AnonymBruker Skrevet i går, 10:22 #61 Del Skrevet i går, 10:22 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg håper du har rett og at de fleste tenker som deg. Regner med de som er på jobb har mye å tenke på fra før av. ts Anonymkode: ca54b...0e8 Jeg jobbet i matbutikk i en del år, og man kjenner igjen dem som kommer innom hver dag. Tenkte aldri noe negativt om det, jeg synes bare det var hyggelig at noen likte å handle i den matbutikken 😄 Hvis man kjøper det samme hver dag så husker nok den ansatte det, men er jo ikke sånn at det tenkes negativt om. Jeg får selv fort oppheng i enkelte matretter og råvarer, og kan finne på å handle dette ofte en periode. Aldri tenkt negativt over at andre gjør det samme. Som sagt bare hyggelig at kundene velger å handle i akkurat din butikk 😊 Anonymkode: 8d306...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #62 Del Skrevet i går, 11:37 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du mener du er helt frisk, les om å være selvkritisk selvbevisst. Ellers vil jeg tenke, ut fra dine innlegg at du er paranoid og sliter med tvang. Anonymkode: e2eea...482 Kan glede deg med at jeg har aldri påstått at jeg er frisk. Er fullstendig klar over at jeg har et problem, flere problemer. Tvang er dessverre en del av lidelsen, sier seg selv at man da oppfører seg ganske så tvangspreget rundt mat og ellers. Det å være paranoid er også en del av en annen diagnosen jeg har (kptsd). Så da har du fått bekreftet det. ts Anonymkode: ca54b...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #63 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan glede deg med at jeg har aldri påstått at jeg er frisk. Er fullstendig klar over at jeg har et problem, flere problemer. Tvang er dessverre en del av lidelsen, sier seg selv at man da oppfører seg ganske så tvangspreget rundt mat og ellers. Det å være paranoid er også en del av en annen diagnosen jeg har (kptsd). Så da har du fått bekreftet det. ts Anonymkode: ca54b...0e8 Så hvor langt vil du at dette skal gå? Å etterleve problemene? Jeg sa til meg selv for mange år siden "nå vet jeg diagnosen, nå vet jeg utfordringene og triggerne, nå kan jeg jobbe i mot det." Anonymkode: e2eea...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #64 Del Skrevet 14 timer siden Jobber i butikk. Merker fort hvem som er ensomme og som kun kommer inn for å kjøpe noe småtteri og slå av en prat. Anonymkode: c7422...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #65 Del Skrevet 6 timer siden Du vil være usynlig skriver du. Det er fordi du er redd for å bli dømt av andre og at andre skal ha et kritisk blikk. Google sosial fobi Anonymkode: 43c0a...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #66 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du vil være usynlig skriver du. Det er fordi du er redd for å bli dømt av andre og at andre skal ha et kritisk blikk. Google sosial fobi Anonymkode: 43c0a...2df Du har nesten rett. Jeg har flere trekk fra unnvikende personlighetsforstyrrelse. Jeg vil ikke si at jeg har den PF'en for jeg føler ikke det er så alvorlig, selv om at psykologen påstår det, føler det er mer riktig å si at jeg har trekk fra den. ts Anonymkode: ca54b...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå