han da legger på bordet (brettet). Han kan også finne på å rape, ikke sånn kjempehøyt, men sånn med lukket munn. Også prater han med mat i munnen, slik at vi ser maten velte rundt inni der. Han tygger også ekstremt høyt. Virker som om tennene smeller sammen på et vis? Høres ut som om jeg klager mye her. Har prøvd nevne det til ham, men han tar det ikke til seg. Ikke kan jeg si at han ikke er velkommen om han ikke klarer å forholde seg til dette, for da slutter han å komme helt, og vil da bruke det mot meg. I morra er det julaften, og da er han igjen bedt. Det ender vel med at vi alle sitter og unngår se på ham mens han spiser, og prøver snakke såpass høyt at vi ikke hører alle lydene han kommer med. Uff... kveldens utblåsning her. Anonymkode: 00430...75f Dette er av en slik kabareter at å kommentere det er… tja jeg har ikke ord! Anonymkode: 61600...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Hold ut, en dag er han ikke blandt oss lenger. Da han ikke er mer kan det fort bli at du heller ville hatt han rundt bordet enn å besøke han på en grav. Anonymkode: 3b664...3a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Sikker på ikke andre ting ligger bak. Så på min far da han ble dement da endret han seg til ikke akurat bord manerer lenger. Ser og på mor mi nå. Satt å spiste pytt i panne med fingrene. Satt å laget grimaser osv Anonymkode: aa15f...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er av en slik kabareter at å kommentere det er… tja jeg har ikke ord! Anonymkode: 61600...d10 Kabareter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Slik er mine foreldre i samme alder også. Tror ikke de tenker over det… Teorien min er at de er så vant med å være i sitt eget selskap at de ikke lenger tar slike hensyn naturlig. Anonymkode: 34f78...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå