AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #121 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha vet du det biter ikke på. Hvis det å forvente minimumskravet hva gjelder menn er å være overfladisk så får du bare kalle meg deg. Jeg vil kalle det å ha krav Anonymkode: 35921...de0 Greia er vel at «minimumskravet» kan være hva som helst. Jeg kan «kreve» at kvinner må ha 75C eller jobbe i et omsorgsyrke og så være forundret over at jeg ikke finner noen. Hvis jeg så sutrer over at jeg ikke finner noen som tilfredsstiller minimumskravet mitt så vil jeg tro at folk gjennomskuer meg? Anonymkode: 9f26e...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #122 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kvinner mener at menn burde ta til takke med mindre attraktive kvinner (som dem selv?) og menn mener at kvinner burde ta til takke med mindre attraktive menn (dem selv?) Når jeg gikk i 5. klasse så sendte vi lapper og gutter og jenter begynte å prøve seg på hverandre. Noen var veldig ettertraktet og noen langt mindre. Noen syntes at de mest attraktive burde velge dem. Det virker som om noen 40-åringer fremdeles er «der». Anonymkode: 9f26e...fea Akkurat dette, som små barn på 40 Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #123 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg trodde heller ikke at det var vanlig,men når damer gjør det så er de åpenbart ikke ekle som mannfolka de titter på. Anonymkode: 74570...30e Det var da voldsomt som man skulle henge seg opp i akkurat dette, åpenbart noen som føler seg truffet. Det ble sagt i sammenheng med svettelukt, fett hår og skitne klær. Når man er singel, barnløs og har 8 timer fritid hver eneste dag så er det minste man kan forvente av en date at han klarer å tørke seg ordentlig i rumpa når han har bæsja. Hvis han ikke klarer dette når han er ung og har ubegrenset med fritid, så vil han hvert fall ikke klare det når han er godt gift og sliter med nattevåk og tidsklemme. Anonymkode: 8a9a3...325 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #124 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var da voldsomt som man skulle henge seg opp i akkurat dette, åpenbart noen som føler seg truffet. Det ble sagt i sammenheng med svettelukt, fett hår og skitne klær. Når man er singel, barnløs og har 8 timer fritid hver eneste dag så er det minste man kan forvente av en date at han klarer å tørke seg ordentlig i rumpa når han har bæsja. Hvis han ikke klarer dette når han er ung og har ubegrenset med fritid, så vil han hvert fall ikke klare det når han er godt gift og sliter med nattevåk og tidsklemme. Anonymkode: 8a9a3...325 Det er vel hele poenget med denne og liknende tråder 😏 å støte noen for å selv føle seg bedre? Anonymkode: 30c32...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 15 timer siden #125 Del Skrevet 15 timer siden Jeg synes det blir helt feil å liksom skulle nekte folk å prate med folk som er penere enn dem. Lite raust. Det er jo ikke sånn at du må bli med hjem til alle som prøver seg? Vær hyggelig og høflig med alle, er du ikke interessert, er det selvfølgelig greit, men det kan man fortsatt formidle på en høflig måte. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #126 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Synes ikke et bra utseende og riktig personlighet er for mye å be om. Utfordringen er jo å finne den riktige, og de aller fleste av oss må innom mye feil før vi treffer blink. Vi kan heller ikke forvente at andre forstår at de er feil og holder seg unna, de som leter etter akkurat det samme som deg. Du snakker om liga, men du vil være feil for veldig mange som du anser er i samme liga som deg. Forøvrig gir utdannelse og jobb veldig lite hva gjelder status og denslags for de fleste menn. Det får deg ikke opp i en høyere liga bare fordi du mener det. Dette er en av mange grunner til at liga begrepet ikke har noe for seg Anonymkode: 30c32...357 Mye mulig det betyr ikke så mye for meg, men for min del trenger jeg iaf ikke en fyr med høyere utdannelse selv. Tror det er et krav for endel kvinner. Så da stiller jeg med lavere krav enn andre kvinner tror jeg (?) Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #127 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Mye mulig det betyr ikke så mye for meg, men for min del trenger jeg iaf ikke en fyr med høyere utdannelse selv. Tror det er et krav for endel kvinner. Så da stiller jeg med lavere krav enn andre kvinner tror jeg (?) Anonymkode: 35921...de0 Det gjør du nok, at du stiller mer sympatiske krav en mange andre. Utfordringen blir å forstå det som en over skriver, at mennesker tar kontakt med mennesker akkurat som de er. Om du vurderer de gode nok eller ikke er opp til deg, men du kan ikke forvente at de skal skjønne at de ikke er gode nok før du har fortalt dem det. Anonymkode: 30c32...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #128 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner mener at menn burde ta til takke med mindre attraktive kvinner (som dem selv?) og menn mener at kvinner burde ta til takke med mindre attraktive menn (dem selv?) Når jeg gikk i 5. klasse så sendte vi lapper og gutter og jenter begynte å prøve seg på hverandre. Noen var veldig ettertraktet og noen langt mindre. Noen syntes at de mest attraktive burde velge dem. Det virker som om noen 40-åringer fremdeles er «der». Anonymkode: 9f26e...fea Det er forskjell på gutter og jenter i samme klasse, og en mann over 40 som prøver seg på ei jente som nettopp har blitt ferdig med videregående. Anonymkode: 04977...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julius Cæsar Skrevet 14 timer siden #129 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha vet du det biter ikke på. Hvis det å forvente minimumskravet hva gjelder menn er å være overfladisk så får du bare kalle meg deg. Jeg vil kalle det å ha krav Anonymkode: 35921...de0 Du klager over at menn er urealistiske mens du mener 180cm er et minimumskrav 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #130 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er forskjell på gutter og jenter i samme klasse, og en mann over 40 som prøver seg på ei jente som nettopp har blitt ferdig med videregående. Anonymkode: 04977...1a6 Ikke når de i 20, 30, 40 årene kan se veldig like ut med alt kvinner gjør for å se ung ut. Voksen blir behandlet som voksen, ikke barn. Om man vil bli behandlet som barn i voksen alder, så er det bare å utvise slike holdninger som kommer frem i denne tråden. Har ingen problemer med den, men det gjør også slike damer uaktuell i alle fall for meg. Så er det også dette dere vil? Men jeg har nå likevel vært så heldig å få date og bli kjent med både unge, jevnaldrende og eldre som en mann i slutten av 30 årene. Ingenting av det som skrives her hindrer meg i å ta kontakt med en som deg. For som deg leter jeg etter den store kjærligheten. Men, jeg ville visst den ikke var å finne hos deg så snart jeg hadde oppdaget slike holdninger Anonymkode: 30c32...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #131 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, det er det ikke. Dere tror det. Men kvinner er heller alene enn sammen med gamle, uflidde menn. Anonymkode: 04977...1a6 Vet ikke hvem "dere" er men dette ser jeg hver dag. Og tenker "han der må ha utrolig mye penger som har en slik dame". 😉 Anonymkode: d6a56...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #132 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja så hun søte 20-åringen må bare finne seg en dvask 40-åring nå?? Anonymkode: 732f6...552 Kommentaren var vel til meg i 40-åra, som opplever kjønnsmarkedet ganske så likt som 20-åringen. Men det er selvsagt helt uaktuelt å ta til takke med en pensjonist, når jeg kan velge og vrake i menn i tretti-åra, både for sex og forhold. Anonymkode: 6183e...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #133 Del Skrevet 12 timer siden Uanonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det blir helt feil å liksom skulle nekte folk å prate med folk som er penere enn dem. Lite raust. Det er jo ikke sånn at du må bli med hjem til alle som prøver seg? Vær hyggelig og høflig med alle, er du ikke interessert, er det selvfølgelig greit, men det kan man fortsatt formidle på en høflig måte. Det er selvsagt liv å ta kontakt. Men jeg tenker at når menn blir avvist så ofte at de kjenner på voksende sinne og aggresjon bør de gå i seg selv og jekke ned forventningene, evt jobbe med å oppgradere seg selv litt. For det er det som er problemet, menn som tar kontakt, nekter å ta et nei og blir ubehagelige. Å bli sjekket opp er helt uproblematisk, så lenge de tar et avslag. Opplevde sistnevnte to ganger sist uke, helt uaktuelle menn, men begge tok avslaget pent, og fortsatte å være hyggelige. (Dette var på jobb, så vimåtte forholde oss til hverandre litt til.) Anonymkode: 6183e...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #134 Del Skrevet 12 timer siden Julius Cæsar skrev (1 time siden): Du klager over at menn er urealistiske mens du mener 180cm er et minimumskrav Ja haha! Men de fleste jeg møter er jo over 180 så synes ikke det er så vilt🤭 Anonymkode: 35921...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #135 Del Skrevet 12 timer siden Når snitthøyden for rekrutter er 181 cm, vil jo det betyr at over halvparten av menn på ts alder være over 1.80 Dette er aldersavhengig, jeg er tjue år eldre og tenker at 175 cm+ er "normalt" men jeg snakker også med menn på 70+ som ikke føler seg lave når de er under denne høyden. Geografi spiller også inn, datet en fra sør i euopa som ikke følte seg lav med sine 174 cm. Anonymkode: 6183e...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #136 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når snitthøyden for rekrutter er 181 cm, vil jo det betyr at over halvparten av menn på ts alder være over 1.80 Dette er aldersavhengig, jeg er tjue år eldre og tenker at 175 cm+ er "normalt" men jeg snakker også med menn på 70+ som ikke føler seg lave når de er under denne høyden. Geografi spiller også inn, datet en fra sør i euopa som ikke følte seg lav med sine 174 cm. Anonymkode: 6183e...714 Dette. At en kvinne ønsker seg en gjennomsnittlig mann, er da virkelig ikke oppsiktsvekkende. Anonymkode: 04977...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #137 Del Skrevet 11 timer siden Helt ærlig, så føler jeg at de som går på singel-fest er litt under min liga. Det vitner om at man har noe manglende sosiale ferdigheter og generelt ikke lykkes særlig bra med å etablere relasjoner med noen som er attraktive/over sin liga. Jeg tror TS er litt i samme liga som de mennene hun omtaler, men ser på seg selv som mer attraktiv en hva hun er. Det sagt, så er det jo ikke noe gærnt med det. Bare fint med selvtillit. Anonymkode: 0d7a9...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #138 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt ærlig, så føler jeg at de som går på singel-fest er litt under min liga. Det vitner om at man har noe manglende sosiale ferdigheter og generelt ikke lykkes særlig bra med å etablere relasjoner med noen som er attraktive/over sin liga. Jeg tror TS er litt i samme liga som de mennene hun omtaler, men ser på seg selv som mer attraktiv en hva hun er. Det sagt, så er det jo ikke noe gærnt med det. Bare fint med selvtillit. Anonymkode: 0d7a9...6c9 Normalt pene damer på 20 vil alltid være mer attraktive enn menn på 40 og 50. Noe annet er bare ønsketenkning. Anonymkode: 04977...1a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10 timer siden #139 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei! Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg! Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei. Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres. Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv. Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga. Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme.. Anonymkode: 35921...de0 Nå er jo ikke tråden for meg som er i forhold, men jeg datet også langt over min liga , selv om hun riktignok er jevnaldrende, og vi har levd lykkelig i årevis. Disse lave halvgamle mennene, de vet at det ikke er deres skjønnhet som er vinnende, og de gønner på med energi. Ingen dårlig plan. De vet at treffprosenten kanskje er bare en av tusen, og da må de stå på. Og de vet at pågangsmot er en faktor som har verdi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 10 timer siden #140 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Helt ærlig, så føler jeg at de som går på singel-fest er litt under min liga. Hva med å heller se på singelfester som et sted man kan møte andre typer mennesker enn det man gjør på sine faste sosiale arenaer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå